Масло в нафтата ???
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Масло в нафтата ???
°niksi° написа:Чувал съм от познато че слагат по малко моротно масло в нафтата. Кажете какво мислите за това.
никси това с маслото в нафтата е супер изпитал съм го на 2-ката ми.като сипех V-POWER DISEL и малко двутактово масло колата работеше по меко.маслото съм го сипвал 100 гр ва 10 литра може и по малко може и повече.
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
Това с маслото в нафтата не е добра идея. При изгарянето маслото образува много повече сажди и цапа изпускателните клапани и цялата изпъскателна система(а ако имаш катализатор и беля може да стане). От друга страна ми се струва че с добавянето му намалява цетановото число на нафтата (което в България също не отговаря много много на стандартите)
С една дума като рафиненрията не го е направила, производителя не го препоръчва не го правете. За целта си има добавки.
С една дума като рафиненрията не го е направила, производителя не го препоръчва не го правете. За целта си има добавки.
Докато се ровех в нете открих това:
Recommended diesel fuel additive: Liqui Moly 1052
Some Mercedes-Benz diesel engine engineers recommend to add some two cycle oil to the diesel fuel, in case the engine runs a bit rough due to a batch or so of poor diesel fuel quality in remote areas. In this connection Liqui Moly 1052 is usually mentioned. It reportedly burns clean, better than the diesel fuel itself, and can also be used on diesel engines fitted with particle filter
http://www.whnet.com/4x4/diesel.html
Recommended diesel fuel additive: Liqui Moly 1052
Some Mercedes-Benz diesel engine engineers recommend to add some two cycle oil to the diesel fuel, in case the engine runs a bit rough due to a batch or so of poor diesel fuel quality in remote areas. In this connection Liqui Moly 1052 is usually mentioned. It reportedly burns clean, better than the diesel fuel itself, and can also be used on diesel engines fitted with particle filter
http://www.whnet.com/4x4/diesel.html
- VW passat
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
сигурно много от вас са чували за майстора в кюстендил той е най-добър в областа и каза профилактично на един резервар нафта предварително в една туба от 5 литра се сипва един литър двигателно масло и се допълва с нафта и се разбива добре след което се сипва в резервара и се налива гориво до капата това било за смазване на дюзите и помпата и било полезно . също така каза и за бензина да се слага зимата за да не замръзва нафтата във същото съотношение както маслото
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Добре де,евала на майстора-ама не съм съгласен и веднага доводи за това-маслото смесено с горивото смазва разпръсквачите - и само това е ползата,вредата е че неимоверно се увеличава нагара,намалява пропускателната способност на горивния филтър,нагар в турбината/ако има/,по бързо запушване на катализатор и тръбите на ауспуховата система/тук плюс е липсата на корозия по тяхVW passat написа:сигурно много от вас са чували за майстора в кюстендил той е най-добър в областа и каза профилактично на един резервар нафта предварително в една туба от 5 литра се сипва един литър двигателно масло и се допълва с нафта и се разбива добре след което се сипва в резервара и се налива гориво до капата това било за смазване на дюзите и помпата и било полезно . също така каза и за бензина да се слага зимата за да не замръзва нафтата във същото съотношение както маслото


- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
http://www.liquimoly.ru/catalog2006/Die ... ditiv.html Ето една подходяща добавка за смазване на разпръсквачите!
- gogul
- Мнения: 271
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател: 1989
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Доколкото съм учил допуска за хлабина между буталцето и втулката на помпения елемент ,наричан още -"прецизна двойка", не трябва да е по-голям от 0,002 мм/2 хилядни/ в противен случай не може да се създаде необходимото налягане-пропуска между горните два елемента, това поне беше за старите редови ГНП.Предполагам същото важи и при съвременните помпи ,а вероятно хлабината е още по-малка. При условие ,че не пропуска нафта между стените на втулката и буталцето ,а маслото е с по-голяма плътност,едва ли то може да оказва някакъв мазилен ефект! Същото важи и за иглата на дюзата.
Лично мое мнение,не твърдя че съм прав!
Лично мое мнение,не твърдя че съм прав!
колеги карам дизел/Гоше 1/ от 10г.проф.шофер 26г/последно возя peogeot boher hdi. досега не сьм слушал за масло в нафтата.по принцип зимата слагам добавки и сьм доволен.добавките не дават да кристализира парафина в дизела.по принцип зареждам omw,лукойл.сл.боксер шел,но нафтата е с по-лошо качествопреди 2г.ми запекоха помпа-дюза - 4700лв в СФА.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта