Понеже въпроса ти е кратък,ясен и точен,давам съответния отговор:
Датчик за температурата на входящия въздух,ако имаш такъв де.
Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигатели!
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате

между другото и аз него съм го заподозрял, въпросът е че и него го мерих и неговите показания са в норма?
На всичкото отгоре е отлят в корпуса на въздушният филтър и май не може да се сменя?
Така че в момента май съм шах-мат с пешката

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате
Трябва да пуснеш тема за електричарите,какво съпротивление примерно да вържеш към датчика,за да симулираш постоянно студен въздух...
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате
А диагностика правил ли си? Би трябвало да излезе кой датчик е проблемен. При мен се беше случило температурния датчик на охлаждащата течност да прекъсва веригата(не преминава ток през него) при точно определени градуси (между 30 и 40) и на ваг-ком ми излезе грешка за този датчик. Нали се сещаш, че тогава датчика не подава никаква(или грешна) информация на компа...не може така да се обобщават нещата според мен.
- Nasulov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 13:51
- Автомобил: 1990 Golf PB
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате
x15 написа::thup Да, има датчик за температурата на входящият въздух,
между другото и аз него съм го заподозрял, въпросът е че и него го мерих и неговите показания са в норма?
На всичкото отгоре е отлят в корпуса на въздушният филтър и май не може да се сменя?
Така че в момента май съм шах-мат с пешката
Не ти е отлят температурния датчик в корпуса на въздушния филтър,а се намира в дебитомера.И ако не се лъжа може да се сменя тоя датчик.Не се лъжа а може!

Първо отваряш кутията на възд.филтър и след това откачаш горната и част от тръбата за въздух дето отива в дросела.След това като погледнеш вътре в капака (така да се каже горната част от филтърната кутия),ще видиш четири болта.Те държат дебитомера за филтърната кутия.Вътре във въпросния дебитомер се намира датчика,който мери температурата на входящия въздух.Той се маха или сменя,като се отвори дебитомера,маха се една пластинка дето търка по плочката вътре,след това се маха и самата керамична плочка със се ламаринката дето е залепена за нея и от долу вече се виждат,ако не се лъжа две болчета дето държат температурния сензор.
И всичко това само в случай,че проблема е от него.А той трябва да показва различно съпротивление при различните температури на въздуха.Има из форума някъде таблица със стойностите,които трябва да показва.Ако се съмняваш в него мога да и да ти изнамеря някъде на компа и аз я имам.
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате
Много сте се фанатизирали с тези датчици. Ако се повреди колата датчик е - ама може и да не е. В студено време са нужни по малки обороти за да запали двигателя. В топло са нужни повече и ако стартера не е наред не пали! Има и други подобни теми - стартер е при тях. Колега провери дали при тях пали нормално, когато загрее двигателя.
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате
- Стартера го сменях преди няколко месеца, а проблема с паленето е от преди това? Пък и си върти добре?
- Дебитомера съм го разглабял и не видях темературен сензор там
иначе го мерих по-таблицата и е в норма?
- Тази джета е малко старичка и няма ваг-ком.

- Дебитомера съм го разглабял и не видях темературен сензор там

- Тази джета е малко старичка и няма ваг-ком.

- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате
x15 написа:- Тази джета е малко старичка и няма ваг-ком.
Как да няма? Ето го:


Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате
Този "ваг-ком" го имам абсолютно същият
ама нещя да ми каже къде е проблема 


- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате

Ей от тази страна на дебитомера ти е датчика за входящата температура :)
- kokito
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
- Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
- Двигател: PB 1989
- Местоположение: Асеновград
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате
Точно вчера оправих същия проблем на голфа-1.8 пълен инжекцион ,а именно-като беше студено времето палеше лесно,като се позатопли въртя 10 пъти докато запали после проблем с паленето няма .И аз първо мислех ,че дави ,ама не -била е гладна беше ми изпаткал синия температурен датчик на охл.течност и лъже компа и нататък предполагам ти е ясно какво става,потърси в търсачката за темп.датчици там има дадени параметри.Не бързай да ровиш колата провери първо това ,датчика го взех 12лева и сега колата пали на 1/4 оборот ,колата е Г 2 1.8 GTI РВ-мотор .Успех.Ако снимката която си публикувал е на твоята кола ,точно синия датчик който се вижда отпред на тройника предполагам ,че ти е проблема.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате
hora всеки пише за неговия си двигател и става една боза от която много се смях докато изчетох всичките ви мнения.
Двигателите ви са различни , инжекционите ви са различни , в единия има едни датчици в другия други а пък в третия изобщо ги няма :))
Последно колегата се е спрял на IAT датчика така се нарича intake air temperature (IAT) sensor , и е възможно той да е отговорен за това , но може и да не е , ще кажа само че другите датчици за които той пише не оказват влиание на двигателя говорим за температурни датчици при неговия модел двигател. този IAT датчик се намира в корпуса на дебитомера при по старите модели двигатели до 94 година при голф 3 , и в корпуса на филтърната кутия отделно от дебитомера след 94 година , къде ще бъде сложен датчика няма никакво значение , важно е какви стойности на съпротивление дава при различни температури, аз ще ви дам примерни взети от аутодатата за АДУ двигател , но те са подобни за доста модели двигатели , вие си знаете двигателите прегледайте си ги за точните стойности в аутодата .
АДУ - IAT senzor
0С градуси - 5000 до 6000ома
10С - 3350 до 4400ома
20С - 2250 до 3000ома
30С - 1500 до 2100ома
40С - 950 до 1400 ома
50С - 700 до 950 ома
60С - 540 до 675 ома
70С - 400 до 500 ома
80С - 275 до 375 ома
казвам че може и да не е от датчик защото освен съпротивленията трябва да се проверят и сигналите по кабелите да се премерят дали са наред може да се губи някой или да прекъсва , нещата които тябва да се прегледат са дебитомер и дросел, както и дали не смуче въздух от някъде , в youtube има много готини клипчета кое как се проверява
Двигателите ви са различни , инжекционите ви са различни , в единия има едни датчици в другия други а пък в третия изобщо ги няма :))
Последно колегата се е спрял на IAT датчика така се нарича intake air temperature (IAT) sensor , и е възможно той да е отговорен за това , но може и да не е , ще кажа само че другите датчици за които той пише не оказват влиание на двигателя говорим за температурни датчици при неговия модел двигател. този IAT датчик се намира в корпуса на дебитомера при по старите модели двигатели до 94 година при голф 3 , и в корпуса на филтърната кутия отделно от дебитомера след 94 година , къде ще бъде сложен датчика няма никакво значение , важно е какви стойности на съпротивление дава при различни температури, аз ще ви дам примерни взети от аутодатата за АДУ двигател , но те са подобни за доста модели двигатели , вие си знаете двигателите прегледайте си ги за точните стойности в аутодата .
АДУ - IAT senzor
0С градуси - 5000 до 6000ома
10С - 3350 до 4400ома
20С - 2250 до 3000ома
30С - 1500 до 2100ома
40С - 950 до 1400 ома
50С - 700 до 950 ома
60С - 540 до 675 ома
70С - 400 до 500 ома
80С - 275 до 375 ома
казвам че може и да не е от датчик защото освен съпротивленията трябва да се проверят и сигналите по кабелите да се премерят дали са наред може да се губи някой или да прекъсва , нещата които тябва да се прегледат са дебитомер и дросел, както и дали не смуче въздух от някъде , в youtube има много готини клипчета кое как се проверява
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате
колегата над мен е писал за водния температурен датчик , да той оказва влиание за двигателя но при моноинжекции и само при студен старт вдига малко оборотите на двигателя при студен старт след като загрее ги възстановява, тук говорим за отказ от палене и мисля че този датчик изобщо не играе роля
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате
Като мислиш,че не играе,просто си изключи твоя.Колегата над теб го е написал именно за мултиинжекция,че му е играел...
Що се отнася до споменатия от теб неотчетен въздух,то той би играл САМО при палене единствено,ако е от байпасния клапан.Всичко останало ще се отразява на всяко палене,както и на работата на двигатела.
Браво за данните.
Що се отнася до споменатия от теб неотчетен въздух,то той би играл САМО при палене единствено,ако е от байпасния клапан.Всичко останало ще се отразява на всяко палене,както и на работата на двигатела.
Браво за данните.
Re: Кой температурен сензор е дал фира - Инжекционни Двигате


Gigabyte написа:
Ей от тази страна на дебитомера ти е датчика за входящата температура :)
Това бялото ли е сензора? Капсулован ли е или може да се сменя?
Ти ли си я правил тази снимка? Куотъра отгоре за какво е?
Иначе синият сензор на охладителната течност го смених, ефект никакъв?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта