Не зареждайте гориво нощем!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Сря 22 ное 2006 20:52


Аз поне сам си наливам.. и предпочитам да налея рано сутрин.. когато бензинът е сравнително по-студен и сгъстен :).




Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Не зареждайте гориво нощем!

Мнениеот тръба » Сря 22 ное 2006 20:54


Vasseto написа:Колеги,
направило ми е впечатление че,когато зареждам вечер гориво,стрелката не се качва на необходимото показание.Мисля че има далавера и тя е само нощем.През деня на същата бензинджийница се зарежда повече гориво за същата цена.Внимавайте къде и най вече кога зареждате.За предпочитане е да зареждате само необходимото ви количество да искарате до сутринта.
Имам ги и аз тези наблюдения.По тъмно си е неписано правило,да се правят "врътки".Тогава контрола върху персонала е по-слаб.Предполагам и студа до някъде си казва думата.Измервателните ни уреди показват доста относителни данни,които е абсурдно да нарека-прецизни.Със сигурност всеки от нас е прекаран с някой и друг литър/литри.Убеден съм в това.


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Сря 22 ное 2006 22:13


Muncho написа:Аз поне сам си наливам.. и предпочитам да налея рано сутрин.. когато бензинът е сравнително по-студен и сгъстен :).

Да много добра логика, ако е минала и цистерната през ноща супер.
Има един два недостатъка - сутрин всички бързаме, а ако пълниш до капачката винаги :oops: (което не е препоръчително по инструкция) и си напълнил на студено после си е неприятно на слънце. :cry:


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1040
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Сря 22 ное 2006 22:57


Аз съм чувал и друга далавера. Развиват маркуча от колонката и го затягат на ръка след като го изпразнят. Събира около 2 литра. Следващия който зареди първо пълни маркуча и след това тече в резервара. След потегляне на клиента маркуча пак се източва. Така ако заредите догоре ви лъжат само с два литра което процентно не е много и трудно се хваща. Ако заредите 5 литра ви взимат почти половината. Ако се размрънкате ви носят мярката и я пълнят, но маркуча вече е напълнен и няма начин да не е точно.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Сря 22 ное 2006 23:26


My написа:Аз съм чувал и друга далавера. Развиват маркуча от колонката и го затягат на ръка след като го изпразнят. Събира около 2 литра. Следващия който зареди първо пълни маркуча и след това тече в резервара. След потегляне на клиента маркуча пак се източва. Така ако заредите догоре ви лъжат само с два литра което процентно не е много и трудно се хваща. Ако заредите 5 литра ви взимат почти половината. Ако се размрънкате ви носят мярката и я пълнят, но маркуча вече е напълнен и няма начин да не е точно.
:shocked :022: красиво!


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Чет 23 ное 2006 10:01


Малко ми се струва че прекалявате:)
Аз съм така да се кажа Управител на една бензиностанция :) Разликата е че е ведомствена и горивото е за собствени нужди и не ми е все едно дали бензинджиите си правят далавера както на обществените бензиностанции.

Та не ми се обяснява много много за далаверата с горивото защото тя е нещо грандиозно.

Та в отговор на главния въпрос - на топло горивото се раздува и затова ви се бъркат уредите на колата. Направете си сметка дали не минавате едни и същи километри :) :wink:
Пробвай следното - напълни си донякаде, спри колата независимо на
равно или не. Направиго някоя неделя примерно когато няма да караш колата.Спри си я, качи се вечерта дай на контакт - без да палиш и виж до каде показва, после го направи същото и през деня.
Сега бяха такива дни в който има голяма разлика в дневните и нощните температури.

Общо взето това е предмет на дълъг спор, има една работа че затова резервоарите са под земята. но в резервоарата ти е на открито и така нататъка.
Много интересна тема. ще я следя с интерес.
А за бензинджииските далавери думи немам, ама чак да развиват маркуча :)
А за Вили - на моята бензиностанция, откакто я окабелих преди 2 месеца - сложих и компютър и сега е с карти - модерно та дрънка, та значи бензинджията дига пистолетра и зарежда, поставили ли пистолета обратно системата блокира колонката и докато не се подаде сигнал че е платено помпата не включва. Много често се случва също така като си пълнят резервоарите, който на машините са по 300 - 400 литра, и понеже нафтата се пени, та те я чакат да спадне и ако около 10 или 15 секунди, не мога да го засека колко, не се натисне спусъка пак блокира.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Чет 23 ное 2006 10:22


Заро защо не направиш бензиностанцийката клубна ;)


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Чет 23 ное 2006 11:45


Първо защото е само с една колонка дизел за момента за момента, второ защото е там дето нема живи ора:)


Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Мнениеот Svetlix » Чет 23 ное 2006 13:16


Muncho написа:Аз поне сам си наливам.. и предпочитам да налея рано сутрин.. когато бензинът е сравнително по-студен и сгъстен :).


Много правилно действаш ;) При нафтата коефициента на разширение още по-голям ;)

Заро, повярвай който бачка на бензиностанция не си купува гориво. Един фр който работи на бензиностанция даже ми продава нафта ... не че се оплаквам де :oops: Всеки занаят си има тънкости.


lolo_popo
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот lolo_popo » Чет 23 ное 2006 14:06


колеги - имам над 6 месеца работа на омв - касиер - мога да ви кажа че за този период на толкова далавери се нагледах - но нито една не е в ущърб на клиента, всички е за сметка на омв, относно колонките - в момента в който се натисне палеца на колонката т.е. се остави пищова системата е направена да блокира колонката докато не се освободи от касиера - а той за да го направи , някой трябва да му плати, случват се и грешки в софтуера - например като свърши зареждането и вместо да мигне в червено колонката - за плащане тя си свети в зелено , т.е. не е имало зареждане - клиента си плаща и парите остават или в джоба на касиера или в този на момчето от вън, - най-много далавери се правят с цистерните - като идва да сипва бензин или дизел цистерната налива най-малко 5-6 тона гориво, знаете ли калко е дебел и дълъг маркуча на тази цистерна - около 50 литра гориво е - черпиш нещо шофера на цистерната и това си остава за теб -
айде толкоз от мен
а и между другото всяка седмица се проверяват колонките - от инспекцията - мерката е 20 литра на маркуч - представете си 5 колонки по 4 маркуча калка бензин остава - част от него се връща в резервоара - друга не

но клиента никога не е прецакан


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 23 ное 2006 15:24


добре де ..
Камери нали има в тези бензиностанции...
мениджмънта де спи..

Отделно дето в ОМВ.. 1.54 прави 1.60.. ма тва е друга бира ;)
но ВИНАГИ закръгляват..
Па да не говорим за стелажа с дъвките пред дисплея на машината...


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Чет 23 ное 2006 15:44


Лоло Попо, колега, за 6 месеца не си видял много дърти и изпечени бензаджии май :D .
Далавери за сметка на безиностанцията:
1.При доставка на гориво, остатъка в маркуча се излива в 2-3 кофи за смет- около 40-50 литра от всеки вид гориво(92,95,98,дизел). Грубо около 200 литра на доставка(предварително добре запасен с посуда).
2.Новите цистерни имат шахти с преливник затворен с винт. С френски ключ се развива винта на приливника, напъхва се маркуч с помпичка и започва здраво помпене, средно 1 л./мин. зависи как помпиш и колко може да издържиш на миризмата
3.Проточено гориво- пълни се 5 литра от всеки вид гориво и за пробе се взема по малко от литър, останалото "се връща" в цистерната
Далавери за сметка на клиента:
Газ:1.В маркуча остава около 2 литра газ, ако се закопчее пистолета на колата без да се включва помпата, тази газ си влиза и се натрупва за сметка на следващия клиент
2.Зарежда се първия клиент примерно за 10 лева и оставя парите на мен, пистолета не се изключва, втория клиент иска за 20 лв или до горе, влиза да си плати, разликата за мен, т.е.10лв.
Бензин/Дизел: 1.Искате примерно за 50 лв. гориво и влизате да си платите, аз си пълня първо моето шише 1 литър от кока кола, което стои в якето ми, и после допълвам за желаната от вас сума. На смяна 20 пъти да направя така(поне) ми стига :D
2.Развиват се маркучите на пистолетите и се разменят маркучите, примерно маркуча на 95 се слага на пистолет 98, искате да заредите 95, реално ви пълня 98 на доста по голяма цена, разликата остава познайте за кого...
Та един съвет от мен ОТВАРЯЙТЕ СИ ЛИЧНО резервоарите и СТОЙТЕ там по време на зареждане.
Няма да ви кажа къде съм работил :ihihih:
П.С. Спокойно, вече работя зад бюро :019:


lolo_popo
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот lolo_popo » Чет 23 ное 2006 15:56


ами разбира се че ще стоя докато се зарежда горивото - първо тези клиенти не гледат ли колонката преди да започнат да сипват гориво - нали там е цената - която не винаги отговаря на тази на голямото табло - а и по този начин виждаш дали започва от нула -
в омв има едни лейки до всяка колонка, те трябва да са пълни с вода за доливане в резервоарите на колите - е няма нито една пълна - в тях се сипва бензин когато клиента не си гледа колонката - за какво им е да сипват в шишета в дрехите си - като много по-удобно е в лейките - но както казват бившите ми колеги щом клиента не го е грижа за парите си за това ще вземем и ние от него - но това става само при големи зареждания - при 10, 20 и 30 лева зареждане никога не е ставало прецакване на клиента - просто след време ще резбере че колата му гори доста повече от предвиденото и естествено няма да зарежда от тази бензиностанция.
а относно камерите мениджъра през ноща какво мислите че прави
много рядко съм виждал цистерна да зарежда с гориво през деня


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 23 ное 2006 16:03


вие ще ме карате на ОМВ да го хвана да душа тези лейки за вода..
И с една камера.. ще се заклещя и ще снимам.. та да разплаквам майки..

Аз лично зареждам от пълно до празно..
при константен разход на едната кола, държа да отбележа, че 2 лтр по-малко ще ми направят вчепатление моментално... в разхода..

Като последен случай от около 1 година назад само на ОМВ.. се сещам, да са ме издървили на ОМВ Берковица.... с около 3-4 лтр.. /стандартен разход 5.3-5.5... тоз път 6 лтр. - 100/
и май единствен...

Последна промяна от wili98 на Чет 23 ное 2006 16:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 23 ное 2006 16:06


аз зареждам на около 200 км...и почти винаги сам, адски им е гадно като кажа, я , проверете гумите аз ще си заредя...
мали и аз почвам да душа лейките.... :twisted:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта