Играят оборотите, при форсиране гърми от ауспуха

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Играят оборотите, при форсиране гърми от ауспуха

Мнениеот kingbullet » Пон 20 ное 2006 10:49


Здравейте,
Имам следният проблем.

Голф 2, 1.6 , EZ , бензин/газ
След ходене по доста майстори,на колата започнаха да играят
оборотите. А именно от 800 до към 700 , после пак на 800 и така
непрестанно, когато е на свободна.Някой път слизат до към 500-600.
И цялата кола се тресе като откачена.
Ходил съм няколко пъти на автодиагностика , няколко пъти на
газанализатор и всички казват,че няма проблем.
Като се изфорсира се чува гърмене от към ауспуха и то при връщане
на газта. Това го прави по - силно когато съм на газ и по - тихо
когато съм на бензин.
Сменени са :масло,филтър, възд. филтър, делко , свещи,
тампон под карбуратора, дистр. капачка и палец.
Няколко пъти е чистен карбуратора в рамките на 1 месец(и аз не
знам какво толкова му чистеха). Кабелите на свещите не са сменяни,
но направихме проба с един приятел с неговите от Голф и няма
промяна.

Имате ли някаква идея от какво може да е всичко това.
Всяка помощ би била добре дошла.
Предварително Благодаря.




Потребителски аватар
steli
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
Автомобил: Голф2
Двигател: ЕZ 1989
Местоположение: Pleven

Мнениеот steli » Пон 20 ное 2006 18:29


Според моя опит причините за да ти гърми в ауспуха са две.Едната е неточна центровка на запалването и втората е неправилно регулирана смес(въздух-бензин).


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 20 ное 2006 19:34


Карбуратор и/или центровка.. силна му идва сместа.. и недоизгаря.. и като се понасъбере по тръбите и гърми.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 20 ное 2006 21:32


Губи ти искра на някой цилиндър. Незнам с датчик на Хол ли си или с чукче. Просто преглед на запалването.


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Пон 20 ное 2006 22:33


Виждам , че си от София, преди седмица закарах моят хубавец на ремонт на много неща, най-вече ходова част, но накарах майсторите да центроват колата и на бензин и на газ. Преди си менеше оборотите и трудно влизаше в релси, сега няма никакви проблеми, оборотите са стабилни. Регулираха я на компютър някакъв, изкарваше едни цветни графики...:)
Сервиза е Дунев Мотор Спорт, с/у комплекс Червено Знаме (ЦСКА), от колелото на 4-ти км тръгваш в посока Слатина/Дружба, ще го видиш :) Успех !


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Вто 21 ное 2006 10:23


emo-gar написа:Губи ти искра на някой цилиндър. Незнам с датчик на Хол ли си или с чукче. Просто преглед на запалването.


Това какво означава, свещи или кабели на свещи?

Относно центровка на горивната смес, бях поне 6-7 пъти и всеки
път газанализатора показваше , че всичко е в норма.
Всичките майсторите вдигаха рамене.
Едни споменаваха за центровка, други за газо-разпределителен
механизъм (каквото и да означава това)

Моля, за някакъв съвет или помощ, и без това не съм на ти с колите
чак толкова много.

Сте взема да отида до Сервиза на Дунев Мотор Спорт пък да видим и
те какво ще направят.


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Сря 22 ное 2006 11:49


Все повече се съмнявам в кабелите за свещите.
Днес ще направя още една проба с други кабели.
Оказа се , че някой майстор им е махнал на мойте тези метални
корпуси (не знам по какви причини),които са откъм свещите.
Та въпросът ми е , може ли да направя опита с кабели от Ауди 80.
Има ли някаква разлика или са едни и същи.

И ако се окаже от тях, с какви да ги сменя: марка, цена.


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Сря 22 ное 2006 12:32


Не мога да ти кажа дали кабелите от Ауди 80 са същите и пасват, не съм се заглеждал подробно в бензиновите Аудита, моето е дизел, но мога да ти кажа какви сложих на моя Голф - Бош , около 100лв беше комплекта, специално за моя двигател, със всичките такъми - перфектни уплътнения + металните "чашки в краищата. В магазините ги гледат по каталог, така че ще се ориентират като им кажеш с какъв мотор е колата. Аз от тези кабели разбрах, че и дистрибуторната ми капачка не е за този мотор....


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Сря 22 ное 2006 12:35


Мерси колега,
ама в магазините не мога да взема кабели за проба.
Никъде не дават, пробвах вече няколко пъти.
За това искам да пробвам с други от друга кола на която бачкат,
за да съм сигурен дали проблема е от тях или не.


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Сря 22 ное 2006 12:41


току що питах майстор и ми каза, че ако на дължина стават - ще се можеш да пробваш с тези от Ауди-то :) Иначе да, няма как да ти ги дадат за тест....


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Сря 22 ное 2006 12:42


galaboff написа:току що питах майстор и ми каза, че ако на дължина стават - ще се можеш да пробваш с тези от Ауди-то :) Иначе да, няма как да ти ги дадат за тест....


Много балгодаря



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта