Колеги, Пасаторът (1.8Т, AWT) при палене на студено се държи все едно навън е -5 градуса, а все пак е лято още. Направил съм клипче, за да спестя многословията:
Обърнете внимание какво се случва на 37-мата секунда от началото - звукът на мотора се променя и оборотите се стабилизират, но остават високи. Към края вече си застават на 800 оборота.
Темп. датчик е нов и дроселът е изчистен и обучен.
1.8Т - високи обороти на студено
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: 1.8Т - високи обороти на студено
Гледал ли си ги на Ваг Ком колко са точно оборотите? Да не би уредът да лъже. Така и ги държи и на 90 градуса или ги сваля по уред?
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: 1.8Т - високи обороти на студено
Да, гледах ги и с вагком. Но то ясно се чува как на 37 сек. от началото на клипчето се изключва помпата за вторичен въздух, а съвсем към края моторът се успокоява и оборотите падат. След това вече всичко си е наред, колата си загрява нормално, а на празен ход оборотите са стабилни.
Моля другите колеги с 1.8Т да кажат дали и при тях са такива оборотите при първото палене за деня през лятото и дали при тях се чува помпата за вторичен въздух.
edit: http://www.passatworld.com/forums/42-vo ... 39a-f.html
извод: Поведението от клипчето е напълно нормално за този мотор.
Моля другите колеги с 1.8Т да кажат дали и при тях са такива оборотите при първото палене за деня през лятото и дали при тях се чува помпата за вторичен въздух.
edit: http://www.passatworld.com/forums/42-vo ... 39a-f.html
извод: Поведението от клипчето е напълно нормално за този мотор.
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.8Т - високи обороти на студено
Споко и при мен е така и аз съм с AWT 1.8T
Колега а ти може ли да погледнеш като палиш сутрин на студен мотор дали си вижда да излиза струя антифириз в казанчето от тънкия маркуч.На мен се вижда струя само като загрее и отвори термостата.Искам да знам и при теб ли е така понеже си с същия мотор.
Колега а ти може ли да погледнеш като палиш сутрин на студен мотор дали си вижда да излиза струя антифириз в казанчето от тънкия маркуч.На мен се вижда струя само като загрее и отвори термостата.Искам да знам и при теб ли е така понеже си с същия мотор.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: 1.8Т - високи обороти на студено
Ми не, на студено струя от тънкия маркуч не виждам, явно така е нормално. Ама аз това още преди няколко дни го проверих, даже ЛС ти писах, но съобщението ми седи още в изходящи 

-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.8Т - високи обороти на студено
Мерси колега,верно сега видях че имам ЛС 
И според мен е нормално да няма струя при студен мотор - като проследих пътя на антифриза от там няма поток докато не отвори термостата.
И мен не дразни шума на помпата за вторичен въздух ама...........кво да се прави,смених и клапана горе до главата и помпата и пак ми се струва шумно...имам един шум като жужене докато работи и ме дразни ама няма оправяне.Като откача трабата от помпата да не духа в клапана ами навън това жужене го няма.

И според мен е нормално да няма струя при студен мотор - като проследих пътя на антифриза от там няма поток докато не отвори термостата.
И мен не дразни шума на помпата за вторичен въздух ама...........кво да се прави,смених и клапана горе до главата и помпата и пак ми се струва шумно...имам един шум като жужене докато работи и ме дразни ама няма оправяне.Като откача трабата от помпата да не духа в клапана ами навън това жужене го няма.
- tranceaddict
- Мнения: 33
- Регистриран на: Нед 08 юли 2012 19:00
- Автомобил: VW Passat 1.8T
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Pernik
Re: 1.8Т - високи обороти на студено
icefire написа:Да, гледах ги и с вагком. Но то ясно се чува как на 37 сек. от началото на клипчето се изключва помпата за вторичен въздух, а съвсем към края моторът се успокоява и оборотите падат. След това вече всичко си е наред, колата си загрява нормално, а на празен ход оборотите са стабилни.
Моля другите колеги с 1.8Т да кажат дали и при тях са такива оборотите при първото палене за деня през лятото и дали при тях се чува помпата за вторичен въздух.
edit: http://www.passatworld.com/forums/42-vo ... 39a-f.html
извод: Поведението от клипчето е напълно нормално за този мотор.
Колега и аз да се включа в темата . Имам същия двигател и това което си споделил го потвърждавам и аз . Така е и при мен.Лятото или по скоро есента се чуваше помпата за вторичен въздух и то като застана от пред на колата . ( като я изкарам на пътя и я оставя на празен ход докато затварям вратата на гаража се чуваше много ясно и отчетливо). Сега ми прави впечатление че не се чува . Зима е , може би не трябва да се включва или по скоро може и да имам проблем. Но как да го разбера - дали е проблем или е защото така трябва?. Явно е ,че не знам как работи този елемент от системата на автомобила и за това реших да се допитам. Да не чакам и да го знам и след това да следва нещо доста с по сериозно финансово изражение. Ще съм благодарен много ако имате инфо да го споделите!

- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: 1.8Т - високи обороти на студено
Доколкото знам, ако помпата за вторичен въздух не сработи, ще се запамети грешка в паметта на ECU-то. Ако имаш кабел, провери за грешки :)
- tranceaddict
- Мнения: 33
- Регистриран на: Нед 08 юли 2012 19:00
- Автомобил: VW Passat 1.8T
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Pernik
Re: 1.8Т - високи обороти на студено
icefire написа:Доколкото знам, ако помпата за вторичен въздух не сработи, ще се запамети грешка в паметта на ECU-то. Ако имаш кабел, провери за грешки :)
Няма грешки проверих

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit
P1116 - 35-00 - -
За сега не забелязвам да ми дава проблем с голям разход(карам я предимно на газ) и си мисля дали да я сменям. А и нямам никаква идея дали после като дам примерно 200-300 лв дали заради газта няма пак да се филмирам с грешки ?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта