голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
здравейте колеги начи от няколко дена имам следния проблем...Като колата е студена и я запаля прекъсва смисал притръсва ако може да ме разбере и от зад пупи яко сиво от какво се далжи това ??? Като работи извесно време и се оправя ....
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: голф 1.6 тди палене и прекъсване
Оборотите ниски или..?
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 27 апр 2010 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: голф 1.6 тди палене и прекъсване
Свещи,въздух,дюзи...,провери да нямаш изгоряла свещ,една от причините за претрисане като е студена. 

-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 1.6 тди палене и прекъсване
оборотите са си както преди значи преди ми го праеше това обаче за много кратко време.... и днес го направи доста дълго и след като колата е топла на 70 градуса гасия я някаде да кажем 10 мин пала я и пак така правии та ме навежда на мисълта да не дърпа от някаде въздух или някоя дюза да препиква иначе си върви нормално пали чатмак ??? 
значи колега сега установих че като е топла и загася за малко като я запаля прави пак същото притрисане ?

dalgi4kia написа:Свещи,въздух,дюзи...,провери да нямаш изгоряла свещ,една от причините за претрисане като е студена.
значи колега сега установих че като е топла и загася за малко като я запаля прави пак същото притрисане ?
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 27 апр 2010 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
Все пак си провери свещите,като я загасиш за малко след това светва ли ти лампата за пдгрев,другия вариант е въздух...
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
начи на 70 градуса като е колата и я оставя за 5 мин няма как да истине смисал светат и гаснат веднага свещите си роботят нормало но мисля че или дърпа въздух от някаде или има ли възможност да е от някоя дюза да припиква ???
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 27 апр 2010 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
Ако е дюза не мисля че ще ти претриса топла,освен ако не е здала багажа тотално,провери за въздух,дърпаш ли авансатора сутрин.
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
не е като е топла ама топла нали си загряла 70 градуса не прави така ама докато дигне 40-50 градуса така прави кат дръпна обогатитела не прави така само на ниски кат работи прави така ама кат загрее спира дюза е май
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
Това дето го дърпаш е авансатор, не е обогатител. Оттам следва, че може да има примерно проблем с аванса, закарай я на някой да я погледне и центрова, ако има нужда 

Последна промяна от gr_kanev на Нед 24 фев 2013 11:05, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
начи тва почна да го прави преди 4-5 дни и го праеше за малко смисал 30-40 секунди и полсе се оправяше но сега го прави доста по дълго време ... не мисля че е от това дето ти казваш
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
На тебе като ти смениха главата ...обтегнаха ли добре ремъка? Да не е прескочил 1 зъб ? Възможно е клапана за поддържане на вътрешното налягане на помпата да се е разпилял вътре. Провери го.
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
каде се намиар този клапан ? ако може да кажеш се пак да го проверя
начи ремака си е стегнат проверих го като го запаля и работи на место студен го прави това претръсване обаче като го покарам малко и спира май по възможно да е дюза нали а и също така като претръсва от зад излиза много сив пушек сурова нафта май е от дюза ??
начи ремака си е стегнат проверих го като го запаля и работи на место студен го прави това претръсване обаче като го покарам малко и спира май по възможно да е дюза нали а и също така като претръсва от зад излиза много сив пушек сурова нафта май е от дюза ??
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 16 фев 2013 17:30
- Автомобил: vw golf mk2
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
Дай на помпата малко предварение и виж как ще е.Не бързай със дюзите.Ако е дюза ще причуква
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
нали ви казвам преди го правеше за 10-20 секунди и спираше а сега го прави продалжително и като е топла и работи на место селд 5 мин пак почва леко да притръсва
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
Прилича на слаб цилиндър. Развий свещите и ги огледай все една ще е по различна на върха си от другите три. Замери си компресията.Бутни леко центровката на пред и ще спре да претриса.На лято като се затопли пак си върни центровката като сегашната и няма да има проблем хем да ти е по тиха колата :) . Ти сам си мислиш да не е дюза ама щом пуши сиво и мирише на сурова нафта значи не може да гори нафтата (компресия) ,ако пикаеше дюзата си мисля за редно да пуши черно от не добро горене (разпрашване) . Стендовай си ги да си спокоен но за измерване на компресия не се отказвай :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, miro slav и 69 госта