Подплати си мнението колега,иначе ми виси във въздуха много свободно това твърдение.Как е възможно ,когато колата загрява повече да е по-полезно за главата.Ако има логично обяснение ще се съглася,но до тогава.. Щом се стига до критични стойности има нещо нередно с колата,и според мен секунда по-скоро ако я угасиш, и огледаш ще бъде най-добре,а не да чакаш на място да включи перка и тн.
И пак да добавя,ти я гасиш но перката продължава да работи и да охлажда,хората са го измислили.Това с негасенето вазеше едно време за руските машини с ремъчните предавки на перката...
колега в тоя случеи пускаш парното до последно да духа на топло то се води един вид също охлаждане намираш вода или антифриз зависи къде сте закъсали и започваш да доливаш докато не смъкне поне малко температурата като охлади малко горе долу на 90 градуса вече може да угасите двигателя случеи че не може да намериш с какво да долееш вече тогава няма какво друго да направиш освен да угасиш двигателя
Дали?Когато ти бяга течноста първото което изчезва е парното.Стрелката рязко пада или се вдига в зависимост дали си спрял или вървиш,датчика остава на сухо в даден момент.В непознат град на кръстовище,отбих ри първия удобен случай и угасих.Представям си ако бях оставил да работи докато обикалям дя търся антифриз....
Втори случай-гърми ми маркучето към колекторите,карам извънградско точно в една пустош...Колата вдига 5 градуса отгоре,почва да премигва червената лампа/оказва се за нивото на антифриза/,та спирам и отварям капака но не мога да разбера какво става.Дупката е малка и нито теч се вижда -нищо.Докато се оглеждам под капака колата си работи за да се охлади уж.Затварям капака и се качвам-градусите вече са 10 от горе.....Естествено угасих,изчаках да се охлади и така се докопах до първата бензиностанция... Това е от собствен опит,изводите всеки да си прави сам. Имах същия случай с крива глава.Хвърляше водата още преди да е загряла,кво да говорм за работа на място и охлаждане....