Проблем с дъно...(сагата продължава)

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
optimi
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот optimi » Пон 20 ное 2006 23:10


Това ми звучи като затворен джъмпер на CMOS.
Обикновенно за да не им се изтощават батерийте търговците ги държат на CLR CMOS. Виж много добре как трябва да е джъмпера ама не на схема а на самата платка, различните ревизий имат леки изменения.
Свали батерията и дай на късо полюсите на гнездото...

Четох темата :) ток си има щом завърта от стендбай или не палиш както трябва .....
НЕ Е от БИОС гаранция :beer

П.С. са като загледах се сетих да погледнеш за следи от отверка около щипката на кулъра мноооого срещан проблем при тия дъна :lol:




Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Вто 21 ное 2006 8:34


optimi написа:Това ми звучи като затворен джъмпер на CMOS.
Обикновенно за да не им се изтощават батерийте търговците ги държат на CLR CMOS. Виж много добре как трябва да е джъмпера ама не на схема а на самата платка, различните ревизий имат леки изменения.
Свали батерията и дай на късо полюсите на гнездото...

Четох темата :) ток си има щом завърта от стендбай или не палиш както трябва .....
НЕ Е от БИОС гаранция :beer

П.С. са като загледах се сетих да погледнеш за следи от отверка около щипката на кулъра мноооого срещан проблем при тия дъна :lol:


джъмпера за CMOS го ровичках как ли не, има 2 възможни позиции и вече ги изпробвах...е не пали и тва си е. Тва с полюсите на гнездото не съм го тествал...довечера евентуално ще го изтествам (ако жената не е върнала захранването в магазина, че иначе трябва мойта щайга пак да разглобявам). Само тва за следите от отверката не ми е ясно - защо следи и какъв проблем точно :)


optimi
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот optimi » Вто 21 ное 2006 10:37


Като се сваля процесора с отверка която не е подходяща се получава тнр. НО ИНДИАНС проблем и се отсичат пистите на захранването на ЦПУ-то :lol:


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Вто 21 ное 2006 11:08


optimi написа:Като се сваля процесора с отверка която не е подходяща се получава тнр. НО ИНДИАНС проблем и се отсичат пистите на захранването на ЦПУ-то :lol:


:shock
кой сваля цпу с отверка бе? пиииип пип пииииип! Както и да е....ще огледам довечера.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 21 ное 2006 11:10


Май искаше да каже охладителя, теоритично мога да ти дам поне още 10 причини да не изгрее дъното Буфка :twisted:


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Вто 21 ное 2006 11:50


L&R написа:Май искаше да каже охладителя, теоритично мога да ти дам поне още 10 причини да не изгрее дъното Буфка :twisted:


кво съм ти напраил та се с лошо бе mhihi

сигурно причини бол, въпроса е как да открия истинската...кат ти го донеса, ще може и на практика да видиме дали ще намериш истинската, не само на теория да си говориме. Но едно ви казвам, тва дъно може да пропътува хиляди километри, но няма да му дам мира докато не се открие причината...

ПС. ЛиР, аз мога да ти дам поне десет начина как да накараме дъното да не изгрее mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 21 ное 2006 17:15


замери батерията или я смени, махни и пробвай ...все пак това е MSI ...те са ялови :)


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 22 ное 2006 2:00


Абе биос или батерия не могат да са причина да не тръгва до перка изобщо, захранването пали чисто електрически (даже можеш да го пробваш с мост между маса и лилав, ако ме не лъже паметта, кабел ). Тези може да са причина да не изгрява, а не да не тръгва изобщо.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 22 ное 2006 8:23


направо си могат.... някой дъна нещат да откинат без батерия или при затворена верига на clr cmos........някой си работят .... ама тука е друга причината ...MSI :) mhihi mhihi


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Сря 22 ное 2006 8:43


tyan, батерята я смених....даваше 3.01V и си виках - дай може да е слабичко и сложих една с 3.29V. Ама нъц....

След от отверка не виждам...

Така...кат го донеса в Бг ЛиР ше може да се позабавлява


optimi
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот optimi » Сря 22 ное 2006 8:48


Колегата dj_tuhla -е прав .Може да се бодне кламер в АТХ куплунга и да се пали от щепсела, но си мисля че ако джъмпера не е на място или друго е прекъснало веригата просто ще има работещо захранване.
ОБАЧЕ : така поне може да се замерят мосфетите дали имат ток и да се търси нататък :idea:



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта