dj carul написа:vwpnss написа:passatfen написа:Да обаче Гарета не е ефективен колкото К14 , познавам хора които не са доволни от Гарета
ККК К14 и Гарет Т2 би трябвало да са конструктовно еднакви и да са еднакво ефективни, ама защо не е така? Аз си мисля, че просто са различна марка, а вършат една и съща работа.
При мен оригиналното турбо с което беше колата като я взех беше Гарет и тепърва започваше да се развърта от 2500об/мин.
След като умря сложих ККК К14 и сега се развърта още от 1400-1500 об/мин. а на 2000 об/мин вече си имам 0.8 атмосфери налягане
Имам следния въпрос: След като има налягане 0,8 бара при 2000 оборота/мин, тогава как набира до 5000 оборота/мин с 0.8 бара налягане, само заради горивото ли, което се пропуска от помпата?