50 отпред - турбо пътечки
63 отзад - даунпайп+тръба+гърне
на 3 200 имаме 0.7 наблягане



Cordoba 16VT - 1bar
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ъпдейт
В събота смених филтъра на колата понеже бях сложил един "временен" който се оказа запушен.
Респонса на турбината тотално се промени - лаг-а е наполовина и съединителя издържа ....... 24 часа
Колата стана още по-приятна за каране и както Расо се изразява - "взе да си хапе каишката"
За съжаление гумите които съм сложил (185/55/15) не спират добре от скорости над 120 км/ч и става опасно за каране. След като превъртя съединителя отново в Неделя - тъкмо преди месечната срещата на клуба, сега имаме налягане 0.5 бар - сиреч навих кранчето.
притискателя вече е поръчан остават болтовете за дифа.

В събота смених филтъра на колата понеже бях сложил един "временен" който се оказа запушен.
Респонса на турбината тотално се промени - лаг-а е наполовина и съединителя издържа ....... 24 часа

Колата стана още по-приятна за каране и както Расо се изразява - "взе да си хапе каишката"
За съжаление гумите които съм сложил (185/55/15) не спират добре от скорости над 120 км/ч и става опасно за каране. След като превъртя съединителя отново в Неделя - тъкмо преди месечната срещата на клуба, сега имаме налягане 0.5 бар - сиреч навих кранчето.
притискателя вече е поръчан остават болтовете за дифа.
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:

Тъй като колата не беше настроена след смяната на въздушния филтър, както и студеното палене, прекарахме с "1 бар" сутринта на Коледа (преди семейните обяди, фамилни срещи и т.н.) омотани в кабели за широкобандова ламбда сонда и лаптоп и пиейки сутрешни кафета след тежката откъм ядене Бъдни Вечер. Рано сутринта няма трафик , настроението е празнично:) колата не работи - богата е и плете обороти , харчи като змей а на мен ми се караше през почивните дни.
"1 бар" от спортна злоба се съгласи да разцъка бегачката:)
Два дни преди това пипнахме само студеното палене (нагоре колата вървеше прилично, даже за мен супер) и нещо се обогати сместа и отзад се виеше черен пушек и прекъсваше.
И така - започнаха се едни тегели - на пълна газ, на вакуум, на средна газ. Моята задача беше да гледам пътя за полицаи, трафик, животни и какво ли още не... Доста отговорно при положение , че на 4-та се вдигат 160 170км


Поръчания Сакс притискател не е дошъл ама го чакам преди Нова Година. Усещам как уеко ще ребилдна скоростите ( пак на нощни смени

-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
вчера за малко уеко да си пре++ колата ама то е така като се бърза .
реших да сваля една ламарина при ангренажа дето изпадаше в резонанс и ме дразнеше. Покрай свалянето на турбопътя и маркуча към турбото ( Килър ай дай да го напраим тва че полудявам) реших и аз да бодна една мега тюнинг бутилка за масло от ОМВ да се събират картерните пари , а да не оливам мотора . Да обаче нали съм ламер и бързах , студено беше , именяк разни приятели ме чакат и аз бам! един маркуч направо в тубата и прилежно навих капачката . Припалих колата - всичко мърка няма хлоп троп, зззззззз ала бала. прибрах се до нас - оправих се и излизам при което още на първото подаване на газ и влизане в бууст режим ( на 2ра до 4 000 об ) спирам на Попа и ме настига облак от масло от моторния отсек пуши яко , аз се шашкам и скачам за пожарогасителя ( който естествено е некъде в багажника под старите бутала например:):):) ) колата е с изгасен мотор и ... нищо .... викам си "попаднало е масло и хей сега ще изгори " да ама не леко пак се поолях оттам спирам ( гледам има налягане на ,маслото ( ниско ми се видя ама пак беше 2 бара на без газ почти) е ок ... обаждам се на турбодружинка-та от младост и тругвам леко към тях унил и неразбиращ , как можах да си строша турбината хей така от раз, супер шашнат. Стигам дотам и понеже бях доливал масло единодушно решихме че е в повече и понеже дупката на картера е близо до нивото на маслото може би няма оттичане от турбото и затова го плюе. релно не бях пипал нищо, нали така???
та ако решите да си правите сами картерна вентилация, особено временна и за 5 мин, направете отдушник ( още една дупка в бутилката) , иначе я запушвате и маслото се чуди откъде да избие - най лесно е през лагерите на турбото и ще бъдете съпътствани от огромни облаци и ще ви се смеят всичките приятели навръх именния ви ден
:):) единственото което ме успокои е че сам се сетих
та сега колата пак си е пушка, съединителя го няма!
реших да сваля една ламарина при ангренажа дето изпадаше в резонанс и ме дразнеше. Покрай свалянето на турбопътя и маркуча към турбото ( Килър ай дай да го напраим тва че полудявам) реших и аз да бодна една мега тюнинг бутилка за масло от ОМВ да се събират картерните пари , а да не оливам мотора . Да обаче нали съм ламер и бързах , студено беше , именяк разни приятели ме чакат и аз бам! един маркуч направо в тубата и прилежно навих капачката . Припалих колата - всичко мърка няма хлоп троп, зззззззз ала бала. прибрах се до нас - оправих се и излизам при което още на първото подаване на газ и влизане в бууст режим ( на 2ра до 4 000 об ) спирам на Попа и ме настига облак от масло от моторния отсек пуши яко , аз се шашкам и скачам за пожарогасителя ( който естествено е некъде в багажника под старите бутала например:):):) ) колата е с изгасен мотор и ... нищо .... викам си "попаднало е масло и хей сега ще изгори " да ама не леко пак се поолях оттам спирам ( гледам има налягане на ,маслото ( ниско ми се видя ама пак беше 2 бара на без газ почти) е ок ... обаждам се на турбодружинка-та от младост и тругвам леко към тях унил и неразбиращ , как можах да си строша турбината хей така от раз, супер шашнат. Стигам дотам и понеже бях доливал масло единодушно решихме че е в повече и понеже дупката на картера е близо до нивото на маслото може би няма оттичане от турбото и затова го плюе. релно не бях пипал нищо, нали така???
та ако решите да си правите сами картерна вентилация, особено временна и за 5 мин, направете отдушник ( още една дупка в бутилката) , иначе я запушвате и маслото се чуди откъде да избие - най лесно е през лагерите на турбото и ще бъдете съпътствани от огромни облаци и ще ви се смеят всичките приятели навръх именния ви ден


та сега колата пак си е пушка, съединителя го няма!
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта