Легни под нея и напипай хубаво отвсякъде маншоните на вътрешните карета. Ако са тръгнали да се късат, значи си за карета. Ако са карета, най-добре си ги смени и 2те и то в комплект със всякаквите му възможни семеринги и прочие, за да се подсигуриш, че скоро няма да имаш проблем. И ако ще го правиш това, е дошъл моментът и да видиш как е маслото в скоростите - една цедка и малко доливане ако се налага няма да му се отразят зле

. Евала на баба 2-ка, че е една от най-здравите коли, ще живее и след нас
Но пък като се замисля, да не ти е била случайно хлабава гумата, щом казваш, че като сте я сложили вече не е имало проблем? На мен ми се е случвало при хлабаво стегнати болтове на гумата с по-ниска скорост да бие като чук в наковалня, а при по-висока да поизчезва (гумаджията беше случаен и от Буркас, иначе щях да се върна при него, замина ми джантата тогава). Ако няма скъсани маншони и е спряло да тропа, карай и чакай пак да затропа някой ден
