myrshavija написа:Точно така! Ако колата е студена и върти само малкия кръг, то няма голямо значение дали въртят перките отпред или не - охлаждащата течност не би трябвало да се върти през големия радиатор, който се охлажда от перките.Zdravko Zankov написа:С моя Пасат го ядох същия,когато го взех!Проблема е ясен-клапите са заминали.Без разглобяване няма да минеш,колегата от горния пост е написал кого да търсиш.Тоя климатроник,като цяло не е лош,ама е доста древен като замисъл.Над 3 градуса компресора тръгва,следователно и перките.Да не ти загрява двигателя при това положение говори за некоректно работещ термостат!...Виж това вече не е вярно - ако навън е +4/+5°C, то няма значение дали компресорът работи или не и дали охлажда този въздух от 5°C до -5°C - температурата на радиаторчето на парното е напълно достатъчна(ако всичко е изправно, разбира се) да направи ЖЕГА в колата, даже и навън да е -20°C. Така че с компресор или без, топло трябва да има ВИНАГИ, ако си пуснал да духа топло.Zdravko Zankov написа:...компресора изключва и от духалките осезаемо почва да духа топло.Като догони вече някакви градуси компресора пак включва и топлото от духалките намаля,даже в един момент духа почти хладно...
Или аз съм се изразил зле,или ти не си ме разбрал.При описаната от мен ситуация(която съм дал за пример) при Т по-висока от +3 градуса компресора си тръгва,но примерно,минута след това го чувам как отлепва и не участва в играта.При достигане на желаната Т в купето,компресора зацепва отново,скоростта на вентилатора също варира,при мен няма бутон ЕСОН,при колегата,пуснал темата и той е със същия панел за управление.
Имал съм случаи в движение,при +4/+5 градуса в хубав слънчев ден,и хубаво огрят датчик на таблото(тоя май беше за слънчевото греени или нещо от тоя род)усещам как компресора се включва-все пак имам само 90к.с. под капака и всяко натоварване се усеща.
Абе с две думи,при тоя модел,при над +3 гр. компресора е винаги в играта,и тука вече клапите са мноого важен елемент в загряването на купето.
А тоя номер с изключването на буксата
