



Не зареждайте гориво нощем!
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Не зареждайте гориво нощем!
Имам ги и аз тези наблюдения.По тъмно си е неписано правило,да се правят "врътки".Тогава контрола върху персонала е по-слаб.Предполагам и студа до някъде си казва думата.Измервателните ни уреди показват доста относителни данни,които е абсурдно да нарека-прецизни.Със сигурност всеки от нас е прекаран с някой и друг литър/литри.Убеден съм в това.Vasseto написа:Колеги,
направило ми е впечатление че,когато зареждам вечер гориво,стрелката не се качва на необходимото показание.Мисля че има далавера и тя е само нощем.През деня на същата бензинджийница се зарежда повече гориво за същата цена.Внимавайте къде и най вече кога зареждате.За предпочитане е да зареждате само необходимото ви количество да искарате до сутринта.
Muncho написа:Аз поне сам си наливам.. и предпочитам да налея рано сутрин.. когато бензинът е сравнително по-студен и сгъстен.
Да много добра логика, ако е минала и цистерната през ноща супер.
Има един два недостатъка - сутрин всички бързаме, а ако пълниш до капачката винаги


- MamaMy
- Мнения: 1040
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Аз съм чувал и друга далавера. Развиват маркуча от колонката и го затягат на ръка след като го изпразнят. Събира около 2 литра. Следващия който зареди първо пълни маркуча и след това тече в резервара. След потегляне на клиента маркуча пак се източва. Така ако заредите догоре ви лъжат само с два литра което процентно не е много и трудно се хваща. Ако заредите 5 литра ви взимат почти половината. Ако се размрънкате ви носят мярката и я пълнят, но маркуча вече е напълнен и няма начин да не е точно.
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
My написа:Аз съм чувал и друга далавера. Развиват маркуча от колонката и го затягат на ръка след като го изпразнят. Събира около 2 литра. Следващия който зареди първо пълни маркуча и след това тече в резервара. След потегляне на клиента маркуча пак се източва. Така ако заредите догоре ви лъжат само с два литра което процентно не е много и трудно се хваща. Ако заредите 5 литра ви взимат почти половината. Ако се размрънкате ви носят мярката и я пълнят, но маркуча вече е напълнен и няма начин да не е точно.


- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Малко ми се струва че прекалявате:)
Аз съм така да се кажа Управител на една бензиностанция
Разликата е че е ведомствена и горивото е за собствени нужди и не ми е все едно дали бензинджиите си правят далавера както на обществените бензиностанции.
Та не ми се обяснява много много за далаверата с горивото защото тя е нещо грандиозно.
Та в отговор на главния въпрос - на топло горивото се раздува и затова ви се бъркат уредите на колата. Направете си сметка дали не минавате едни и същи километри
Пробвай следното - напълни си донякаде, спри колата независимо на
равно или не. Направиго някоя неделя примерно когато няма да караш колата.Спри си я, качи се вечерта дай на контакт - без да палиш и виж до каде показва, после го направи същото и през деня.
Сега бяха такива дни в който има голяма разлика в дневните и нощните температури.
Общо взето това е предмет на дълъг спор, има една работа че затова резервоарите са под земята. но в резервоарата ти е на открито и така нататъка.
Много интересна тема. ще я следя с интерес.
А за бензинджииските далавери думи немам, ама чак да развиват маркуча
А за Вили - на моята бензиностанция, откакто я окабелих преди 2 месеца - сложих и компютър и сега е с карти - модерно та дрънка, та значи бензинджията дига пистолетра и зарежда, поставили ли пистолета обратно системата блокира колонката и докато не се подаде сигнал че е платено помпата не включва. Много често се случва също така като си пълнят резервоарите, който на машините са по 300 - 400 литра, и понеже нафтата се пени, та те я чакат да спадне и ако около 10 или 15 секунди, не мога да го засека колко, не се натисне спусъка пак блокира.
Аз съм така да се кажа Управител на една бензиностанция

Та не ми се обяснява много много за далаверата с горивото защото тя е нещо грандиозно.
Та в отговор на главния въпрос - на топло горивото се раздува и затова ви се бъркат уредите на колата. Направете си сметка дали не минавате едни и същи километри


Пробвай следното - напълни си донякаде, спри колата независимо на
равно или не. Направиго някоя неделя примерно когато няма да караш колата.Спри си я, качи се вечерта дай на контакт - без да палиш и виж до каде показва, после го направи същото и през деня.
Сега бяха такива дни в който има голяма разлика в дневните и нощните температури.
Общо взето това е предмет на дълъг спор, има една работа че затова резервоарите са под земята. но в резервоарата ти е на открито и така нататъка.
Много интересна тема. ще я следя с интерес.
А за бензинджииските далавери думи немам, ама чак да развиват маркуча

А за Вили - на моята бензиностанция, откакто я окабелих преди 2 месеца - сложих и компютър и сега е с карти - модерно та дрънка, та значи бензинджията дига пистолетра и зарежда, поставили ли пистолета обратно системата блокира колонката и докато не се подаде сигнал че е платено помпата не включва. Много често се случва също така като си пълнят резервоарите, който на машините са по 300 - 400 литра, и понеже нафтата се пени, та те я чакат да спадне и ако около 10 или 15 секунди, не мога да го засека колко, не се натисне спусъка пак блокира.
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Muncho написа:Аз поне сам си наливам.. и предпочитам да налея рано сутрин.. когато бензинът е сравнително по-студен и сгъстен.
Много правилно действаш


Заро, повярвай който бачка на бензиностанция не си купува гориво. Един фр който работи на бензиностанция даже ми продава нафта ... не че се оплаквам де

-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
колеги - имам над 6 месеца работа на омв - касиер - мога да ви кажа че за този период на толкова далавери се нагледах - но нито една не е в ущърб на клиента, всички е за сметка на омв, относно колонките - в момента в който се натисне палеца на колонката т.е. се остави пищова системата е направена да блокира колонката докато не се освободи от касиера - а той за да го направи , някой трябва да му плати, случват се и грешки в софтуера - например като свърши зареждането и вместо да мигне в червено колонката - за плащане тя си свети в зелено , т.е. не е имало зареждане - клиента си плаща и парите остават или в джоба на касиера или в този на момчето от вън, - най-много далавери се правят с цистерните - като идва да сипва бензин или дизел цистерната налива най-малко 5-6 тона гориво, знаете ли калко е дебел и дълъг маркуча на тази цистерна - около 50 литра гориво е - черпиш нещо шофера на цистерната и това си остава за теб -
айде толкоз от мен
а и между другото всяка седмица се проверяват колонките - от инспекцията - мерката е 20 литра на маркуч - представете си 5 колонки по 4 маркуча калка бензин остава - част от него се връща в резервоара - друга не
но клиента никога не е прецакан
айде толкоз от мен
а и между другото всяка седмица се проверяват колонките - от инспекцията - мерката е 20 литра на маркуч - представете си 5 колонки по 4 маркуча калка бензин остава - част от него се връща в резервоара - друга не
но клиента никога не е прецакан
Лоло Попо, колега, за 6 месеца не си видял много дърти и изпечени бензаджии май
.
Далавери за сметка на безиностанцията:
1.При доставка на гориво, остатъка в маркуча се излива в 2-3 кофи за смет- около 40-50 литра от всеки вид гориво(92,95,98,дизел). Грубо около 200 литра на доставка(предварително добре запасен с посуда).
2.Новите цистерни имат шахти с преливник затворен с винт. С френски ключ се развива винта на приливника, напъхва се маркуч с помпичка и започва здраво помпене, средно 1 л./мин. зависи как помпиш и колко може да издържиш на миризмата
3.Проточено гориво- пълни се 5 литра от всеки вид гориво и за пробе се взема по малко от литър, останалото "се връща" в цистерната
Далавери за сметка на клиента:
Газ:1.В маркуча остава около 2 литра газ, ако се закопчее пистолета на колата без да се включва помпата, тази газ си влиза и се натрупва за сметка на следващия клиент
2.Зарежда се първия клиент примерно за 10 лева и оставя парите на мен, пистолета не се изключва, втория клиент иска за 20 лв или до горе, влиза да си плати, разликата за мен, т.е.10лв.
Бензин/Дизел: 1.Искате примерно за 50 лв. гориво и влизате да си платите, аз си пълня първо моето шише 1 литър от кока кола, което стои в якето ми, и после допълвам за желаната от вас сума. На смяна 20 пъти да направя така(поне) ми стига
2.Развиват се маркучите на пистолетите и се разменят маркучите, примерно маркуча на 95 се слага на пистолет 98, искате да заредите 95, реално ви пълня 98 на доста по голяма цена, разликата остава познайте за кого...
Та един съвет от мен ОТВАРЯЙТЕ СИ ЛИЧНО резервоарите и СТОЙТЕ там по време на зареждане.
Няма да ви кажа къде съм работил
П.С. Спокойно, вече работя зад бюро

Далавери за сметка на безиностанцията:
1.При доставка на гориво, остатъка в маркуча се излива в 2-3 кофи за смет- около 40-50 литра от всеки вид гориво(92,95,98,дизел). Грубо около 200 литра на доставка(предварително добре запасен с посуда).
2.Новите цистерни имат шахти с преливник затворен с винт. С френски ключ се развива винта на приливника, напъхва се маркуч с помпичка и започва здраво помпене, средно 1 л./мин. зависи как помпиш и колко може да издържиш на миризмата
3.Проточено гориво- пълни се 5 литра от всеки вид гориво и за пробе се взема по малко от литър, останалото "се връща" в цистерната
Далавери за сметка на клиента:
Газ:1.В маркуча остава около 2 литра газ, ако се закопчее пистолета на колата без да се включва помпата, тази газ си влиза и се натрупва за сметка на следващия клиент
2.Зарежда се първия клиент примерно за 10 лева и оставя парите на мен, пистолета не се изключва, втория клиент иска за 20 лв или до горе, влиза да си плати, разликата за мен, т.е.10лв.
Бензин/Дизел: 1.Искате примерно за 50 лв. гориво и влизате да си платите, аз си пълня първо моето шише 1 литър от кока кола, което стои в якето ми, и после допълвам за желаната от вас сума. На смяна 20 пъти да направя така(поне) ми стига

2.Развиват се маркучите на пистолетите и се разменят маркучите, примерно маркуча на 95 се слага на пистолет 98, искате да заредите 95, реално ви пълня 98 на доста по голяма цена, разликата остава познайте за кого...
Та един съвет от мен ОТВАРЯЙТЕ СИ ЛИЧНО резервоарите и СТОЙТЕ там по време на зареждане.
Няма да ви кажа къде съм работил

П.С. Спокойно, вече работя зад бюро

-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
ами разбира се че ще стоя докато се зарежда горивото - първо тези клиенти не гледат ли колонката преди да започнат да сипват гориво - нали там е цената - която не винаги отговаря на тази на голямото табло - а и по този начин виждаш дали започва от нула -
в омв има едни лейки до всяка колонка, те трябва да са пълни с вода за доливане в резервоарите на колите - е няма нито една пълна - в тях се сипва бензин когато клиента не си гледа колонката - за какво им е да сипват в шишета в дрехите си - като много по-удобно е в лейките - но както казват бившите ми колеги щом клиента не го е грижа за парите си за това ще вземем и ние от него - но това става само при големи зареждания - при 10, 20 и 30 лева зареждане никога не е ставало прецакване на клиента - просто след време ще резбере че колата му гори доста повече от предвиденото и естествено няма да зарежда от тази бензиностанция.
а относно камерите мениджъра през ноща какво мислите че прави
много рядко съм виждал цистерна да зарежда с гориво през деня
в омв има едни лейки до всяка колонка, те трябва да са пълни с вода за доливане в резервоарите на колите - е няма нито една пълна - в тях се сипва бензин когато клиента не си гледа колонката - за какво им е да сипват в шишета в дрехите си - като много по-удобно е в лейките - но както казват бившите ми колеги щом клиента не го е грижа за парите си за това ще вземем и ние от него - но това става само при големи зареждания - при 10, 20 и 30 лева зареждане никога не е ставало прецакване на клиента - просто след време ще резбере че колата му гори доста повече от предвиденото и естествено няма да зарежда от тази бензиностанция.
а относно камерите мениджъра през ноща какво мислите че прави
много рядко съм виждал цистерна да зарежда с гориво през деня
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
вие ще ме карате на ОМВ да го хвана да душа тези лейки за вода..
И с една камера.. ще се заклещя и ще снимам.. та да разплаквам майки..
Аз лично зареждам от пълно до празно..
при константен разход на едната кола, държа да отбележа, че 2 лтр по-малко ще ми направят вчепатление моментално... в разхода..
Като последен случай от около 1 година назад само на ОМВ.. се сещам, да са ме издървили на ОМВ Берковица.... с около 3-4 лтр.. /стандартен разход 5.3-5.5... тоз път 6 лтр. - 100/
и май единствен...
И с една камера.. ще се заклещя и ще снимам.. та да разплаквам майки..
Аз лично зареждам от пълно до празно..
при константен разход на едната кола, държа да отбележа, че 2 лтр по-малко ще ми направят вчепатление моментално... в разхода..
Като последен случай от около 1 година назад само на ОМВ.. се сещам, да са ме издървили на ОМВ Берковица.... с около 3-4 лтр.. /стандартен разход 5.3-5.5... тоз път 6 лтр. - 100/
и май единствен...
Последна промяна от wili98 на Чет 23 ное 2006 16:06, променено общо 1 път.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта