венто AAZ високи обороти
- vvveno 19td
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
венто AAZ високи обороти
здр колеги зашо сутрин като запаля колата тя работи на около 900 оборота,а след като загрее ги качва на около 1100.така ли трябва да е или има някаде повреда. колата е с мотор ааз
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: високи обороти на венто
като запалиш 900 , после стават 1100 ,а като покараш и колата загрее на пълно малко падат нали ?
- vvveno 19td
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: високи обороти на венто
като загрее напълно стават около 1100,но във всеки случай са повече от 1000
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: високи обороти на венто
Колега това е така,защото някой е пипал където не трябва,аз го имах същия проблем.На оста от която се дава газ отзад има една шпилка която е ограничава колко да се връща,като поразгледаш ще видиш за какво говоря.Та въпросната шпилка я развиваш и оборотите на празен ход ще паднат,това го правиш когато колата е загряла и държи 1100 оборота,развиваш докато не паднат на около 800-850.
Ако си развил шпилката и самата ос (там където е закачено жилото)не може да се върне повече назад и оборотите продължават да са ти високи,ги коригирай с болта който е за регулаш на самите обороти (отзад на помпата).Ако има нещо неясно пиши ЛС,ще се опитам да набавя снимков материал.
Ако си развил шпилката и самата ос (там където е закачено жилото)не може да се върне повече назад и оборотите продължават да са ти високи,ги коригирай с болта който е за регулаш на самите обороти (отзад на помпата).Ако има нещо неясно пиши ЛС,ще се опитам да набавя снимков материал.
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: високи обороти на венто
vvveno 19td написа:здр колеги зашо сутрин като запаля колата тя работи на около 900 оборота,а след като загрее ги качва на около 1100.така ли трябва да е или има някаде повреда. колата е с мотор ааз
Барал ли си я нещо по мотора -ГНП-ето?
- vvveno 19td
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: високи обороти на венто
нишо не съм пипал.така си е от кага съм я купил,но исках да разбера дали е нормално това или не
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: високи обороти на венто
Като я изрежеш и върнеш газта на място,оборотите бавно ли падат или почти веднага на 1100 ?
Последна промяна от samo_pechka на Съб 01 дек 2012 19:30, променено общо 1 път.
- vvveno 19td
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: високи обороти на венто
ми мисля че нормално си падат т.е плавно а не бързо да закове на 1100
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: високи обороти на венто
Елиминираме няколко неща по-напред :
1) Сигурен си ,че има свободен ход газта
2) центровката на момента на впръскване на ГНП наред, колата при подаване на рязко газ на скорост ( втора примерно),изкадява ли яко отзад.
3) от винтчето дето е към главата на самото ГНП ( винт номер 3), опитвал ли си да намалиш ниските оттам?
4)Ако не става - отгоре има две шпилки с контрагайки ,разхлабваш ги леко- те регулират крайните положения на лостчето ( да го наречем) на винт номер 3
5) ако няма промяна- погледни винт номер 1 - има ли мегдан за охлабване,няма ли - винта за цикловата порция ( номер 2) е виновника за цялата мистерия.Някой го е "барал" с цел "коне" и сега ще трябва да се охлаби контрагайката и ЛЕКО да се развие шпилчицата с максимум четвърт оборот ( може и по-малко) .Няма начин да не паднат оборотите
.Коригираш от винт номер 1 и съответно номер 3
В заключение - най-добре на помпаджия
инак може да не се справиш и изнервиш 
1) Сигурен си ,че има свободен ход газта
2) центровката на момента на впръскване на ГНП наред, колата при подаване на рязко газ на скорост ( втора примерно),изкадява ли яко отзад.
3) от винтчето дето е към главата на самото ГНП ( винт номер 3), опитвал ли си да намалиш ниските оттам?
4)Ако не става - отгоре има две шпилки с контрагайки ,разхлабваш ги леко- те регулират крайните положения на лостчето ( да го наречем) на винт номер 3
5) ако няма промяна- погледни винт номер 1 - има ли мегдан за охлабване,няма ли - винта за цикловата порция ( номер 2) е виновника за цялата мистерия.Някой го е "барал" с цел "коне" и сега ще трябва да се охлаби контрагайката и ЛЕКО да се развие шпилчицата с максимум четвърт оборот ( може и по-малко) .Няма начин да не паднат оборотите

В заключение - най-добре на помпаджия


- vvveno 19td
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: високи обороти на венто
мерси колега ще пробвам пък ще видиме какво ще стане 

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София
Re: венто AAZ високи обороти
Здравейте. Имам същия проблем и ми е интересно има ли някакво развитие по темата. Само да добавя че след продължително движение на по-високи обороти на празен ход стават 1000. А ако си карам "тръгни- спри" си остават 1100.
- vvveno 19td
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: венто AAZ високи обороти
колега аз си ги върнах оборотите и станаха при студен мотор 850, а при загрял 980-1000,но не ми работи ръчния авансатор и сега ще си ги варна както преди
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: високи обороти на венто
martin4o_mom4e написа:Колега това е така,
800 са твърде ниски за загрял мотор,по-скоро 950-1000
- vvveno 19td
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: венто AAZ високи обороти
колеги възникна друг проблем ,неми работи ръчния авансатор (нормално си се дърпа ,жилото не е скъсано),но преди загрял-незагрял мотор винаги като го дръпна качваше оборотите с около 100,а сега дръпнат стрелката на оборотомера въобще не се мести .според вас от какво може да е причината за това
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: венто AAZ високи обороти
Виж първо дали телта(жилото) е "закачена" за самия авансатор(лостчето му) на ГНП-ето .Ако там е наред ,накарай някой да да дърпа и връща авансатора в купето , а ти гледай дали се движи планката ,на която е винтче номер 3 ( от снимката по-горе)- от нея се вдигат леко оборотите при дръпнат аванс.Има и малка опасност, този винт да се е развил от пластмасата , дето е долу на самата планчица (лостче) на авансатора ( вижда се от вътрешната страна на ГНП-ето)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта