Б4 VR6 прегряване на двигател

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Б4 VR6 прегряване на двигател

Мнениеот kr1s0 » Вто 12 мар 2013 22:38


Подплати си мнението колега,иначе ми виси във въздуха много свободно това твърдение.Как е възможно ,когато колата загрява повече да е по-полезно за главата.Ако има логично обяснение ще се съглася,но до тогава.. :stumm
Щом се стига до критични стойности има нещо нередно с колата,и според мен секунда по-скоро ако я угасиш, и огледаш ще бъде най-добре,а не да чакаш на място да включи перка и тн.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б4 VR6 прегряване на двигател

Мнениеот Iezekil » Сря 13 мар 2013 20:40


И пак да добавя,ти я гасиш но перката продължава да работи и да охлажда,хората са го измислили.Това с негасенето вазеше едно време за руските машини с ремъчните предавки на перката...


Потребителски аватар
R_U_D_K_A_T_A_5
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Б4 VR6 прегряване на двигател

Мнениеот R_U_D_K_A_T_A_5 » Сря 13 мар 2013 21:01


колеги няма смисъл да спорим седнете малко да прочете те или поне на практика да ви се случва а не каквото пиши в малките книги :k050


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б4 VR6 прегряване на двигател

Мнениеот Iezekil » Сря 13 мар 2013 22:00


На практика съм казал-карал съм без капачка и с останал литър антифриз.Ти кажи какво щеше да се случи,ако не бях изгасил.


Потребителски аватар
R_U_D_K_A_T_A_5
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Б4 VR6 прегряване на двигател

Мнениеот R_U_D_K_A_T_A_5 » Сря 13 мар 2013 22:58


колега в тоя случеи пускаш парното до последно да духа на топло то се води един вид също охлаждане намираш вода или антифриз зависи къде сте закъсали и започваш да доливаш докато не смъкне поне малко температурата като охлади малко горе долу на 90 градуса вече може да угасите двигателя случеи че не може да намериш с какво да долееш вече тогава няма какво друго да направиш освен да угасиш двигателя


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б4 VR6 прегряване на двигател

Мнениеот Iezekil » Чет 14 мар 2013 10:14


Дали?Когато ти бяга течноста първото което изчезва е парното.Стрелката рязко пада или се вдига в зависимост дали си спрял или вървиш,датчика остава на сухо в даден момент.В непознат град на кръстовище,отбих ри първия удобен случай и угасих.Представям си ако бях оставил да работи докато обикалям дя търся антифриз....

Втори случай-гърми ми маркучето към колекторите,карам извънградско точно в една пустош...Колата вдига 5 градуса отгоре,почва да премигва червената лампа/оказва се за нивото на антифриза/,та спирам и отварям капака но не мога да разбера какво става.Дупката е малка и нито теч се вижда -нищо.Докато се оглеждам под капака колата си работи за да се охлади уж.Затварям капака и се качвам-градусите вече са 10 от горе.....Естествено угасих,изчаках да се охлади и така се докопах до първата бензиностанция...
Това е от собствен опит,изводите всеки да си прави сам.
Имах същия случай с крива глава.Хвърляше водата още преди да е загряла,кво да говорм за работа на място и охлаждане....



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта