Голф 4 ahf смяна на турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 ahf смяна на турбо

Мнениеот samo_pechka » Пет 08 мар 2013 20:14


Мдаа...тъкмо и аз това щях да пиша :Mr Green Fun търси си от AEL -216-ки ,според мен ще ти свършат работа ( поне при мен така ще е + турбо от 131 катъра + софт, кулера...не знам :redface мисля да си оставя оригиналния за сега, па може да и него да сменя -имам доста място пред кондензатора на климата :confused ) за AFN-надлъжен говоря .




Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 ahf смяна на турбо

Мнениеот Mitara6ki » Нед 10 мар 2013 19:34


Четох 2-3 теми, в които се обсъждаха тези 216ки и май ще са такива. :smile
off: Какво стана с гаража, няма го вече, а и не виждам някъде да е коментирано?


Потребителски аватар
kalin_as
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 ahf смяна на турбо

Мнениеот kalin_as » Сря 13 мар 2013 15:09


И колко коне ще стане AHF-а с разпръсквачи 216 и турбо 1749VA със съответния софт?
Помпата трябва ли да се барне и тя или само това е нужно?


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 ahf смяна на турбо

Мнениеот IvailoOo » Сря 13 мар 2013 15:20


~165-170 +/- още малко


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 ahf смяна на турбо

Мнениеот samo_pechka » Сря 13 мар 2013 16:33


Бе помпата, ако и се сложи маалко по-голямо буталце , само плюсове ще има :biggrin май на 1.9 90к.с. автоматиците беше такова мисля- с по-голямо буталце е от на сток АФН 110.Но там не съм запознат кое как се прави :redface доколкото си спомням , се ползваше само главата с буталцето и се "присажда" на ГНП-ето ,с което ще е колата...Колегата brum memberlist.php?mode=viewprofile&u=100803 ще те осветли по-подробно :th_up той е с такъв "хардуер" :smile


Потребителски аватар
kalin_as
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 ahf смяна на турбо

Мнениеот kalin_as » Вто 19 мар 2013 22:20


Ако на АHF се сложи турбо от ARL какво трябва да се преправя и взема допълнително са да пасне?
И ако съм с чип то ще имам ли голям лаг - ще се налага ли отново да чипосвам?


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 ahf смяна на турбо

Мнениеот liolioto » Пет 22 мар 2013 17:27


Зависи чипа преди смяната на турбото ти с какви параметри е.

Към колегата Митарашки: имаш доста варианти за подобрения и както споменаха колеги всичко зависи от целите и възможностите ти. При смяна на турбо и разпръсквачи,горещо ти препоръчвам да си сложиш и челен междинен охладител,иначе има риск да си прецакаш мотора особено ако даваш газ през лятото.


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 ahf смяна на турбо

Мнениеот Mitara6ki » Пон 25 мар 2013 21:02


Натискам си я стабилно определено и лято и зима. Ще видя как съм с възможностите идните месеци, защото искам да правя и още неща по интериора и екстериора. Но всичко с времето си! :) Благодаря на всички отзовали се колеги.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 59 госта