Здравейте. Някой може ли да помогне с разрешаването на този проблем. Колата е 1.9 тди ALH мотор 90 коня. На 3-та предавка на байр след 3000 оборота колата рязко губи мощностм изключва турбината и се оправя само след повторно запалване на колата. При диагностика с VAG-COM излизат следните грешки
Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Part No: 038 906 012 FA
Component: 1,9l EDC 0000SG 3349
Coding: 00002
Shop #: WSC 00046
VCID: 54A378638C3B
WVWZZZ1JZ3B113340 VWZ7Z0B6380040
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
Part No: 1J0 920 806 E
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11
Coding: 01112
Shop #: WSC 00046
VCID: 295DF997FB39
WVWZZZ1JZ3B113340 VWZ7Z0B6380040
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Имам съмнения за дебитомер или вакуум помпа, но не знам какво значат тези грешки. Как може да разбера какъв може да е проблема.
Мерси предварително.
Golf MK4 2003г. ALH - губи мощност
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK4 2003г. ALH - губи мощност
VAG Error Code: 17965
EOBD II Error Code: P1557
Fault Location:
Turbocharger (TC) pressure - control limit exceeded
Possible Cause:
Hose connection interchanged/not connected.
Turbocharger (TC) boost pressure sensor.
Turbocharger (TC) wastegate regulating valve.
Взето е от Английски форум. Дано помогне
EOBD II Error Code: P1557
Fault Location:
Turbocharger (TC) pressure - control limit exceeded
Possible Cause:
Hose connection interchanged/not connected.
Turbocharger (TC) boost pressure sensor.
Turbocharger (TC) wastegate regulating valve.
Взето е от Английски форум. Дано помогне
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK4 2003г. ALH - губи мощност
всичко е на английски, но мисля, че ще намериш отговор а въпроса си. 

-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora
Re: Golf MK4 2003г. ALH - губи мощност
Задръстена геометрия ми се е случвало да дава такива грешки.Клапана на турбината, ако наистина имаш проблем с вакум помпата пък да липсва вакум преди клапана.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 21:48
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ALH 2003
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2003г. ALH - губи мощност
Благодаря на всички отзовали се.
Температурния датчик свири само когато колата е студена и навън е било доста хладно, тоест сутрин през зимата. Когато колата е топла не се обажда изобщо. Странно.
Губенето на мощност явно се дължи или на дебитомер, вакуум помпа, клапан на турбината или задръстена геометрия. Проблема ми е че при втората кола в семейството, А3 с двиг ASZ помпа дюза, имам абсолютно съшатата грешка а там нещата стоят малко по различно а и нейната турбинка доста я поотпушвам всеки ден, значи задръстена геометрия отпада като вариант. Повече клоня към дебитомер, не ми се дават 100 и отгоре пари за нов само за да тествам та затова ще пробвам едно хубаво почистване преди да купувам каквото и да бъде.
Поздрави на всички
Температурния датчик свири само когато колата е студена и навън е било доста хладно, тоест сутрин през зимата. Когато колата е топла не се обажда изобщо. Странно.
Губенето на мощност явно се дължи или на дебитомер, вакуум помпа, клапан на турбината или задръстена геометрия. Проблема ми е че при втората кола в семейството, А3 с двиг ASZ помпа дюза, имам абсолютно съшатата грешка а там нещата стоят малко по различно а и нейната турбинка доста я поотпушвам всеки ден, значи задръстена геометрия отпада като вариант. Повече клоня към дебитомер, не ми се дават 100 и отгоре пари за нов само за да тествам та затова ще пробвам едно хубаво почистване преди да купувам каквото и да бъде.
Поздрави на всички
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта