Голф 2 - сутрин пали с много зор на бензин...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 2 - сутрин пали с много зор на бензин...

Мнениеот galaboff » Нед 19 ное 2006 10:59


Здравейте колеги,
Имам Голф2 1986, 1.8 карбуратор. Колата има газова уредба, но все пак е настроена да върви и на бензин и всъщност при сегашните цени на горивата се кара само на бензин :)
Проблемът обаче е следния - сутрин на струдено трябва да въртя много, за да запали, т.е. тя пали за много кратко, като автоматичния смукач няма време да вдигне оборотите над 1000 и гасне. Така прави към 10-тина пъти, преди да може въобще да поеме газ от педала, така че да задържи оборотите...
Карбураторът е със сменени гарнитури и също така добре регулиран, самоче е добре регулиран на топъл двигател....Палец, дистриб. капачка, кабели за свещи и свещи са нови, сменян е възд. филтър, колата е с перфектна центровка на компютър... Също така е нова и бензиновата помпа...
Имате ли идея какво може да води до този проблем и как мога да го оправя ?




Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Нед 19 ное 2006 14:12


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623
Това е човека според доста хора във форума.


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Нед 19 ное 2006 14:16


Много благодаря :)
Още трудно се ориентирам във форума, твърде голям е :)


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Голф 2 - сутрин пали с много зор на бензин...

Мнениеот vit_autosofia » Вто 21 ное 2006 6:42


galaboff написа:Здравейте колеги,
Имам Голф2 1986, 1.8 карбуратор. Колата има газова уредба, но все пак е настроена да върви и на бензин и всъщност при сегашните цени на горивата се кара само на бензин :)
Проблемът обаче е следния - сутрин на струдено трябва да въртя много, за да запали, т.е. тя пали за много кратко, като автоматичния смукач няма време да вдигне оборотите над 1000 и гасне. Така прави към 10-тина пъти, преди да може въобще да поеме газ от педала, така че да задържи оборотите...
Карбураторът е със сменени гарнитури и също така добре регулиран, самоче е добре регулиран на топъл двигател....Палец, дистриб. капачка, кабели за свещи и свещи са нови, сменян е възд. филтър, колата е с перфектна центровка на компютър... Също така е нова и бензиновата помпа...
Имате ли идея какво може да води до този проблем и как мога да го оправя ?

:wink: Разбира се че имам идея,но трябва да го пипна за да я осъществя :wink:


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Вто 21 ное 2006 8:29


Миналата зима един майстор беше сложил едно телче да застопори клапата в едно положение, защото колата се давеше... Махнах телчето, защото това, заради което се давеше е оправено вече. Първата сутрин след тази интервенция запали от четвърти път, което си е постижение :) Все пак, колега ще ти звънна скоро и смятам да те посетя :) Някак си ми се ще да пали само като му покажа ключа...:)


c1ick
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Подобен проблем имах и аз.

Мнениеот c1ick » Вто 21 ное 2006 18:10


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
вече сутрин пали от половин оборот :-)


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 22 ное 2006 6:41


galaboff написа:Миналата зима един майстор беше сложил едно телче да застопори клапата в едно положение, защото колата се давеше... Махнах телчето, защото това, заради което се давеше е оправено вече. Първата сутрин след тази интервенция запали от четвърти път, което си е постижение :) Все пак, колега ще ти звънна скоро и смятам да те посетя :) Някак си ми се ще да пали само като му покажа ключа...:)

Заповядай :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 100 госта