Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
не знам дали има някакво значение откъде ще натегнеш,с контролера просто е много по-лесно и удобно
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
най-накрая почнах пробите с новата турбина
то не бяха течове на масло,после ми протече заден спирачен апарат,след тва смених десен накрайник и маншон на кормилната рейка,айде оттам смяна на тампоните на носачите,ляв външен маншон на полуоската и днес минат преден мост.Поне цялата ми предница в момента е като на кола,излязла от завода
Преди около час пуснах гориво от болта за цикловата порция толкова,че на празен ход оборотите са 1500.По мое мнение средно обогатяване,може още.Турбото прави пик 1,4 бара,за повече ще иска още гориво,което ще стане в скоро време.Първите ми впечатления са все едно съм пуснал някой по-голям мотор-примерно 2,4 ЖТД Алфа.До 3000 оборота колата е доста мудна,с малкото турбо на 2500 вече се изстрелваше.Обаче от 3000 и нагоре идва някъв много приятен залепящ бууст и то в целия диапазон до 5000 оборота.Там,където Гарета умираше к-24 е в разцвета си.Липсва ми обаче силата в ниските,ама няма как.Може би с още количество гориво бууста ще идва по-рано,знам ли.А днеска един авер ми вкара интригата,че може да сложим дюзи от 2,5 ТДС,които били 180-барови.Дали ще паснат обаче 
така изглежда колата в момента,със зимната решетка е,предстои да и монтирам лятната със срязан прозорец за кулера:




така изглежда колата в момента,със зимната решетка е,предстои да и монтирам лятната със срязан прозорец за кулера:

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Дюзи от БМВ не слагай.Вървенеито на колата, няма нищо общо с налягането на отваряне на дюзата даже напротив.Става дума за прдедкамерен дизел в частност.Истинска мощ ще имаш, само когато блокираш лимитатора на гориво в помпата.
Успех!
Успех!
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
който и да питам за този ограничител никой не знае как точно се прави и какво къде се подлага.Прати ме при някой,който има реалните способности и познания да го направи,че вече си патих от пишман майстори и строшихме една помпа.
Иначе днес ходих при стоков майстор на ГНП-та (имам предвид човек,който не се занимава с тунинг на дизели,а само с поддръжката им) и пипна едно болтче с отвор за права отвертка зад левия край на помпата:


От него свалихме още оборотите за празния ход,обогатих още гориво от болта за цикловата порция и празния ход ми е пак на 1500.Навих и четвърт оборот на гайката на буустпина.Пикът на турбото се покачи на 1,5 бара.
Междувременно намерих в мазето една стара филтърна кутия от корадо и напъхах спортния въздушен филтър вътре:



Въздуховода стига до нивото на долния край на широкия нож и се надявам така да постъпва по-хладен въздух.Ето и 2 клипчета от днес,които показват моментното състояние на колата,като предстои пускане на още нафта:
http://vbox7.com/play:ddf747b81a
http://vbox7.com/play:97de6c6743
Иначе днес ходих при стоков майстор на ГНП-та (имам предвид човек,който не се занимава с тунинг на дизели,а само с поддръжката им) и пипна едно болтче с отвор за права отвертка зад левия край на помпата:


От него свалихме още оборотите за празния ход,обогатих още гориво от болта за цикловата порция и празния ход ми е пак на 1500.Навих и четвърт оборот на гайката на буустпина.Пикът на турбото се покачи на 1,5 бара.
Междувременно намерих в мазето една стара филтърна кутия от корадо и напъхах спортния въздушен филтър вътре:



Въздуховода стига до нивото на долния край на широкия нож и се надявам така да постъпва по-хладен въздух.Ето и 2 клипчета от днес,които показват моментното състояние на колата,като предстои пускане на още нафта:
http://vbox7.com/play:ddf747b81a
http://vbox7.com/play:97de6c6743
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Ами едва ли има кой да го направи защото това не е нормална манипулация на помпата ! Аз съм го правил, но не е лесно и има няколко неща, които може да ти стъжнят живота.В момента на практика на 3000 оборота имаш около 70 процента по малко гориво от колкото примерно на 1500 при максимално натиснат педал.Но ако не си разглабял помпи не се занимавай.
А относно оборотите на празен ход, докато не презацепиш вилката за подаване на газ, не можеш да свалиш реално оборотите без да редуцираш горивоподаването.
Успех!
А относно оборотите на празен ход, докато не презацепиш вилката за подаване на газ, не можеш да свалиш реално оборотите без да редуцираш горивоподаването.
Успех!
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
И двете неща не съм ги правил и не познавам някой,който е,така че най-вероятно така ще си остане положението.Още малко нафта ще му подам и може още малко да навия буустпина и тва ще е.
Вече сме с лятната униформа:


Много грозен,ама ме радва
Вече сме с лятната униформа:


Много грозен,ама ме радва

Последна промяна от shanadjiqta на Съб 09 мар 2013 12:06, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Напомпване на голф 2 GTD
shanadjiqta написа:Първите ми впечатления са все едно съм пуснал някой по-голям мотор-примерно 2,4 ЖТД Алфа.
Това е то сравнение

Иначе браво за голфчето продължава да развиваш и се получава все по добре, мисля че си готов за мене

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
за тебе никога няма да съм готов с тази кола...ти си ми идеала за напомпан дизел 

- goshy
- Мнения: 257
- Регистриран на: Нед 14 мар 2010 21:15
- Автомобил: 2009 VW Tiguan
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Стара Загора/Панагюрище
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Покажи му как се прави с ВР-а 

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
ВР-а е ясен,при него е нормално да върви много,ама от дизел да постигнеш това,което е постигнал Живко с Алфата си е достойно за уважение
Жика ако идваш скоро към стз дрънни да видим с колко влака ше падна пак 


-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Напомпване на голф 2 GTD
shanadjiqta написа:ВР-а е ясен,при него е нормално да върви много,ама от дизел да постигнеш това,което е постигнал Живко с Алфата си е достойно за уважениеЖика ако идваш скоро към стз дрънни да видим с колко влака ше падна пак
Твойто също е достойно и голфчето върви много добре

Иначе не знам колко се е променило от към вървеж ама да знаеш че аз от това което видя съм станал още по


Ето една жертва V8 bi-turbo diesel, който ми се смя като му предложих


http://www.youtube.com/watch?v=dEfQyiVFEZU
А за ВР там съм малък все още трябва да качите 4-5 човека вътре


- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Този летен сетъп много ми допада. Я сподели за сутиена, от къде се сдоби с него и колко гроша ти коства? 

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
сутиена е от форума за 40 кинта,ама е самоделка и не е направен както трябва,в движение се клати нагоре-надолу и се налага да го лепя с двойнозалепващо
Живак тоя Мерц 4000 кубика ли е
винаги съм се чудел на ей такива коли струва ли си да им плащаш данъците и обслужването на големите коне,дето все едно ги няма.Че и битурбо..направо си го съсипал
иначе аз вървя повечко оттогава като се пускахме с тебе и днес официално на Диното в Хеед изкарах 138 коня на мотора,но и ти си се засилил още така че разлика може и да няма
Живак тоя Мерц 4000 кубика ли е


иначе аз вървя повечко оттогава като се пускахме с тебе и днес официално на Диното в Хеед изкарах 138 коня на мотора,но и ти си се засилил още така че разлика може и да няма

- goshy
- Мнения: 257
- Регистриран на: Нед 14 мар 2010 21:15
- Автомобил: 2009 VW Tiguan
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Стара Загора/Панагюрище
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Това за ВР-а беше базик разбира се, колега, с летния фейс голфа е голям звяр..
И това, че си изкарал близо 140 коня е похвално, като за предкамерен дизел..



И това, че си изкарал близо 140 коня е похвално, като за предкамерен дизел..



-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
113 коня на колела,направо учудих света
аз че съм оптимист то е ясно,ама това надхвърли и моите очаквания.Особено след като някои пловдивски тунери тук ми разправяха,че било невъзможно да изкарам и 100 на колела и почти им се вързах
Точно на тях искам да благодаря за недоверието,защото то ме амбицира още повече
Малко снимков материал:



Оказа се,че се пазят и старите данни от предното ми мерене и сега ми дадоха графика,която ги съпоставя:

Също така станала някаква грешка при разпечатването на предните резултати-тогава пишеше,че въртящият момент ми е 213 на колела,а сега се оказа,че е бил 192.Сега даде 202 нютона.Изчислиха ми на самия компютър,че 113,5 коня на колела са равни точно на 138,4 на вал.И какво излиза-в момента карам дизелов КР
ето и клипче:
http://vbox7.com/play:cdaf85c217



Малко снимков материал:



Оказа се,че се пазят и старите данни от предното ми мерене и сега ми дадоха графика,която ги съпоставя:

Също така станала някаква грешка при разпечатването на предните резултати-тогава пишеше,че въртящият момент ми е 213 на колела,а сега се оказа,че е бил 192.Сега даде 202 нютона.Изчислиха ми на самия компютър,че 113,5 коня на колела са равни точно на 138,4 на вал.И какво излиза-в момента карам дизелов КР

ето и клипче:
http://vbox7.com/play:cdaf85c217
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта