Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Вибрации в купето и на волана

Мнениеот zlostornika » Вто 28 юли 2009 12:15


За ударното поведение на мотора - съединител. Моят съединител буксува и се получава едно такова забавяне при потеглене и леко претрисане. Та за вибрациите на волана лично мое мнение е неизправен съединител. Имам съсед с Пасат 4, който от поне 6 месеца не може да намери къде му е проблема с вибрациите по волана, при положение че работи в сервиз.




Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Вибрации в купето и на волана

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Вто 28 юли 2009 13:39


имах предвид вдижение на самия мотор, целият двигател със скоростите, а не боксуване на съединител, грешно си ме разбрал


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вибрации в купето и на волана

Мнениеот apchih » Пет 21 авг 2009 20:29


Да се впиша и аз. До преди около 2 месеца ми буксуваше много съединителя, смених го (без демп. маховик който казаха, че е бил наред) и всичко се оправи, вървеше на пушка. Преди 2 дена както си чаках в поредното задръстване колата започна да подскача, но оборотите не се променяха, при потегляне друсаше ужасно, но след това си върви без проблем, на задна си потегля нормално. След прочетеното в темата виждам, че съм със същия проблем и въпроса ми е какво следва? Да купувам ли демпфера за този съединител който съм взел или да купя друг комплект с недемпферен маховик (ако има такъв) стига разбира се да стане за моя Сеат?


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Вибрации в купето и на волана

Мнениеот bai_ILIA » Съб 22 авг 2009 17:34


на ТДИ като твойто не е ли най-добре смяната да става в комплект с маховика? и без това е рядко 1-2 пъти в живота на мотора и колата...


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вибрации в купето и на волана

Мнениеот apchih » Съб 22 авг 2009 18:46


Може и да е най - добре, но е и най - скъпо ... :(


russlan_z
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
Автомобил: Golf 3 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Re:

Мнениеот russlan_z » Пет 12 ное 2010 18:15


мили другарчета, присъединявам се към групата на вибриращите :( появиха се наскоро кога повече, кога по-малко и то при при ниски обороти, чак до към 1600-1800 без значение в покой или на скорост. понякога даже при ускоряване вибрира неприятно. Тампоните са обявени за здрави, маховика е обикновен (италянеца така решил) (е заради него има едно треперене, но само при тръгване на първа). Голфа е 3 АФН + чипче
Намерих съвпадение и с болката на колега по-горе:

longora написа:Аз забравих да спомена че при мен се получава нещо много странно - понякога докато си седи на празен ход ( в повечето случай докато е студена ) оборотите започват да се качват и да спадат, все едно колата се дави .. дали може да е от дюзи?


Не успях да разбера колегата дали си е решил проблема, но варианта помпа никак не ме радва.
Иска ми се да разбера дали някой все пак не се е избавил от досадната вибрация?


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Вибрации в купето и на волана

Мнениеот ulipet » Пет 12 ное 2010 18:51




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Вибрации в купето и на волана

Мнениеот fox_vt » Пет 12 ное 2010 22:20


Да стегнем с 3 скоби меката връзка през средата ли хммм,някой пробвал ли го е това.


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Вибрации в купето и на волана

Мнениеот ulipet » Съб 13 ное 2010 19:53


fox_vt написа:Да стегнем с 3 скоби меката връзка през средата ли хммм,някой пробвал ли го е това.

Аз го направих,но не мога да кажа има ли ефект щото нямам чак такива вибраций.Е може би има леко подобрение или си внушавам,пробвай нищо не губиш скобите са 90/70.


niki0813
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 22 юли 2009 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Вибрации в купето и на волана

Мнениеот niki0813 » Пет 21 яну 2011 20:41


И при мен е така, много вибрации към самото купе и волана. Волана е чупещ и има луфт- когато е застопорен мърда нагоре надолу все едно е в разхлабена скоба. Можеби ако го разглобя около волана и се види как е окачен пръта на волана и съответно се затегне вибрацията във волана ще нмалее поне малко. Иначе мотора е 1.9тди 1Z и определено не от съединитела - вибрацията е постоянна на свободен ход и доста неприятна особенно зимата когато по-трудно загрява- лятото сякаш е по-слаба. Тампоните на двигатела ги гледа майстор / на ръчна, 1ва и задна скорост -двигателя не ляга -заначи са здрави/ казха ми че поне не са разбити за твърдост не знам. Колегата по-горе с 1Z пише че са му разбити тампоните а вибрации няма което ме навежда на мислта че проблема е по скоро по гърнета и т.н. от колкото тампони. Ще трябва основен преглед по изпускателните пътища и тяхното окачване преди подмяна на тампони!


Потребителски аватар
freeman75
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Вибрации в купето и на волана

Мнениеот freeman75 » Чет 07 мар 2013 19:31


И аз съм в клуба на тресящите. Прим тресенето на волана и на купето се получи след смяна на тампони на мотора - AFN. И 3-те тампона нови и като взех колата от мастора до нас ми паднаха пломбите. На другия ден я върнах, човека си поигра доста извика ме и ми каза, че е от помпата, въртя аванси и я наглася но когато се успокой мотора няма студено палене. Сега е горе-долу добре , тресе по малко но не е като преди, преди смяната на тампоните. Според него имам износване на елементи в помпата.


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Re: Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана

Мнениеот Bahama man » Съб 09 мар 2013 0:36


Айде и аз да се запиша при "вибраторите" :icon_lol Проблемите ми са същите, като при вас колата вибрира като вибромасажор на празни обороти. Оборотите на празен ход са 990, като се даде малко газ, става друга кола. Явно този проблем е една голяма мистерия за всички ни. Колата е Поло АЕФ двигател.


Потребителски аватар
tomii
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 19:56
Автомобил: WV Passat B5 1.9
Двигател: AFN
Местоположение: Карнобат

Re: Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана

Мнениеот tomii » Чет 23 апр 2015 23:38


Здравейте.. малко да разбудим темата :)
И аз имам същия проблем със вибрациите на пасат от 99-та АФН мотор. До сега съм сменил десен тампон на двигателя за 100 и промяна никаква. Казаха, че има напрежение във изпускателната система.. резнаха тръбата и я удължиха със 2,3 санта и пак си вибрира. Съветваха ме също за центровка-регулиране на помпата, но още не съм отишъл. Кажете нещо, ако има развитие при някой...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batjoro, nikidimow и 56 госта