1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ проблеми с турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот vwpnss » Съб 04 фев 2012 21:37


dj carul написа:
vwpnss написа:
passatfen написа:Да обаче Гарета не е ефективен колкото К14 , познавам хора които не са доволни от Гарета :да:


ККК К14 и Гарет Т2 би трябвало да са конструктовно еднакви и да са еднакво ефективни, ама защо не е така? Аз си мисля, че просто са различна марка, а вършат една и съща работа.



При мен оригиналното турбо с което беше колата като я взех беше Гарет и тепърва започваше да се развърта от 2500об/мин.
След като умря сложих ККК К14 и сега се развърта още от 1400-1500 об/мин. а на 2000 об/мин вече си имам 0.8 атмосфери налягане :012:


Имам следния въпрос: След като има налягане 0,8 бара при 2000 оборота/мин, тогава как набира до 5000 оборота/мин с 0.8 бара налягане, само заради горивото ли, което се пропуска от помпата?




Потребителски аватар
tremendous
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
Автомобил: Passat
Двигател: AAZ
Местоположение: Пловдив

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот tremendous » Съб 04 фев 2012 22:20


Таке е , аз съм с garret и тръгва да надува чак след 2500 об но не знам дали е от турбото или от самата помпа , защото е от тези , които са без бууст коректор / няма маркуче /. Ако искам турбото да прави някакво налягане трябва да карам в диапазон 2500-3500. Градско каране 1700-2200 об надува 0.2 bar :screwy


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот vwpnss » Съб 04 фев 2012 22:31


AAZ е с Гарет Т2 или ККК К14, нали за тези турбини става дума? Същите са и при SB/RA.
При мене на JR с К14 започва да прави налягане, обаче колата започва да ускорява след около 0.3 атм налягане, това нормално ли е?


loshiqa
Мнения: 209
Регистриран на: Чет 12 фев 2009 13:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот loshiqa » Съб 04 фев 2012 23:29


и аз знам ,че ККК14 е по-добрият вариант , имам такова турбо в много добро състояние бях го взел за засилване на чист дизелак ама проекта се отлага ,ако някой се интересува от турбината нека пише на ЛС може да се договорим нещо


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот dj carul » Нед 05 фев 2012 16:52


vwpnss написа:
dj carul написа:
vwpnss написа:
passatfen написа:Да обаче Гарета не е ефективен колкото К14 , познавам хора които не са доволни от Гарета :да:


ККК К14 и Гарет Т2 би трябвало да са конструктовно еднакви и да са еднакво ефективни, ама защо не е така? Аз си мисля, че просто са различна марка, а вършат една и съща работа.



При мен оригиналното турбо с което беше колата като я взех беше Гарет и тепърва започваше да се развърта от 2500об/мин.
След като умря сложих ККК К14 и сега се развърта още от 1400-1500 об/мин. а на 2000 об/мин вече си имам 0.8 атмосфери налягане :012:


Имам следния въпрос: След като има налягане 0,8 бара при 2000 оборота/мин, тогава как набира до 5000 оборота/мин с 0.8 бара налягане, само заради горивото ли, което се пропуска от помпата?



При мен налягането е о.8 бара на 2000 об/мин но достига до 1.4 бара на 4500об/мин!


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот vwpnss » Нед 05 фев 2012 16:58


Натегнал си турбото да прави повече налягане ли? И горивото явно си променил.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8991
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот samo_pechka » Нед 05 фев 2012 19:57


dj carul написа:..........



При мен налягането е о.8 бара на 2000 об/мин но достига до 1.4 бара на 4500об/мин!

Много е колега налягане от 1.4 бара!!!Не рискувайте повече от 1 бар нагоре( за предкамерни дизели като AAZ примерно,ако искаш да има дълъг живот)


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот dj carul » Сря 08 фев 2012 20:32


samo_pechka написа:
dj carul написа:..........



При мен налягането е о.8 бара на 2000 об/мин но достига до 1.4 бара на 4500об/мин!

Много е колега налягане от 1.4 бара!!!Не рискувайте повече от 1 бар нагоре( за предкамерни дизели като AAZ примерно,ако искаш да има дълъг живот)



Той затова в момента е в бокса :lol: (проблем с едното основно лагерче).
Не знам дали му е много налягането но тва което не ме кефи е че върви до 4000об/мин. и след това няма никаква тяга.Пробвал съм да му бутна помпата на закъснение но тогава става много муден и пуши много в ниските и общо взето не мога да му намеря някаква центровка която да е оптимален вариант пък и нямам часовник да я направя точно както е по заводски данни да видя тогава как ще е .

Някой да има същия проблем?


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот shanadjiqta » Пет 10 фев 2012 16:14


аз съм с Гарет Т2 и предвид нещата,които правихме по мотора очаквах по-добри резултати,но тази турбина явно не е за тунинг цели.Подходяща е за стоковото състояние на колата.Ако ще се пипа по-добрия вариант е ККК.


Haqh
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: кърджали

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот Haqh » Сря 15 фев 2012 19:22


Нямах време да вляза в форума иначе помпата ми е бууст коректор


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот kompresor » Сря 27 фев 2013 11:38


Моята турбина е гарет т2 помпата е с буусткоректор, буустпин го наричам аз, и след като сложих оборотомера забелязвам че турбото късно тръгва да надува както и при вас, колеги. На втора предавка имам 0.5 бара на 2400 оборота някъде, на пета предавка имам 0.5 бара на 1800 оборота. Късно тръгва тая турбина, не може да се усети подчертаното изтегляне в ниски обороти на дизела. Получава се малко като развъртане на бензинка, двигателя тръгва да върви в средни обороти от целия си диапазон 2600-3500 в тия обороти върви моя 1.6 с Гарет Т2, обмислям да сложа К14 че като гледам всички казвате тръгва по - рано. То това му е якото на дизела рано да тръгне да усуква купето :Mr Green Fun


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот passat_rs » Сря 27 фев 2013 14:16


ААЗ фабрично си излиза с 3 турбини само зависи на какво е монтиран :Mr Green Fun при голфа масово е ккк к14 много рядко е да се срешне с Т2. При по големите каси като моя пасатор :mhihi главно се монтира ккк к03 и 3-те турбини нямат нищо общо, мойта например е с електронно уптавление посредством вакум от сервото как работи идея си нямам :confused Сега по темата ако искаш ускорение от 1000 оборота турбината е ккк к03 но знай че на 3000 спира :c020 Ако пък искаш мощ при високи обороти турбината е ккк к14 а микса от тези двете е Т2 но Т2 се среща при мотори без бустпина както го нарича градския samo_pechka :th_up


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот kompresor » Сря 27 фев 2013 14:21


Аз карам гарет т2 на 1.6 sb по горе съм писал колко късно тръгва и колко рано спира. Възможно ли е турбото ми да тръгва късно защото съм намалил горивото от цикловата порция.


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот passat_rs » Сря 27 фев 2013 14:34


Ами виш ся ако имаш къси скорости мотора не се натоварва много на 1-ва и 2-ра следователно нямаш много вкарано гориво и от там по малко налягане. Аз докато хвана моя буст метър 3 пъти изтървах апарата :mhihi
е на 4 и 5 та е друга бира.

п.п. А защо си намали горивото за да гори по малко ли :question


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот kompresor » Сря 27 фев 2013 14:37


Да, предавките ми са къси, на втора прави 60 на трета прави 90. Това ли е причината на втора и трета налягането от турбото да идва толкова късно? Ако увелича горивото малко, няма ли да постигна по малък лаг респективно по ранен турбо ефект? Получава се един гаден ефект на втора ако я опъна до 60 и превключа на трета, и подам рязко газ малко се мудни докато турбото направи 0.5 бара та чак на 0.8 вече почва да тегли.

П.С. горивото намалихме, защото бустпина е завъртян и той пуска повече нафта във високите, и намалихме горивото за да не дойде много горивото във високите, но вече 200км карам така във високите е добре, но на ниските нещо я няма.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ, vaneca и 36 госта