Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Нед 30 сеп 2012 11:57


IvailoOo написа:Разбери първо откъде ти идва проблема,пък после мисли за ремонти.Варианти - бол.


Аз питам за да съм подготвен, ако някой е имал такъв проблем да каже какво е правил ...




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот IvailoOo » Нед 30 сеп 2012 12:15


От мен да мине ще ти изброя най-често срещаните "фейлове" :
1. Зацапана геометрия - често срещан проблем,сваляш турбината и чистиш.Всичко друг0 е временно решение
2.Лошо управление на геометрията - вакууми,Н75,актуатор и тетака
3."Теч" - спукани турбопътища, от там се губи налягане и турбината пренадува и ей ти на...

Такива проблеми е имало поне всяко втори "TDI",не е нещо невиждано


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Нед 30 сеп 2012 13:01


IvailoOo написа:От мен да мине ще ти изброя най-често срещаните "фейлове" :
1. Зацапана геометрия - често срещан проблем,сваляш турбината и чистиш.Всичко друг0 е временно решение
2.Лошо управление на геометрията - вакууми,Н75,актуатор и тетака
3."Теч" - спукани турбопътища, от там се губи налягане и турбината пренадува и ей ти на...

Такива проблеми е имало поне всяко втори "TDI",не е нещо невиждано


Възможно ли е да има "умрели" датчици по турбо пътищата и от там да си включва този авариен режим ?


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 30 сеп 2012 16:24


VAG-COM ще ти отговори на въпросите, и след това прави нещо.


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот stangero » Нед 30 сеп 2012 20:55


bace_go6o написа:
IvailoOo написа:От мен да мине ще ти изброя най-често срещаните "фейлове" :
1. Зацапана геометрия - често срещан проблем,сваляш турбината и чистиш.Всичко друг0 е временно решение
2.Лошо управление на геометрията - вакууми,Н75,актуатор и тетака
3."Теч" - спукани турбопътища, от там се губи налягане и турбината пренадува и ей ти на...

Такива проблеми е имало поне всяко втори "TDI",не е нещо невиждано


Възможно ли е да има "умрели" датчици по турбо пътищата и от там да си включва този авариен режим ?

гледам писал си че си от софия ако си близко до орландовци пиши лс да ти кажа каде да отидеш да ти кажат точно какво ти е на колата :да:


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Чет 04 окт 2012 19:14


Скоро предстои пълно обслужване на колата.. След това преглед на турбото, и впоследствие вече раждане на нови коне eusa eusa


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот stangero » Пет 05 окт 2012 20:52


bace_go6o написа:Скоро предстои пълно обслужване на колата.. След това преглед на турбото, и впоследствие вече раждане на нови коне eusa eusa

а оправихте ли проблемите


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Съб 06 окт 2012 10:27


stangero написа:
bace_go6o написа:Скоро предстои пълно обслужване на колата.. След това преглед на турбото, и впоследствие вече раждане на нови коне eusa eusa

а оправихте ли проблемите


Не :( Все още очаквам един приятел да се освободи и да вземем частите за колата, ремъци, помпи и т.н. .. След това другото ..


vw7447
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 15 дек 2011 17:42
Автомобил: Golf 4
Двигател: 1.9TDI AJM
Местоположение: Sofia

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот vw7447 » Вто 05 фев 2013 1:46


И аз като bace_go6o имам подобен проблем на golf 4ka AJM при мен го прави обаче след 3000-3100 оборота на 5та и 6та на 4та не го прави това точно миналата зима ми я чистиха турбината дали пък тоя път проблема няма да се окаже друг.А да подчертая колата е с Чип към между 140 и 145 коня. Иначе колата си върви няма загуба на мощност просто на 5та и 6та като прехвърля тия обороти и влиза в авариен


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Сря 06 фев 2013 17:56


vw7447 написа:И аз като bace_go6o имам подобен проблем на golf 4ka AJM при мен го прави обаче след 3000-3100 оборота на 5та и 6та на 4та не го прави това точно миналата зима ми я чистиха турбината дали пък тоя път проблема няма да се окаже друг.А да подчертая колата е с Чип към между 140 и 145 коня. Иначе колата си върви няма загуба на мощност просто на 5та и 6та като прехвърля тия обороти и влиза в авариен


Ходи да ти я закачат за компютър, да я настъпиш на някоя отсечка, и ще ти кажат какво е .. :th_up



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта