голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот hdn23 » Пет 22 фев 2013 17:46


здравейте колеги начи от няколко дена имам следния проблем...Като колата е студена и я запаля прекъсва смисал притръсва ако може да ме разбере и от зад пупи яко сиво от какво се далжи това ??? Като работи извесно време и се оправя ....




Потребителски аватар
Ickoov
Мнения: 216
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
Двигател: EJ20 2001
Местоположение: Шумен

Re: голф 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот Ickoov » Пет 22 фев 2013 19:24


Оборотите ниски или..?


dalgi4kia
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 27 апр 2010 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: голф 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот dalgi4kia » Пет 22 фев 2013 19:49


Свещи,въздух,дюзи...,провери да нямаш изгоряла свещ,една от причините за претрисане като е студена. :th_up


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: голф 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот hdn23 » Пет 22 фев 2013 20:41


оборотите са си както преди значи преди ми го праеше това обаче за много кратко време.... и днес го направи доста дълго и след като колата е топла на 70 градуса гасия я някаде да кажем 10 мин пала я и пак така правии та ме навежда на мисълта да не дърпа от някаде въздух или някоя дюза да препиква иначе си върви нормално пали чатмак ??? :c020

dalgi4kia написа:Свещи,въздух,дюзи...,провери да нямаш изгоряла свещ,една от причините за претрисане като е студена. :th_up

значи колега сега установих че като е топла и загася за малко като я запаля прави пак същото притрисане ?


dalgi4kia
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 27 апр 2010 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот dalgi4kia » Пет 22 фев 2013 21:05


Все пак си провери свещите,като я загасиш за малко след това светва ли ти лампата за пдгрев,другия вариант е въздух...


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот hdn23 » Пет 22 фев 2013 21:16


начи на 70 градуса като е колата и я оставя за 5 мин няма как да истине смисал светат и гаснат веднага свещите си роботят нормало но мисля че или дърпа въздух от някаде или има ли възможност да е от някоя дюза да припиква ???


dalgi4kia
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 27 апр 2010 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот dalgi4kia » Пет 22 фев 2013 22:28


Ако е дюза не мисля че ще ти претриса топла,освен ако не е здала багажа тотално,провери за въздух,дърпаш ли авансатора сутрин.


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот hdn23 » Съб 23 фев 2013 21:41


не е като е топла ама топла нали си загряла 70 градуса не прави така ама докато дигне 40-50 градуса така прави кат дръпна обогатитела не прави така само на ниски кат работи прави така ама кат загрее спира дюза е май


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот stefan4o » Съб 23 фев 2013 21:44


Това дето го дърпаш е авансатор, не е обогатител. Оттам следва, че може да има примерно проблем с аванса, закарай я на някой да я погледне и центрова, ако има нужда :th_up

Последна промяна от gr_kanev на Нед 24 фев 2013 11:05, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот hdn23 » Съб 23 фев 2013 22:20


начи тва почна да го прави преди 4-5 дни и го праеше за малко смисал 30-40 секунди и полсе се оправяше но сега го прави доста по дълго време ... не мисля че е от това дето ти казваш


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот ventotdi » Съб 23 фев 2013 22:50


На тебе като ти смениха главата ...обтегнаха ли добре ремъка? Да не е прескочил 1 зъб ? Възможно е клапана за поддържане на вътрешното налягане на помпата да се е разпилял вътре. Провери го.


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот hdn23 » Нед 24 фев 2013 10:51


каде се намиар този клапан ? ако може да кажеш се пак да го проверя

начи ремака си е стегнат проверих го като го запаля и работи на место студен го прави това претръсване обаче като го покарам малко и спира май по възможно да е дюза нали а и също така като претръсва от зад излиза много сив пушек сурова нафта май е от дюза ??


TigerStaff
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 16 фев 2013 17:30
Автомобил: vw golf mk2
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот TigerStaff » Нед 24 фев 2013 18:22


Дай на помпата малко предварение и виж как ще е.Не бързай със дюзите.Ако е дюза ще причуква


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот hdn23 » Нед 24 фев 2013 20:05


нали ви казвам преди го правеше за 10-20 секунди и спираше а сега го прави продалжително и като е топла и работи на место селд 5 мин пак почва леко да притръсва


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване

Мнениеот ventotdi » Нед 24 фев 2013 23:46


Прилича на слаб цилиндър. Развий свещите и ги огледай все една ще е по различна на върха си от другите три. Замери си компресията.Бутни леко центровката на пред и ще спре да претриса.На лято като се затопли пак си върни центровката като сегашната и няма да има проблем хем да ти е по тиха колата :) . Ти сам си мислиш да не е дюза ама щом пуши сиво и мирише на сурова нафта значи не може да гори нафтата (компресия) ,ако пикаеше дюзата си мисля за редно да пуши черно от не добро горене (разпрашване) . Стендовай си ги да си спокоен но за измерване на компресия не се отказвай :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, miro slav и 69 госта