Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот Luciano » Вто 01 сеп 2009 17:41


Е дано ама...
goderzi написа: :? Абсолютно същия проблем е при мен...!!!
Имах забивки и напръсках оста на клапана,
на турбото с WD40.

дано да си е сменил спрея




Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот goderzi » Вто 01 сеп 2009 17:45


Luciano написа:С ВД-40 ли чисти дебитомера?

е неееeee...
Кипнах малко вода с две щипки сол,
нарязах една глава лук,
после малко джоджен...
нарязан на ситно морков
и пуснах дебитомера да поври 15 минути :beer
с REINIGER 601
през 3/4 месеца :да:

Последна промяна от goderzi на Вто 01 сеп 2009 18:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот Luciano » Вто 01 сеп 2009 18:19


Вместо да ми остроумничиш, можеше поне марката на спрея да си напишеш правилно :beer
Иначе браво за постигнатия успех.
:beer


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот goderzi » Вто 01 сеп 2009 18:50


Luciano написа:Вместо да ми остроумничиш, можеше поне марката на спрея да си напишеш правилно :beer
Иначе браво за постигнатия успех.
:beer

Ами преди няколко часа написах,
че вече сме на бира...
А грешката в правописа е от текилата,
която открихме в хладилника :oops:


Konstantinov
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот Konstantinov » Пет 07 окт 2011 20:24


Моля ви колеги нека да ми дадете снимка как точно изглежда този дебитомер Благодаря ви предваритлено :)


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот ZeroCool » Пет 07 окт 2011 20:58


Konstantinov написа:Моля ви колеги нека да ми дадете снимка как точно изглежда този дебитомер Благодаря ви предваритлено :)


Ам подобно на това....
Изображение
Намира ти се непосредствено след въздушния филтър, мери дебит...на въздух...струва пара...незнайно защо


Konstantinov
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот Konstantinov » Съб 08 окт 2011 20:00


Аха мерси а може ли от него да забива на 3000 уборота :roll:


Потребителски аватар
goldmaster91
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 29 дек 2009 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот goldmaster91 » Чет 19 апр 2012 20:07


Колеги при мен самата мембранка е леко скъсана някакви съвети какво да направя


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот gomez » Чет 19 апр 2012 22:46


Нов клапан.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот kossis » Сря 26 сеп 2012 15:30


Колеги понеже виждам че разбирате от тия клапани, а и аз имам проблем с забиване до 2000 об., та да ви питам как работят. Аз ги проучих чрез тестове.

Става въпрос за АВФ-131к. Та пробвах ги аз чрез закачане на тръбичка и чрез надуване в тях и установих че между Н18 и Н75 има обща връзка, която е свързана към въздушния филтър (по схемата също е така). При загасен двигател и двата клапана затварят тази обща връзка. За какво е тази връзка ? И двата са трипътни. Съответно Н75 командва Пр. геометрия чрез другите два извода, а Н18 - ЕГР.
Когато работи мотора-
пробвах от Н75 няма нищо и е затворено при надуване с уста, а от Н18 е много слаб вакуума на ниски и с подаване на газта се овеличава вакуума там- значи едното Н75 духа (пулсира), а Н18 смуче през общият вакуум.
Това нормално ли е?

В една друга схема видях че са свързани към атмосферата(към въздушния филтър)тия вакуумчета дето не са ми ясни. И ми се струва че единия не е в ред, ама тоя дето смуче или тоя дето има пулсации на третия изхода ? :shock

Последна промяна от kossis на Съб 29 сеп 2012 13:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот Golf_Blade » Чет 27 сеп 2012 10:58


Колега "goderzi" , виждам че разбираш , уж......ма поне си оправи буквите на двигателя на голфа от аватара....няма как Голф4 да е с АФН ....... ;)


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот kossis » Чет 27 сеп 2012 12:03


Никой ли не е тествал тия клапани как работят точно ? :?:


Потребителски аватар
krasyncho
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 14 юни 2008 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот krasyncho » Пон 08 окт 2012 17:12


И аз трябва да правя тази процедура но да видим кога ще е. И на мен ми забива на 3000 оборота само на 5-та скорост извънградско :) Поздрави


Tora/BORA
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 17 юли 2012 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот Tora/BORA » Нед 09 дек 2012 22:57


Да споделя и моя куриоз така да го кажа та значи и на мен ми забиваше колата и смених Н75 с нов, след това и тандем помпата понеже губеше вакуум и от там след което се оправи. След 2 месеца новия клапан започна да жужи като изгася колата и реших да върна стария клапан след което проблема се завърна. Та сега мисля да си избера един и да го разглобя и евентуално да направя един от два ако е зле. Колата е Бора AJM.


fantamaniaka
Мнения: 110
Регистриран на: Нед 29 апр 2012 2:01
Автомобил: VW PASSAT
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !

Мнениеот fantamaniaka » Вто 19 фев 2013 16:13


от другия модел клапани който са квадратни някой има ли на идея как може да се разглоби?
Горе пластината с какво ли не я натисках и не помръдна дори.
Прилагам снимки
https://docs.google.com/file/d/0B1S3XYu ... sp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B1S3XYu ... sp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B1S3XYu ... sp=sharing
Ако премеря съпротивлението между крачетата на буксата на датчика ми дава 30 ома



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта