Преди 2/3 седмици имах пътуване към близо 500км и на връщане колата взе да потропва при по рязко сменяне на скоростите. Не разбрах точно от какво е, помислих си че е от вертикалния луфт на скоростния лост, за който знаех и оправих, но не беше от него.
От тогава съм навъртял много малко километри около 300. И вчера нещо взе да тропа много силно и да скърца. Първата ми мисъл беше каре? макар, че беше сменяно вече. Вкарах я на канал да я огледам, но нямаше нищо видимо.
Покарах я още малко, но още повече се разскърца много ужасен звук и то главно се чува когато съм по инерция... и при леко подаване на газ, а когато и подам повече газ спира. Хмм тогава казах на баща ми за тези звуци и той понеже се е патил така на старата кола и знае симптомите. Отворихме капака и потеглях рязко и хоп оказа се тампона на мотора. Направо се отлепя... от него идва скърцането.
Ходих да питам в един магазин и ми го показаха стрива 40лв по думите на продавача бил "мното здрав, слага ли го на дизеловите двигатели"

Но тогава ми казаха, че тия новите не били много надежни, били много твърди и не било добра идея да сложа такъв. Препоръчаха ми да си намеря 2ра ръка. Ходих на едно място да питам, но нямаха. Попитах човека как е по добре да направя, но и той не беше въодушевен от новитетампони които продават.
Утре ще питам на още едно място и ще видя какво ще правя. Ако се окаже, че няма и ще го сменям с такъв 2ра ръка ще ми се наложи да ходя да търся и в Айтос в моргата...
За това става въпрос.

Въпроса ми е Вие какво мислите, знам че има много разбиращо момчета сред Вас. Какъв тампон е по добре да взема, какво ми препоръчвате да направя, нов или втора ръка? Знам че 2ра ръка си е риск, все пак е на същите години и не знам какво ще излезе... (патил съм се вече, но за други неща...)
И другото което, как се извършва цялата смяна? Трудно ли е и какво ми е нужно да го направя, ние ще си го сменяме защото, трябва ми информация да знам в какво се забъркваме, не ми изглежда много сложно, но все пак да знам.
Благодаря за отделеното време, поздрави.
