търси си от AEL -216-ки ,според мен ще ти свършат работа ( поне при мен така ще е + турбо от 131 катъра + софт, кулера...не знам Голф 4 ahf смяна на турбо
- samo_pechka
- Мнения: 9070
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 ahf смяна на турбо
Мдаа...тъкмо и аз това щях да пиша
търси си от AEL -216-ки ,според мен ще ти свършат работа ( поне при мен така ще е + турбо от 131 катъра + софт, кулера...не знам
мисля да си оставя оригиналния за сега, па може да и него да сменя -имам доста място пред кондензатора на климата
) за AFN-надлъжен говоря .
търси си от AEL -216-ки ,според мен ще ти свършат работа ( поне при мен така ще е + турбо от 131 катъра + софт, кулера...не знам Re: Голф 4 ahf смяна на турбо
Четох 2-3 теми, в които се обсъждаха тези 216ки и май ще са такива.
off: Какво стана с гаража, няма го вече, а и не виждам някъде да е коментирано?
off: Какво стана с гаража, няма го вече, а и не виждам някъде да е коментирано?
Re: Голф 4 ahf смяна на турбо
И колко коне ще стане AHF-а с разпръсквачи 216 и турбо 1749VA със съответния софт?
Помпата трябва ли да се барне и тя или само това е нужно?
Помпата трябва ли да се барне и тя или само това е нужно?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Голф 4 ahf смяна на турбо
~165-170 +/- още малко
- samo_pechka
- Мнения: 9070
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 ahf смяна на турбо
Бе помпата, ако и се сложи маалко по-голямо буталце , само плюсове ще има
май на 1.9 90к.с. автоматиците беше такова мисля- с по-голямо буталце е от на сток АФН 110.Но там не съм запознат кое как се прави
доколкото си спомням , се ползваше само главата с буталцето и се "присажда" на ГНП-ето ,с което ще е колата...Колегата brum memberlist.php?mode=viewprofile&u=100803 ще те осветли по-подробно
той е с такъв "хардуер" 
той е с такъв "хардуер" Re: Голф 4 ahf смяна на турбо
Ако на АHF се сложи турбо от ARL какво трябва да се преправя и взема допълнително са да пасне?
И ако съм с чип то ще имам ли голям лаг - ще се налага ли отново да чипосвам?
И ако съм с чип то ще имам ли голям лаг - ще се налага ли отново да чипосвам?
Re: Голф 4 ahf смяна на турбо
Зависи чипа преди смяната на турбото ти с какви параметри е.
Към колегата Митарашки: имаш доста варианти за подобрения и както споменаха колеги всичко зависи от целите и възможностите ти. При смяна на турбо и разпръсквачи,горещо ти препоръчвам да си сложиш и челен междинен охладител,иначе има риск да си прецакаш мотора особено ако даваш газ през лятото.
Към колегата Митарашки: имаш доста варианти за подобрения и както споменаха колеги всичко зависи от целите и възможностите ти. При смяна на турбо и разпръсквачи,горещо ти препоръчвам да си сложиш и челен междинен охладител,иначе има риск да си прецакаш мотора особено ако даваш газ през лятото.
Re: Голф 4 ahf смяна на турбо
Натискам си я стабилно определено и лято и зима. Ще видя как съм с възможностите идните месеци, защото искам да правя и още неща по интериора и екстериора. Но всичко с времето си! :) Благодаря на всички отзовали се колеги.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта