Паркиране под наклон

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
mimi1976
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: плевен
Контакти:

Мнениеот mimi1976 » Пон 07 апр 2008 17:11


може да ти е малко компресията в цилиндрите




Потребителски аватар
doko
Мнения: 487
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир
Контакти:

Мнениеот doko » Пон 07 апр 2008 18:38


И мойта на сериозен наклон пропусна без ръчна, а компресията на двг ми е супер !
Мисля, че е нормално :wink:


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пон 07 апр 2008 18:57


И мойта си мърда ама хич не ми дреме, въобще не му доглеждам на такива дреболий :034:

При по-голям наклон завивайте гумите към бордюра, че да няма после :horror:


Потребителски аватар
byjy
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 28 мар 2008 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот byjy » Пон 07 апр 2008 19:03


Като за начало си дърпай ръчната.То май и в Закона за движение по пътищата го пише.Провери си компресията и тогава почвай да гадаеш.Между другото трабанта и варбурга редовно го правят този номер.При тях компресията е7.2 от завода ако не се лъжа.


Потребителски аватар
iceto_666
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот iceto_666 » Пон 07 апр 2008 19:12


К.Одаджийски написа:не е с компресия като ти стои пред блока, но ако е в наклон колата със теглото си бута и се опитва да върти двигателя. Като го помръдва създава компресия, но ако наклона е много голям, значи и силата от теглото на колата ще е по - голяма и този цилиндър, който компресира в момента може да не устиска на напрежението и да отвори изпускателния клапан и колата мръдва 5 см. след което задържа следващия цилиндър който е в положение сгъстяване и така.
Дано си ме разбрал какво написах.
Човек много точен и изчерпателен отговор даваш възхитен съм от познанията ти които имаш казвам това защото аз например незнаех,че когато колата когато не е под наклон в цилиндрите няма компресия много ме изкефи отговора ти дори за момент си помислих,че пише някои внук на изобретателя на ДВГ. :да: :kef: :applause:


Потребителски аватар
kiko
Мнения: 799
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kiko » Пон 07 апр 2008 19:15


дааа,аз бях задал въпроса за голфа пред блока...наистина страхотен отговор- с 3 реда колегата изчерпа сумати теми във форума...поздравления :bowdown


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1749
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Паркиране на скорост

Мнениеот MMX » Чет 14 мар 2013 11:31


Имам един принципен въпрос. При паркиране на път с наклон без ръчна с предница надолу има ли разлика в надеждността на задържането от двг, ако е на първа скорост спрямо задна? Често включвам задна не толкова за друго, а защото самият лост някак по-дълбоко се закрепва. Като е първа мога с леко побутване да го изключа на свободна. Двигателят ми изглежда има ниска компресия, защото при по-сериозен наклон съм забелязвал как изтърва (превърта) понякога и затова при топло време винаги опъвам ръчна. На една много стръмна улица бях пробвал какво ще стане, ако включа на трета без ръчна - направо си тръгна надолу, ако имаше контакт щеше и да запали :) Та въпросът е задната блокира ли по някакъв начин по-здраво или е все толкова (ако наклонът е напред)?


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Паркиране на скорост

Мнениеот sam_boha » Чет 14 мар 2013 11:53


Тук значение има най-вече предавателното число - задна е с най-голямо, сиреч - "най-държи".


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: Паркиране на скорост

Мнениеот Anonymous88 » Чет 14 мар 2013 14:54


Колега за най-сигурно спираш близо до бордюра на скорост с опъната ръчна и навит волан към бордюра! :mrgreen
Няма къде да избяга :Mr Green Fun


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Паркиране на скорост

Мнениеот automan » Чет 14 мар 2013 20:33


правилото е зависи от наклона ако е нагоре се включва първа , ако е надолу задна :cool


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1749
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Паркиране на скорост

Мнениеот MMX » Пет 15 мар 2013 12:06


automan написа:правилото е зависи от наклона ако е нагоре се включва първа , ако е надолу задна :cool

Значи пак излиза, че обратната посока на предавката някак задържа. Дали има полза или е народно поверие :) Т.е. като е наклонена напред, а си на задна не може ли да врътне?


Потребителски аватар
lent
Мнения: 481
Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Паркиране под наклон

Мнениеот lent » Пет 15 мар 2013 12:50


По принцип при масовото изпълнение на автомобилните трансмисии първа предавка е по-къса от задна,което ще рече,че независимо как е ориентиран автомобила спрямо наклона,най-голям задържащ ефект има първа предавка.Например при скоростна кутия за бензинов двигател първа предавка има предавателно число 4,18,а задна - 3,7.


PyMu
Серпентина с турболатор
Мнения: 1350
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 12:41
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU 2000 185hp
Местоположение: София

Re: Паркиране под наклон

Мнениеот PyMu » Съб 16 мар 2013 1:41


Т.е. обобщаваме, че независимо дали наклонът е напред или назад, винаги на задна и с гуми към бордюр? Ако няма бордюр... носим тухли, камъни и други препятствия? :mhihi Така ли?

Сериозно питам, защото често ми се случва да паркирам по някакви наклони, нищо, че колата ми е алергична към БГ пътната мрежа, но тъй като съм човек, който обича да е подготвен и за най-фантастичните и песимистични ситуации, за всеки случай дърпам ръчната, ама ми се ще да знам ако мога как да я избягвам....


Потребителски аватар
Presli82
Мнения: 508
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
Автомобил: Volkswagen Passat b2
Двигател: diesel
Местоположение: Svoge
Контакти:

Re: Паркиране под наклон

Мнениеот Presli82 » Нед 17 мар 2013 13:14


[quote="PyMu"] Ако няма бордюр... носим тухли, камъни и други препятствия?
Много добро решение. Изобщо не се шегувам. В нашия район почти няма равни улици и често 'подпирам' гумите с 'подръчни материали'.Няма мотор който да може да удържи
колата на много стръмна улица. Личен опит.


Потребителски аватар
kijelmi
Мнения: 117
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
Автомобил: Passat R-Line BiTDI
Двигател: CUAA 2020
Местоположение: София

Re: Паркиране под наклон

Мнениеот kijelmi » Нед 17 мар 2013 14:33


PyMu написа:Т.е. обобщаваме, че независимо дали наклонът е напред или назад, винаги на задна и с гуми към бордюр? Ако няма бордюр... носим тухли, камъни и други препятствия? :mhihi Така ли?


И вдигаш ръчната спирачка! :icon_lol



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта