Голф 3 2е проблем с палене
- eXecuteRz
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 8v 2e
- Местоположение: Габрово
Голф 3 2е проблем с палене
Колеги колата е голф 3 2е мотор, колата е с газ от няколко дена и се появи много странен проблем... примерно карал съм я цял ден колата върна се удома към 18 часа вечерта, спирам колата и на следващия ден по обяд като реша да я запаля... се виждам в чудо. Въртя яко едва ли не ще срина акумулатора и чак вече след 5 минути яко въртене решава да запали на бензин и пали все едно е била удавена... и запали ли един път няма проблем !!! Карам я спирам я да речем за 2, 3 дори 4 часа отивам въртя и пали няма проблем дали на бензин дали на газ няма проблем. След като я оставя пак да пренощува и проблема е отново на лице !!! Ако имате идеи споделете...
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Голф 3 2е проблем с палене
Как я палиш-на бензин или газ директно?
- eXecuteRz
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 8v 2e
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 3 2е проблем с палене
Винaги нa бензин после нa гaз прехвърля aвтомaтично след 2500 оборотa
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Голф 3 2е проблем с палене
И ПРИ МЕН БЕШЕ ТАКА. РАЗКАЧАШ АКУМОЛАТОРА ЗА 1 НОЩ И СЕ ЧИСТЯТ ГРЕШКИТИ. ПОНЕ ПРИ МЕН И ТАКА
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф 3 2е проблем с палене
проблема и при мен същия,остава ли го една нощ да не работи (без значение лято или зима) после на другия ден пали от 5-то 6-то въртене,и заработи ли после няма проблем... 

- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 3 2е проблем с палене
Момци, вижте си темп. датчиците.
- eXecuteRz
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 8v 2e
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 3 2е проблем с палене
Обясни кaкво зa темперaтурния дaтчик
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 3 2е проблем с палене
От него компа взема инфо за температурата на мотора, ако датчика не е в час и подава грешно инфо, нормално и компа да бърка горивните смеси на определени температури - в случая първо палене. Има писано за нормалното съпротивление на датчика при съответни температури, ритнете малко тая търсачка де 

- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф 3 2е проблем с палене
сменвал съм го с чисто нов около 30-тина лева,даже свалих стария за мостра че са много модели.По номер и по цвят са единни (с 4-крачета) и пак ми пали по същия начин.При първоначално въртене на стартер не иска и да припука...след 2-рото въртене пали и работи 3-5сек. и чак на 3-тото въртене пали без газ и поддържа 1100об/мин.След около 2-3 мин отива на около 850 и се нормализира и през целия ден нямам проблеми дори и да го запаля след 5-6 часа,но проблема си остава същия до следващата сутрин няма зима няма лято
Re: Голф 3 2е проблем с палене
АЗ имам същият проблем!След хиляди манипулации се оказа,че ламбда сондата дава кофти информация на компиутъра след като е бил на газ.След като карам на газ пали трудно и работи кофти.Ако карам на бенз този проблем го няма
Сега миля да сменям Ламбда сондата и да видя дали ще дава пак същите кофти графики при диагностика,след като е работила на газ.
Мисля,че Ламбдата се зацапва(убърква) докато колата е на газ
Може да и е дошло времето 

Сега миля да сменям Ламбда сондата и да видя дали ще дава пак същите кофти графики при диагностика,след като е работила на газ.
Мисля,че Ламбдата се зацапва(убърква) докато колата е на газ


- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф 3 2е проблем с палене
никога не съм е карал на газ,а и съм против защото много сдухва мотора както създава и други неприятности,вярно е по ефтинко ти излиза но пък икономията в гориво къде е спестена отива за ремонт по мотора
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 2е проблем с палене
Ламбдата няма отношение към паленето.Да,може да трупа грешки компа от нея и това се проверява с разкачане на акуто.Ако няма ефект се тръгва по системата с проба-грешка.Например първо си спирате газта от бутилката,изгаряте останалата газ по магистралата и оставяте колата да пренущува след като е поработила на бензин преди това.Така елеминираме възможноста от давене и смесване на горивата.Ако не запали пак вече търсим проблема по бензиновата система-незадържане на гориво и т.н.За целта се проверява на първо даване на контакт дали има бензин при дюзите.Друг способ е преди палене да се даде неколкократно на контакт за да се подсигури налягане и гориво в рейката.
След като се направят няколко такива експеримента за уточняване и диагностициране точно на проблема обсъждаме вариантите.
Иначе на първо четене може да е всичко-темп. датчик,липса на гориво,смесване,грешки в компа.Едно по едно се проверяват нещата и се изключват.
След като се направят няколко такива експеримента за уточняване и диагностициране точно на проблема обсъждаме вариантите.
Иначе на първо четене може да е всичко-темп. датчик,липса на гориво,смесване,грешки в компа.Едно по едно се проверяват нещата и се изключват.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта