По-горе писа, че е тъпо да имаш бутилка в багажника. Като ти кажа, че нямам, не те интересува. Ти знаеш ли какво искаш да кажеш? Жена ми е по-последователна от теб.
За колата ми - приемам предложения за алтернатива - комби около 200кс без турбо и да е 4х4. Имаш ли?
Чакам си отговора за ресурса. Или и това не те интересува вече?
Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
myrshavija написа:По-горе писа, че е тъпо да имаш бутилка в багажника. Като ти кажа, че нямам, не те интересува. Ти знаеш ли какво искаш да кажеш? Жена ми е по-последователна от теб.
За колата ми - приемам предложения за алтернатива - комби около 200кс без турбо и да е 4х4. Имаш ли?
Чакам си отговора за ресурса. Или и това не те интересува вече?
не разбирам в какво искаш да ме убедиш?
че въпреки че си с газ си тарикат?
тарикат си.
доволен?
бутилката викаш не ти е в багажника, под него е. а ако искаш по-голяма?
а на голф къде ще я сложиш? а ако искаш по-голяма ?
както казах, тарикат си, карай си каквото и както искаш, не се занимавай с мен
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
Още празни приказки. Дай доводи за това, което написа в началото на темата!
За увеличения разход на гориво вече ти дадох пример, че не си прав във всички случаи. Това, че вадиш един пример с увеличен разход, не означава, че при всички е така. Напротив - при повечето хора с ГИ, разликата в разхода е под 10% на газ спрямо бензина.
За размера на бутилката - за мен 65л са добре - колко хора с по-голяма бутилка познаваш? Ако имаш голф, избираш такава, каквато те устройва. Ако имаш Пасат - също. Никой никого нищо не кара насила. Аз продължавам да пиша, защото смятам, че не си прав. И давам някакви фоводи - доколкото мога. Ти се заяждаш. Защото това "а ако искаш по-голяма? а на голф къде ще я сложиш?" е заяждане. Питах те за разликата между АБФ и другите - нищо. За ресурса - нищо. За рахода е ясно, че не си прав. За мястото в багажника - зависи от колата - да изброим ли всички марки и модели?
С какво помогна на автора? С празни приказки?
Не съм твърдял, че съм тарикат. Прецених, че предпочитам да карам на газ. Мога да обясня защо и с какво ми се налага да се примиря, какви са предимствата и недостатъците. Ти - не казваш нищо - просто думи на вятъра.
Още чакам за ресурса. Или ще признаеш, че няма какво да кажеш?
За увеличения разход на гориво вече ти дадох пример, че не си прав във всички случаи. Това, че вадиш един пример с увеличен разход, не означава, че при всички е така. Напротив - при повечето хора с ГИ, разликата в разхода е под 10% на газ спрямо бензина.
За размера на бутилката - за мен 65л са добре - колко хора с по-голяма бутилка познаваш? Ако имаш голф, избираш такава, каквато те устройва. Ако имаш Пасат - също. Никой никого нищо не кара насила. Аз продължавам да пиша, защото смятам, че не си прав. И давам някакви фоводи - доколкото мога. Ти се заяждаш. Защото това "а ако искаш по-голяма? а на голф къде ще я сложиш?" е заяждане. Питах те за разликата между АБФ и другите - нищо. За ресурса - нищо. За рахода е ясно, че не си прав. За мястото в багажника - зависи от колата - да изброим ли всички марки и модели?
С какво помогна на автора? С празни приказки?
Не съм твърдял, че съм тарикат. Прецених, че предпочитам да карам на газ. Мога да обясня защо и с какво ми се налага да се примиря, какви са предимствата и недостатъците. Ти - не казваш нищо - просто думи на вятъра.
Още чакам за ресурса. Или ще признаеш, че няма какво да кажеш?
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
да заяждам се, защото за пореден път влизаш с рогата и очакваш да те третират като последна инстанция.
1. разхода се увеличава с между 10 и 40 % в зависимост от редица фактори. мисля че това е вярно, въпреки че има и частни случаи
2. бутлката в повечето случаи е вътре в купето, отнася се за малки и средни градски автомобили. за седани 4х4 и джипове явно не се отнася и там е по-лесно да се намери място.
3. ресурса на двигателя в общия случай се запазна или ако се намалява то е с под 5%, попрочетох малко и се оказа че не съм прав.
въпреки, че като слушам колеги, слагането на газ добавя още един в списъка с майстори - газаджията.
сега доволен ли си?
1. разхода се увеличава с между 10 и 40 % в зависимост от редица фактори. мисля че това е вярно, въпреки че има и частни случаи
2. бутлката в повечето случаи е вътре в купето, отнася се за малки и средни градски автомобили. за седани 4х4 и джипове явно не се отнася и там е по-лесно да се намери място.
3. ресурса на двигателя в общия случай се запазна или ако се намалява то е с под 5%, попрочетох малко и се оказа че не съм прав.
въпреки, че като слушам колеги, слагането на газ добавя още един в списъка с майстори - газаджията.
сега доволен ли си?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
Не, не съм доволен. Не напълно.
Доволен съм, защото това, което си написал сега е МНОГО по-различно от това, което написа по-нагоре. И МНОГО по-вярно.
Не съм доволен. Защото все още не си признал, че разликата в динамиката е минимална. Мога да ти го демонстрирам на три коли с газ, ако пожелаеш. Безплатно, в удобно за теб време и на удобно за теб място. И защото все още не си уточнил с какво ТОЧНО ТОЗИ мотор е по-различен от другите, за да не си заслужава ТОЧНО на него да се слага ГИ.
И да - влизам с рогата напред всеки път, когато някой дрънка празни приказки или неща, които не са верни. Нямам и намерение да се опитвам да се "излекувам" от този си недостатък.
Доволен съм, защото това, което си написал сега е МНОГО по-различно от това, което написа по-нагоре. И МНОГО по-вярно.
Не съм доволен. Защото все още не си признал, че разликата в динамиката е минимална. Мога да ти го демонстрирам на три коли с газ, ако пожелаеш. Безплатно, в удобно за теб време и на удобно за теб място. И защото все още не си уточнил с какво ТОЧНО ТОЗИ мотор е по-различен от другите, за да не си заслужава ТОЧНО на него да се слага ГИ.
И да - влизам с рогата напред всеки път, когато някой дрънка празни приказки или неща, които не са верни. Нямам и намерение да се опитвам да се "излекувам" от този си недостатък.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
myrshavija написа:Не, не съм доволен. Не напълно.
Доволен съм, защото това, което си написал сега е МНОГО по-различно от това, което написа по-нагоре. И МНОГО по-вярно.
Не съм доволен. Защото все още не си признал, че разликата в динамиката е минимална. Мога да ти го демонстрирам на три коли с газ, ако пожелаеш. Безплатно, в удобно за теб време и на удобно за теб място. И защото все още не си уточнил с какво ТОЧНО ТОЗИ мотор е по-различен от другите, за да не си заслужава ТОЧНО на него да се слага ГИ.
И да - влизам с рогата напред всеки път, когато някой дрънка празни приказки или неща, които не са верни. Нямам и намерение да се опитвам да се "излекувам" от този си недостатък.
нещо не си доразбрал.
- нищо не съм казал за динамика.
- точно този мотор заедно със всички други двулитрови атмосферки не е подходящ за икономична кола. колегата ще спести доста повече ако не насочи към нещо с по малко литри или турбина.
дръж се както намериш за добре, но поне чети докрай написаното. защото сега водим измислен спор.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
Въобразявам си, че чета внимателно:
1.6/101 : http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 00-hp.html
2.0/150 : http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 50-hp.html
2.0/115 : http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 15-hp.html
1.8/90 : http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 90-hp.html
Аз не намирам някакви умопомрачителни разлики, а ти? Освен това смятам, че данните са доста близо до истината. Поне за АБФ и 2Е. За 1.6/101кс съдя само по прочетеното във форума, защото съм нямал такъв, но пак мисля, че данните в сайта са достоверни.
Сега за разхода на гориво на двулитровите мотори сравнен с 1.6/101кс например:Petrolhead написа:колега, рядко говоря просто ей така.
цената на ГИ е доста трудно да бъде избита от икономия с този мотор. трябва да минаваш много километри и да се примириш с бутилката в багажника, намалената динамика, намаления ресурс на мотора, голямата първоначална инвестиция и забраните за използване на подземни паркинги.
по-добре смени колата
1.6/101 : http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 00-hp.html
2.0/150 : http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 50-hp.html
2.0/115 : http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 15-hp.html
1.8/90 : http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 90-hp.html
Аз не намирам някакви умопомрачителни разлики, а ти? Освен това смятам, че данните са доста близо до истината. Поне за АБФ и 2Е. За 1.6/101кс съдя само по прочетеното във форума, защото съм нямал такъв, но пак мисля, че данните в сайта са достоверни.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
myrshavija написа:Въобразявам си, че чета внимателно:Сега за разхода на гориво на двулитровите мотори сравнен с 1.6/101кс например:Petrolhead написа:колега, рядко говоря просто ей така.
цената на ГИ е доста трудно да бъде избита от икономия с този мотор. трябва да минаваш много километри и да се примириш с бутилката в багажника, намалената динамика, намаления ресурс на мотора, голямата първоначална инвестиция и забраните за използване на подземни паркинги.
по-добре смени колата
1.6/101 : http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 00-hp.html
2.0/150 : http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 50-hp.html
2.0/115 : http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 15-hp.html
1.8/90 : http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 90-hp.html
Аз не намирам някакви умопомрачителни разлики, а ти? Освен това смятам, че данните са доста близо до истината. Поне за АБФ и 2Е. За 1.6/101кс съдя само по прочетеното във форума, защото съм нямал такъв, но пак мисля, че данните в сайта са достоверни.
заради бутилката и нейното тегло, следва намалена динамика, това ми беше идеята.
1.8 АБС ще му излезно доооста по-евтино на километър, съгласен? говорим уредба, инсталация, разход
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
Добре значи да си продам колата и да си взема 1,8 АБС мотор, да се радвам на обикновенно газово с наистина по - намалена динамика и по- завишен разход , да се помоля повечко , ако се наложи да изпреваря някои екстремно и да ми дава градско същото колкото 2.0 с ГИ. Ами по слабите спирачки. За екстрите и състоянието , в което ми е колата не говорим.Всички могат да имат климатроник и другите му ел. щуротии. Баща ми има Пасат АБС и знам колко гори газ и бензин.Сестра ми имаше голф 1,8 АБС с газ , 1,6 АЕК с газ и сега 1,9 ТДИ. Знам вървеж и разход. За допълнителен майстор - не давам да ми пипат колата кой да е.Значи да дам 200 лева по малко за газова , трябва да си сменя колата. Градско мога да кажа , че предпочитам колелото и във всеки удобен момент го ползвам, не ме мързи.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
уффф, посипвам си главата с пепел.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
Набивай обикновената газ ,АБФ-а държи на нея... няма дебитомери и такива глупости ,които след евентуален гръм биха заминали :) Няма смисъл да даваш пари за ГИ ,от първа ръка ти го казвам
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
Всеки знае себе си,човека какво пита,а вие къде отидохте...Отделно,че с тея проценти сте скарани.От 18 до 20/21 литра едва ли са 5% разликата но нейсе.
Естествено,че карането на газ е по-евтино от това на бензин.При разлика 1лв. на литър,даже и да ти вдигне 1-2 литра разход,пак си на далавера.Не трябва да се гледа на газифицирането като на разход,а като на инвестиция.Все едно си купуваш нови гуми.Естествено,първата година работиш за инвестицията,но и без нея си даваш парите за гориво,от там на сетне е икономията...
Естествено,че карането на газ е по-евтино от това на бензин.При разлика 1лв. на литър,даже и да ти вдигне 1-2 литра разход,пак си на далавера.Не трябва да се гледа на газифицирането като на разход,а като на инвестиция.Все едно си купуваш нови гуми.Естествено,първата година работиш за инвестицията,но и без нея си даваш парите за гориво,от там на сетне е икономията...
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 22:49
- Автомобил: Passat B5 and Golf Mk6
- Двигател: 18Т APU 20 TDI DSG
- Местоположение: София / Сандански
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
По добре 2 литра на газ. Отколкото 1.8 моно на бензин. Слагай, инжекцион смело !
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
По темата.Взимай си по-хубавите неща,щом си чел за тях.Даже и да е малко по-скъпо,ще си струва.Естествено,като не ти харесва нещо сваляш и продаваш,обратен път има.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Какъв ГИ за Голф 3 АБФ
Колега, слагай газ и не я мисли повече, за 10000 мах 15000км ще я избиеш. Рейкате rail от 2012г били дефектни, така го прочетох във форума.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта