Няма смисъл да гледаш.
Щом ти светка лампата, значи достига ток до свещите.
При мен след като се беше прекъснал кабела (управляващата верига не работеше на релето), въобще нямаше ток до свещите и палех без подгрев при -15 с много яко въртене.
Ето я и темета, дето съм описал почти всички възможни причини за неработеш подгрев:
viewtopic.php?f=24&t=178173



TDI p.d.116 проблем с паленето
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Черни Осъм
Re: TDI p.d.116 проблем с паленето
malkia_s написа:Няма смисъл да гледаш.
Щом ти светка лампата, значи достига ток до свещите.
При мен след като се беше прекъснал кабела (управляващата верига не работеше на релето), въобще нямаше ток до свещите и палех без подгрев при -15 с много яко въртене.
Ето я и темета, дето съм описал почти всички възможни причини за неработеш подгрев:
viewtopic.php?f=24&t=178173
колега наистина много интересна тема,сблъскал си се с твоя проблем и си го направил по-добре от майстор браво


- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: TDI p.d.116 проблем с паленето
За всеки случай си виж стартера. Тея коли си искат 250-те оборота за палене. Имах подобрен проблем на ауди а4 AVF 131 коне. Супер майстора ми разпиля мотора да сменя О-пръстени и ко ли не. Неговия електричар диагностицира ко прай и нищо не откри и най накрая зел че не белязал пуловете на повдигачите се разлопаха и те. та проблема се оказа тъпя стартер, за който аз има казах ама....акъл море, патки пасе. Дано и при теб е той че поне евтино излиза и няма толкоз шамандури да ти ровят колата. Това е най тъпото ама почни от него.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Черни Осъм
Re: TDI p.d.116 проблем с паленето
Evil_Master написа:За всеки случай си виж стартера. Тея коли си искат 250-те оборота за палене. Имах подобрен проблем на ауди а4 AVF 131 коне. Супер майстора ми разпиля мотора да сменя О-пръстени и ко ли не. Неговия електричар диагностицира ко прай и нищо не откри и най накрая зел че не белязал пуловете на повдигачите се разлопаха и те. та проблема се оказа тъпя стартер, за който аз има казах ама....акъл море, патки пасе. Дано и при теб е той че поне евтино излиза и няма толкоз шамандури да ти ровят колата. Това е най тъпото ама почни от него.
колега повярвай ми първо от там се захванах и наистина стартера ми имаше да върти достатъчно,направих го аз сложих го и наистина имаше разлика,но тава сякаш ми беше единия проблем и пак не ще да пали като трябва има и нещо о ще го търся.
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: TDI p.d.116 проблем с паленето
Уточни кога не пали колата.Колко въртиш на стартер.Абсолютно всеки път ли е така.Ако може да споделиш какво си предприел за справяне,ще е плюс за всички.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Черни Осъм
Re: TDI p.d.116 проблем с паленето
marinov vw написа:Evil_Master написа:За всеки случай си виж стартера. Тея коли си искат 250-те оборота за палене. Имах подобрен проблем на ауди а4 AVF 131 коне. Супер майстора ми разпиля мотора да сменя О-пръстени и ко ли не. Неговия електричар диагностицира ко прай и нищо не откри и най накрая зел че не белязал пуловете на повдигачите се разлопаха и те. та проблема се оказа тъпя стартер, за който аз има казах ама....акъл море, патки пасе. Дано и при теб е той че поне евтино излиза и няма толкоз шамандури да ти ровят колата. Това е най тъпото ама почни от него.
колега повярвай ми първо от там се захванах и наистина стартера ми въртеше слабо първо си мислех че е акумулатора,но реших да сложа по як акумулатор направо 95 ампера и сега викам че ще го скъсам от въртенеама за съжаление резултата не беше хубав,въртеше пак слабо това значи че е стартера,и свалям го да нося на майстор,нося го аз и познайте какво ми вика майстора че всичко си е било наред,и му викам да бе,той нищо му нямало викам добре,но реших да го занеса на друк майстор,отвори го той и ми вика че бил наред след като го разглоби после ми вика че ако наистина върти слабо значи заминала бобината за втулките,направи го той ремонта ми излезе малко солено на нямах друг избор,взех да го слагам след монтажа вече ще го паля,по време на въртенето найстина имаше резултат въртеше се доста добре,но тава сякаш ми беше единия проблем и пак не ще да пали на студено като трябва има и нещо о ще го търся.
Re: TDI p.d.116 проблем с паленето
Вчера извадих сондата от резервоара, за мое най-голямо учудване установих, че разполагам с помпав резервоара въпреки че според всички светила в тази област не би трябвало. И така тази помпа про подаване на контакт не върти, пробвах я с незвисим източник на ток работи си помпата. След това разглобих таблото с релетата за да видя кое от реллетата я задейства, намерих го и устнових че то се задейства само когато колата е запалена, а не веднага когато дам контакт веднъв само се задейства само на контакт и това беше. Се га предстои да разбера дали причината е в релето или това което го управлява и дали е нормално да върти само когато колата е запаленал. Оставил съм всичко разглобено и продълвавам напред. Това е за сега.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Черни Осъм
Re: TDI p.d.116 проблем с паленето
hq написа:Вчера извадих сондата от резервоара, за мое най-голямо учудване установих, че разполагам с помпав резервоара въпреки че според всички светила в тази област не би трябвало. И така тази помпа про подаване на контакт не върти, пробвах я с незвисим източник на ток работи си помпата. След това разглобих таблото с релетата за да видя кое от реллетата я задейства, намерих го и устнових че то се задейства само когато колата е запалена, а не веднага когато дам контакт веднъв само се задейства само на контакт и това беше. Се га предстои да разбера дали причината е в релето или това което го управлява и дали е нормално да върти само когато колата е запаленал. Оставил съм всичко разглобено и продълвавам напред. Това е за сега.
колега какъв е твоя мотор,същия като моят ли е или друг,и колко кабела излизат от сондата ?
защото ми казват че ако има помпа в резервоара трябвало да са четери кабела, а аз имам само два кабела и не знам дали има помпа в резервоара.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Черни Осъм
Re: TDI p.d.116 проблем с паленето
hq написа:Двигателя е същия, а Borata e 4x4, кабелите са 4.
аха значи ти наистина имаш помпа в резервоара щом имаш 4-ри кабела на изхода от резервоара,но колега интересно е че при мен има само два кабела и което значи че нямам помпа в резервоара,не знам защо е така,а двамата имаме един и същ двигател много е интересно не мислиш ли, и колега успех дано да я оправиш

Re: TDI p.d.116 проблем с паленето
Е сега тук е момента някой да помогне и да каже тази помпа кога трябва да върти и кога не. На ел. диаграмата гледам, че котвата минава през някакъв контакт на лампичката за налягането на маслото, дали там не е проблема. Е ако никой не помогне продължавам сам
, няма да е за първи път!!!


-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: TDI p.d.116 проблем с паленето
При подаване на контакт помпата заработва за 2-3 секунди и след това изключва. Това е направено с цел при катастрофа и изгасване на двигателя, но ключа останал на контакт, да спре изпомпването на гориво, и оттам подхранване на евентуален огън. Затова минава през реле за време. При стартиран двигател съответно работи постоянно.hq написа:Е сега тук е момента някой да помогне и да каже тази помпа кога трябва да върти и кога не. На ел. диаграмата гледам, че котвата минава през някакъв контакт на лампичката за налягането на маслото, дали там не е проблема. Е ако никой не помогне продължавам сам![]()
, няма да е за първи път!!!
Re: TDI p.d.116 проблем с паленето
Е при мен не се включва и за тези няколко секунди, само веднъж зацепи за малко и това беше, както и да е сега съм оставил всичко разтворено и натискам котвата на релето на ръка да видя няколко сутрини подред как ще е с паленето и ако има ефект продължавам нататък. Благодаря за отговора. Няколко специалиста ме посъветваха с жица + директно през предпазителче, ама това не ми се вижда много SAFETY, като се има в предвид казаното по-горе. Все пак деца возя!!!
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: TDI p.d.116 проблем с паленето
При мен в момента е вързано така, но помпата не е фабрична, а допълнително я слагах. А защо просто не си купиш друго реле?hq написа:Няколко специалиста ме посъветваха с жица + директно през предпазителче
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта