Мир
Загрели джанти
- Nova
 - Мнения: 806
 - Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Загрели джанти
Забелязах, че когато карам предните джанти ми загряват повече от задните, а болтовете не се пипат. Това определено не ми харесва и се чудя откъде идва. Също по предните ми главини има масло, докато по задните няма и се чува 1 свирене от време на време докато карам. Въпросът ми е ако някой се е сблъсквал с нещо подобно да даде идея откъде може да става това. Спирачките ми работят добре.
Мир
			
									
									Мир
- Pichaga
 - Антиспамър №1

 - Мнения: 16350
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
 - Автомобил: Opel Zafira B
 - Двигател: Z19DT
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
ами нормално е но в определени граници, отпреде имаш много по голямо триене на по-малък периметър, това ако си отзад с барабани, спирачното налягане се разпределя първо върху предните колела, ако караш по динамично и използваш повечко спирачки и газ в града се случва
обаче има вариант и да имаш проблем с лагерите, пробвай да караш повечко на извънградско без много много спирачки и провери дали не са загрели пак доста, това по предните главини е грес, от лагерите, стопила, втечнила се е ...от загряването....
свиренето може да е т хиляди неща, например гадни накладки
но Нема да се шашкаш, на прохода троян-кърнаре миналото лято почти заплих феродото, разсмърдя се, пушеци и дим и спирачките почнаха да приплъзват и да не държат, почти завря спирачната течност а тя ври над 200 градуса, екшън, е тогава вече спрях
но все пак аз нямам грес по предните главини, та...най-вероятно нямаш проблем, но провери дали не загряват без спирачки да ползваш
			
									
										
						обаче има вариант и да имаш проблем с лагерите, пробвай да караш повечко на извънградско без много много спирачки и провери дали не са загрели пак доста, това по предните главини е грес, от лагерите, стопила, втечнила се е ...от загряването....
свиренето може да е т хиляди неща, например гадни накладки
но Нема да се шашкаш, на прохода троян-кърнаре миналото лято почти заплих феродото, разсмърдя се, пушеци и дим и спирачките почнаха да приплъзват и да не държат, почти завря спирачната течност а тя ври над 200 градуса, екшън, е тогава вече спрях
но все пак аз нямам грес по предните главини, та...най-вероятно нямаш проблем, но провери дали не загряват без спирачки да ползваш
- NovobranecGT
 - Мнения: 2831
 - Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 
- 
				Гост
 
Свиренето и загряването на предните джанти е защото ти задържат спирачните апарати.  Оправя се лесно. Развиват се двата болта които държат спирачния апарат. Почистрват се от ръжда и мръсотия направляващите на накладките. Почистват се и се смазват тънко!!! с високотемпературна грес водачите на спирачния апарат и се сглобява обратно. Работата е за 15 мин на колело.
			
									
										
						- NovobranecGT
 - Мнения: 2831
 - Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 
- KILLER GTI
 - Мнения: 847
 - Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- 
				Гост
 
Аз съм Гост-а Регистриран съм като Yossarian, обаче като го напиша в потребител ми казва че вече има такъв усернаме.
Та сега едно по едно. Когато направляващите на накладките са замърсени, задържа като в резултат свири и грее. Като чукнеш леко спирачката спира да свири и после почва пак. На феродо не мирише защото не грее силно, около 60-70 С и не само джантат ами и спирачния апарат. А на феродо мирише когато задържа поради заклинване на бутало на спирачния апарат или главен спирачен цилиндър, тогава пече здраво и колата е спъната. Най добре иди на майстор ама истински.
			
									
										
						Та сега едно по едно. Когато направляващите на накладките са замърсени, задържа като в резултат свири и грее. Като чукнеш леко спирачката спира да свири и после почва пак. На феродо не мирише защото не грее силно, около 60-70 С и не само джантат ами и спирачния апарат. А на феродо мирише когато задържа поради заклинване на бутало на спирачния апарат или главен спирачен цилиндър, тогава пече здраво и колата е спъната. Най добре иди на майстор ама истински.
Nova написа:Не мерише на феродо сигурен съм. Тези дни ще ходя да я преслушат. Гост - благодаря ще го имам в предвид като вероятност.
Желязната част на накладката (дано съм уцелил с обяснението) я пипам през дупките на джантата и не е загряла.
[/quote]Anonymous написа:Аз съм Гост-а Регистриран съм като Yossarian, обаче като го напиша в потребител ми казва че вече има такъв усернаме.
Ми ти се регистрирал, ама активирал ли си си акаунта? Ако не - отвори си е-майла които си посочил при регистрацията, и там трябва да има един линк - отвори го и си готов.
- yossarian
 - Мнения: 526
 - Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: ...
 
None~ написа:Anonymous написа:Аз съм Гост-а Регистриран съм като Yossarian, обаче като го напиша в потребител ми казва че вече има такъв усернаме.
Ми ти се регистрирал, ама активирал ли си си акаунта? Ако не - отвори си е-майла които си посочил при регистрацията, и там трябва да има един линк - отвори го и си готов.[/quote]
Оправих се, благодаря!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта