pepstroi написа:Adrian-AAA написа:Ще посоча Пример които лично го изживях:
Голф 3 (тди,с 288мм.дискове и 4 чисто нови зимни гуми) само с АБС в момента,по магистрала(не в БГ) на лек дъжд с скорост над 150км/h. реших да си пробвам спирачките понеже нямаше коли зад мен.Натиснах педала колкото мога и на 2-рата секунда бях под 80км/h и чувах как гумите пищяха леко а педала риташе от първия момент в които го натиснах.
Кажи ми какво би се случило ако нямах АБС и натисна спирачките по този начин с над 150км/h.
Длъжен си да съобразяваш скороста с пътната обстановка :)
а иначе трее да си чисто луд за да натиснеш спирачките по този начин с тази скорост отговора на твоя въпрос е че не бих ги натиснал и ти също не би ги натиснал,натиснал си ги поради простата причина че знаеш че разчиташ на абс
Ето веднага ти казвам какво ще се случи защото съм правил тази простотия
Да речем че пътя е полу магистрала и се налага да направа обратен завой и да старитрам от място за да си пробвам автомобила,изчаквам единствената преминаваща кола заставам на позиция и старт:
1-ва 2ра 3та като през цялото време гледам в таблото защото исках да провера нещо и когато точно вкарвам 4тта си дигам главата и гледам този индивид пред моята кола на 2 метра кара с 40,скачам рязко на спирачките в такава ситуация няма какво друго да направиш и поради причината че колата е цялата изрезана и отзаде бях на 2 патерици последва моментално завартане към мантинелата пускам спирачките и колата изправи веднага траекторията а ако бях с абс-а за разстоянието което се намираше между двама ни такава начална скорост щеше да получи човека че....
Магистралата е без ограничение и е обозначено с Знаци при мокра обстановка отделни участъци с колко да се кара

Това го направих с спирачките защото малко преди това едно Scirocco 3 искаше да се покаже и кара зад мен на има няма 10м. докато бях с 190-200 мръднах му в дясно и той след мен

Както има и плюсове така и минуси

