Гасене на колата..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
operator
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раковски
Контакти:

Гасене на колата..

Мнениеот operator » Пон 20 ное 2006 22:15


как да го оправя това делко ..взе ми се мокри когато карам по време на дъжд..смених капачката и пак същото..някакви чалъми да ми дадете??

колата ми е голф 2 1.6 карб.




Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Пон 20 ное 2006 22:27


моята имаше проблем с това, че капачката (дистрибуторната) не беше за моя мотор, беше от 1.3... не пасваше перфектно и се е случвало да има влага в делкото... освен това има едно зъбче, доколкото си спомням, което трябва да съвпадне при слагането на капачката...


Потребителски аватар
operator
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раковски
Контакти:

Мнениеот operator » Вто 21 ное 2006 13:37


капачката си пасва идеално..но пак се мокри..

давайте акъл


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Вто 21 ное 2006 13:49


обмажи процепа с гаскет силикон 300! На предишната си кола направих така и нямаше вече проблеми! Тази още не се е проявила!


Потребителски аватар
operator
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раковски
Контакти:

Мнениеот operator » Вто 21 ное 2006 14:27


blagoykata написа:обмажи процепа с гаскет силикон 300! На предишната си кола направих така и нямаше вече проблеми! Тази още не се е проявила!


кой процеп..на капачката с другата част или кабелите..


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Вто 21 ное 2006 14:29


предполагам колегата има в предвид там, където капачката контактува със самото делко, отгоре би трябвало да имаш гумени уплътнения около кабелите...


Потребителски аватар
operator
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раковски
Контакти:

Мнениеот operator » Вто 21 ное 2006 15:17


има ,но може ли и там да се намаже с тоя силикон...и нали тоя 300 не е запалим?


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Вто 21 ное 2006 16:38


обмажи там където капачката контактува с делкото /както е казал колегата галабофф по-горе/! Така ще избегнеш образуването на конденз вътре в делкото. Може да се маже с тоя силикон - все пак ти го казвам от опит. Пък, ако някой има по-добър вариант, мисля че сега е момента да го сподели!


Потребителски аватар
operator
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раковски
Контакти:

Мнениеот operator » Пет 24 ное 2006 16:59


точно така ли се казва гаскет силикон 300 и не е запалим?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 24 ное 2006 17:44


стига мазали..
Отиваш купуваш си оригинална капачка Бош.. продават я заедно с черната пластмаса над нея..
Има и едно кръгло като шайба което уплътнявяа допълнително капачката към делкото...


Аз не съм мазал със никакви силикони, просто една капачка оригинална, и след мивка на мотора с пароструйка паля и си заминавам....


Потребителски аватар
Nachev
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nachev » Пет 24 ное 2006 20:12


А оригинална капачка Бош в България дали има?


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Пет 24 ное 2006 20:31


А ако има колко струва заедно с уплътнението?!
:roll:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 24 ное 2006 22:02


Варианта който многократно съм използвал - заравяш се в микроязовир , гасне, вдигаш капака пръскаш делко и кабели с WD 40 пускаш капака бастрър копче на стартера и готово. На бУс Тойо съм го правил многократно без да слизам от буса - имаш преместване на дясната седалка.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 24 ное 2006 22:29


kris11 написа:Варианта който многократно съм използвал - заравяш се в микроязовир , гасне, вдигаш капака пръскаш делко и кабели с WD 40 пускаш капака бастрър копче на стартера и готово. На бУс Тойо съм го правил многократно без да слизам от буса - имаш преместване на дясната седалка.

Абсолютно подкрепям - работи, изпитано.


Потребителски аватар
operator
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раковски
Контакти:

Мнениеот operator » Пет 24 ное 2006 22:49


бастрър копче на стартера ?????

WD 40 - какво е това?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта