Имам Голф2 1986, 1.8 карбуратор. Колата има газова уредба, но все пак е настроена да върви и на бензин и всъщност при сегашните цени на горивата се кара само на бензин

Проблемът обаче е следния - сутрин на струдено трябва да въртя много, за да запали, т.е. тя пали за много кратко, като автоматичния смукач няма време да вдигне оборотите над 1000 и гасне. Така прави към 10-тина пъти, преди да може въобще да поеме газ от педала, така че да задържи оборотите...
Карбураторът е със сменени гарнитури и също така добре регулиран, самоче е добре регулиран на топъл двигател....Палец, дистриб. капачка, кабели за свещи и свещи са нови, сменян е възд. филтър, колата е с перфектна центровка на компютър... Също така е нова и бензиновата помпа...
Имате ли идея какво може да води до този проблем и как мога да го оправя ?