Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Съб 12 яну 2013 17:00


не знам дали има някакво значение откъде ще натегнеш,с контролера просто е много по-лесно и удобно




shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Сря 06 мар 2013 18:50


най-накрая почнах пробите с новата турбина :love.vwclub то не бяха течове на масло,после ми протече заден спирачен апарат,след тва смених десен накрайник и маншон на кормилната рейка,айде оттам смяна на тампоните на носачите,ляв външен маншон на полуоската и днес минат преден мост.Поне цялата ми предница в момента е като на кола,излязла от завода :smile Преди около час пуснах гориво от болта за цикловата порция толкова,че на празен ход оборотите са 1500.По мое мнение средно обогатяване,може още.Турбото прави пик 1,4 бара,за повече ще иска още гориво,което ще стане в скоро време.Първите ми впечатления са все едно съм пуснал някой по-голям мотор-примерно 2,4 ЖТД Алфа.До 3000 оборота колата е доста мудна,с малкото турбо на 2500 вече се изстрелваше.Обаче от 3000 и нагоре идва някъв много приятен залепящ бууст и то в целия диапазон до 5000 оборота.Там,където Гарета умираше к-24 е в разцвета си.Липсва ми обаче силата в ниските,ама няма как.Може би с още количество гориво бууста ще идва по-рано,знам ли.А днеска един авер ми вкара интригата,че може да сложим дюзи от 2,5 ТДС,които били 180-барови.Дали ще паснат обаче :rolleyes

така изглежда колата в момента,със зимната решетка е,предстои да и монтирам лятната със срязан прозорец за кулера:

Изображение


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот don hose » Чет 07 мар 2013 10:01


Дюзи от БМВ не слагай.Вървенеито на колата, няма нищо общо с налягането на отваряне на дюзата даже напротив.Става дума за прдедкамерен дизел в частност.Истинска мощ ще имаш, само когато блокираш лимитатора на гориво в помпата.
Успех!


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Чет 07 мар 2013 13:03


който и да питам за този ограничител никой не знае как точно се прави и какво къде се подлага.Прати ме при някой,който има реалните способности и познания да го направи,че вече си патих от пишман майстори и строшихме една помпа.
Иначе днес ходих при стоков майстор на ГНП-та (имам предвид човек,който не се занимава с тунинг на дизели,а само с поддръжката им) и пипна едно болтче с отвор за права отвертка зад левия край на помпата:

Изображение

Изображение

От него свалихме още оборотите за празния ход,обогатих още гориво от болта за цикловата порция и празния ход ми е пак на 1500.Навих и четвърт оборот на гайката на буустпина.Пикът на турбото се покачи на 1,5 бара.
Междувременно намерих в мазето една стара филтърна кутия от корадо и напъхах спортния въздушен филтър вътре:
Изображение

Изображение

Изображение

Въздуховода стига до нивото на долния край на широкия нож и се надявам така да постъпва по-хладен въздух.Ето и 2 клипчета от днес,които показват моментното състояние на колата,като предстои пускане на още нафта:
http://vbox7.com/play:ddf747b81a
http://vbox7.com/play:97de6c6743


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот don hose » Чет 07 мар 2013 13:51


Ами едва ли има кой да го направи защото това не е нормална манипулация на помпата ! Аз съм го правил, но не е лесно и има няколко неща, които може да ти стъжнят живота.В момента на практика на 3000 оборота имаш около 70 процента по малко гориво от колкото примерно на 1500 при максимално натиснат педал.Но ако не си разглабял помпи не се занимавай.
А относно оборотите на празен ход, докато не презацепиш вилката за подаване на газ, не можеш да свалиш реално оборотите без да редуцираш горивоподаването.
Успех!


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Чет 07 мар 2013 19:05


И двете неща не съм ги правил и не познавам някой,който е,така че най-вероятно така ще си остане положението.Още малко нафта ще му подам и може още малко да навия буустпина и тва ще е.
Вече сме с лятната униформа:
Изображение

Изображение

Много грозен,ама ме радва :mhihi

Последна промяна от shanadjiqta на Съб 09 мар 2013 12:06, променено общо 1 път.


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот Jivko7777 » Пет 08 мар 2013 12:55


shanadjiqta написа:Първите ми впечатления са все едно съм пуснал някой по-голям мотор-примерно 2,4 ЖТД Алфа.


Това е то сравнение :bowdown
Иначе браво за голфчето продължава да развиваш и се получава все по добре, мисля че си готов за мене :mrgreen


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Пет 08 мар 2013 23:41


за тебе никога няма да съм готов с тази кола...ти си ми идеала за напомпан дизел :bowdown


Потребителски аватар
goshy
Мнения: 257
Регистриран на: Нед 14 мар 2010 21:15
Автомобил: 2009 VW Tiguan
Двигател: 2.0 TDI
Местоположение: Стара Загора/Панагюрище

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот goshy » Съб 09 мар 2013 0:12


Покажи му как се прави с ВР-а :mhihi


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Съб 09 мар 2013 12:09


ВР-а е ясен,при него е нормално да върви много,ама от дизел да постигнеш това,което е постигнал Живко с Алфата си е достойно за уважение :bowdown Жика ако идваш скоро към стз дрънни да видим с колко влака ше падна пак :biggrin


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот Jivko7777 » Съб 09 мар 2013 12:23


shanadjiqta написа:ВР-а е ясен,при него е нормално да върви много,ама от дизел да постигнеш това,което е постигнал Живко с Алфата си е достойно за уважение :bowdown Жика ако идваш скоро към стз дрънни да видим с колко влака ше падна пак :biggrin


Твойто също е достойно и голфчето върви много добре :bowdown
Иначе не знам колко се е променило от към вървеж ама да знаеш че аз от това което видя съм станал още по :mhihi :mrgreen

Ето една жертва V8 bi-turbo diesel, който ми се смя като му предложих :mrgreen после му клюмна чофката :mhihi

http://www.youtube.com/watch?v=dEfQyiVFEZU

А за ВР там съм малък все още трябва да качите 4-5 човека вътре :mrgreen :bowdown


Потребителски аватар
Weezy
Мнения: 1352
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
Автомобил: VW Golf mk2 1987
Двигател: JP
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот Weezy » Съб 09 мар 2013 14:18


Този летен сетъп много ми допада. Я сподели за сутиена, от къде се сдоби с него и колко гроша ти коства? :th_up


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Съб 09 мар 2013 17:55


сутиена е от форума за 40 кинта,ама е самоделка и не е направен както трябва,в движение се клати нагоре-надолу и се налага да го лепя с двойнозалепващо
Живак тоя Мерц 4000 кубика ли е :biggrin винаги съм се чудел на ей такива коли струва ли си да им плащаш данъците и обслужването на големите коне,дето все едно ги няма.Че и битурбо..направо си го съсипал :biggrin
иначе аз вървя повечко оттогава като се пускахме с тебе и днес официално на Диното в Хеед изкарах 138 коня на мотора,но и ти си се засилил още така че разлика може и да няма :th_up


Потребителски аватар
goshy
Мнения: 257
Регистриран на: Нед 14 мар 2010 21:15
Автомобил: 2009 VW Tiguan
Двигател: 2.0 TDI
Местоположение: Стара Загора/Панагюрище

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот goshy » Съб 09 мар 2013 18:37


Това за ВР-а беше базик разбира се, колега, с летния фейс голфа е голям звяр.. :th_up :bowdown
И това, че си изкарал близо 140 коня е похвално, като за предкамерен дизел.. :bowdown :bowdown :love.vwclub


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Съб 09 мар 2013 19:03


113 коня на колела,направо учудих света :smile аз че съм оптимист то е ясно,ама това надхвърли и моите очаквания.Особено след като някои пловдивски тунери тук ми разправяха,че било невъзможно да изкарам и 100 на колела и почти им се вързах :mhihi Точно на тях искам да благодаря за недоверието,защото то ме амбицира още повече :love.vwclub
Малко снимков материал:
Изображение

Изображение

Изображение

Оказа се,че се пазят и старите данни от предното ми мерене и сега ми дадоха графика,която ги съпоставя:

Изображение

Също така станала някаква грешка при разпечатването на предните резултати-тогава пишеше,че въртящият момент ми е 213 на колела,а сега се оказа,че е бил 192.Сега даде 202 нютона.Изчислиха ми на самия компютър,че 113,5 коня на колела са равни точно на 138,4 на вал.И какво излиза-в момента карам дизелов КР :biggrin

ето и клипче:
http://vbox7.com/play:cdaf85c217



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта