Аз залагам на центровка
Сваленете капака на клапаните и когато е на белег вижте другия край на разпределителния вал(обърни внимание на 10 в снимката)

също така и ГНП на снимката как трябва да е
имал съм проблем със зъбното колело на коляновия вал на 1.9 турбо дизел двигател при пасат и от там ми се губеше центровката и симптомите са същите...при мен центровката бягаше с половин зъб към предварение и палише трудно прекъсваше докато се стопли и после работеше като форд транзит (много шумно)
Преди години съм чувал за случай в който се споменава за свален ангренажен ремък за смяна при VW T3 1.6 дизел и когато закачат новия ремък на белезите колата не е запалил та е трябвало наново да видят белезите на разпределителния вал чрез сваляне на капака и на ГНП то...
Това е моята идея за проблема и никой не е длъжен да прави това което казвам затова моля да не ме храните
