От вакуумен към ел изпарител-проблем

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот toshara » Сря 13 мар 2013 18:16


Колеги,днес взех един изпарител,електрически BRC.До сега бях с вакуумен BRC,но гаснеше,не държеше обороти и т.н. дори след смяна на мембраните.
Въпроса е при свързването-сложих изпарителя,изолирах вакуума,но колата припалва и това е.Преди време бях пробвал пак с ел.изпарител,но Renzo Landi и пак направи така.В
Въпроса ми е-има ли някаква друга промяна при преминаване от ел.към вакуумен изпарител,освен премахването на вакуума?Нещо променя ли се при ключа или жиците като цяло?Благодаря предварително! :smile




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот stefan4o » Сря 13 мар 2013 18:26


При ел.изпарителя имаш ел.магнитен клапан, който пропуска газта от 1ва към 2ра редукционна камера. Ако на него няма 12Волта няма как да успееш да запалиш колата (понеже реално входът между 1ва и 2ра камера си стои затворен и газ не отива към мембраната и респ.към двигателя). Ако само си премахнал маркуча и си сменил изпарителя няма как да ти се получи, мисля, че и копчетата им имат разлики именно поради този клапан (при вакуумния го няма, там е с вакуум решено).

Последна промяна от stefan4o на Сря 13 мар 2013 18:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот toshara » Сря 13 мар 2013 18:27


stefan4o написа:При ел.изпарителя имаш ел.магнитен клапан, който пропуска газта от 1ва към 2ра редукционна камера. Ако на него няма 12Волта няма как да успееш да запалиш колата. Ако само си премахнал маркуча и си сменил изпарителя няма как да ти се получи, мисля, че и копчетата им имат разлики именно поради този клапан (при вакуумния го няма, там е с вакуум решено).

Има 12волта,които се дават при контакт и съм го свързал на бобинката на изпарителя.Чува се газта,но колата пали за секунда и угасва...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот stefan4o » Сря 13 мар 2013 18:30


Май не можеш да ме разбереш за кои 12 волта ти говоря, колега. 12волта можеш да чуваш от клапана ПРЕДИ изпарителя. Там ги има и с вакуумния и с ел.изпарителя. Аз говорех за клапана В ИЗПАРИТЕЛЯ. :th_up
Изображение
За тази синята бобинка говоря, снимката е примерна.


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот toshara » Сря 13 мар 2013 18:33


И аз за нея ти говоря :smile И там има 12волта,и на клапана.


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот MaRtiNsKi » Сря 13 мар 2013 18:34


Значи проблема може би е в изпарителя :rolleyes

Нов ли е?


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот feikot » Сря 13 мар 2013 18:35


А клапана чува ли се да щракне ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот stefan4o » Сря 13 мар 2013 18:35


Тогава не виждам причина да не работи. Замери с мултицет, докато някой върти на стартер дали има напрежение там като за начало. Ако има - прегледай винтовете и по-специално байпасния, ако има такъв. Явно поради някаква причина спира притокът на газта по време на палене (а може и като цяло да не пуска газ), ако правилно съм разбрал описанието ти.


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот toshara » Сря 13 мар 2013 19:08


Накарах го да работи,бе :icon_lol Объркал съм кабелите-сложил съм +12,които бяха на бившия вече обогатител,вместо +12 от контакта Пуснах едно кабелче от газовия клапан към изпарителя и сега е 6+ :smile Сега цепи оборотите и върви добре :smile


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот stefan4o » Сря 13 мар 2013 19:24


Ха, честито ти. На тоя клапан, който се води "обогатител" има 12волта само еднократно при подаване на контакт, когато бутонът е в положение ГАЗ. Затова не ти е палила колата, то просто е нямало напрежение там, а само е прецъквало при контакт, колкото да припали леко колата и дотам :th_up


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот toshara » Сря 13 мар 2013 19:26


stefan4o написа:Ха, честито ти. На тоя клапан, който се води "обогатител" има 12волта само еднократно при подаване на контакт, когато бутонът е в положение ГАЗ. Затова не ти е палила колата, то просто е нямало напрежение там, а само е прецъквало при контакт, колкото да припали леко колата и дотам :th_up

Именно,и аз си спомних,че това е обогатителя :th_up


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот muns61 » Чет 14 мар 2013 18:14


Я виж какво ще стане, ако дадеш контакт и не завъртиш стартера да запалиш. Например, ако трябва да замериш нещо, което е захранено само на контакт, или поискаш да свалиш или вдигнеш стъклата и прочие.


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот toshara » Чет 14 мар 2013 18:27


Пуска газ-това е може би единствения проблем...Трябва да се смени и копчето :smile


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот stefan4o » Чет 14 мар 2013 18:30


Мда, то трябва да има нещо като реле за време, което да пуска газ само 1-2 секунди преди да запалиш (най-вероятно е в копчето тая екстра). Щото инак като я оставиш на контакт ще ти напълни колектора с газ :mhihi


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: От вакуумен към ел изпарител-проблем

Мнениеот toshara » Чет 14 мар 2013 18:34


А я кажи ти колко пъти си си оставял колата на контакт и поради каква причина :icon_lol :mhihi (ирония)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта