Cordoba 16VT - 1bar

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 23 ное 2006 17:34


50 отпред - турбо пътечки
63 отзад - даунпайп+тръба+гърне

на 3 200 имаме 0.7 наблягане




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 23 ное 2006 21:12


Cordoba16vt написа:50 отпред - турбо пътечки
63 отзад - даунпайп+тръба+гърне

на 3 200 имаме 0.7 наблягане


Я пак си помисли...дали не са на 4200 тея 0,7бара :!:

РАСО


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 23 ное 2006 22:44


paco написа:
Cordoba16vt написа:50 отпред - турбо пътечки
63 отзад - даунпайп+тръба+гърне

на 3 200 имаме 0.7 наблягане


Я пак си помисли...дали не са на 4200 тея 0,7бара :!:

РАСО

няаа ко да му мисли 3200 са си!!!


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 24 ное 2006 9:14


В неделя ще те повозя да видиш сам :lol:

на 4 200 имам фул бууст ?


кълна се в Т3 Супер 60 :!:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 24 ное 2006 23:32


Cordoba16vt написа:В неделя ще те повозя да видиш сам :lol:

на 4 200 имам фул бууст ?


кълна се в Т3 Супер 60 :!:


Ванка, май нещо си се объркал. много по-рано имаш full boost!

vanka mai ne6to si se oburkal mnogo po rano ima6 full boost!
Кирилицата :!:
mod edit: Vlad777


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Съб 25 ное 2006 11:51


не се изразих правилно, извинявам се


исках да кажа че на 4 200 об/мин съм вече в фул бууст а иначе на 3 700 го постигам
:arrow:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Нед 26 ное 2006 1:46


Cordoba16vt написа:не се изразих правилно, извинявам се


исках да кажа че на 4 200 об/мин съм вече в фул бууст а иначе на 3 700 го постигам
:arrow:


това 3700 не са ли множко за старт
лагова ли е много или какво


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 27 ное 2006 9:16


TDI-RS написа:
това 3700 не са ли множко за старт
лагова ли е много или какво


всичко зависи от колко съм навил кранчето.

а и попрочети по-горе по темата - визирам големия уейстгейт и ръчното му управление.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 27 ное 2006 9:41


ъпдейт :arrow:

В събота смених филтъра на колата понеже бях сложил един "временен" който се оказа запушен.
Респонса на турбината тотално се промени - лаг-а е наполовина и съединителя издържа ....... 24 часа :)

Колата стана още по-приятна за каране и както Расо се изразява - "взе да си хапе каишката"

За съжаление гумите които съм сложил (185/55/15) не спират добре от скорости над 120 км/ч и става опасно за каране. След като превъртя съединителя отново в Неделя - тъкмо преди месечната срещата на клуба, сега имаме налягане 0.5 бар - сиреч навих кранчето.

притискателя вече е поръчан остават болтовете за дифа.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 27 дек 2006 9:39


:arrow:

Тъй като колата не беше настроена след смяната на въздушния филтър, както и студеното палене, прекарахме с "1 бар" сутринта на Коледа (преди семейните обяди, фамилни срещи и т.н.) омотани в кабели за широкобандова ламбда сонда и лаптоп и пиейки сутрешни кафета след тежката откъм ядене Бъдни Вечер. Рано сутринта няма трафик , настроението е празнично:) колата не работи - богата е и плете обороти , харчи като змей а на мен ми се караше през почивните дни.
"1 бар" от спортна злоба се съгласи да разцъка бегачката:)

Два дни преди това пипнахме само студеното палене (нагоре колата вървеше прилично, даже за мен супер) и нещо се обогати сместа и отзад се виеше черен пушек и прекъсваше.

И така - започнаха се едни тегели - на пълна газ, на вакуум, на средна газ. Моята задача беше да гледам пътя за полицаи, трафик, животни и какво ли още не... Доста отговорно при положение , че на 4-та се вдигат 160 170км :) и то доста бързо.... "1 бар" до мен цъка в Скуирта като геймър в интернет клуб по картата :lol: . оказа се, че предишните настройки заради запушения филтър не са били точни и сега след пренастройване колата я настрои перфектно в всичките режими ( 30 км тегели на пълна газ - доста некомфортно:):):) ) особено внимание обърнахме на частичните режими - лека газ средна газ , леко ускорение и накрая пълна газ. Хм , има въртящ момент , доста сериозен - дотолкова че си я карам колата до 4 000 об където дърпа ненормално силно ( не мога да определя колко върт момент прави но на Радио Ди Джейа Астрата (2.0 16в турбо) която в момента ми е завещал, е с определено по-малък торк а той даде 280 нм на диното) съединителя е на самия предел и я карам с 1/2 газ. уеко и моята кола взе да си хапе каишката..

Поръчания Сакс притискател не е дошъл ама го чакам преди Нова Година. Усещам как уеко ще ребилдна скоростите ( пак на нощни смени :):):) ) ранния Януари:)


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 27 дек 2006 19:32


Браво, браво от догодина с новия притискател 1бар и 1/1 газ :D


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 28 дек 2006 9:44


да има нужда

вчера закачихме Г-тек а на Килъра и я пробвахме на 0.3 бар даде 0-100 7.2 сек 400 м 15.6 :roll: ...ма тя на 0.3 е мъртва :arrow:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 08 яну 2007 15:46


вчера за малко уеко да си пре++ колата ама то е така като се бърза .

реших да сваля една ламарина при ангренажа дето изпадаше в резонанс и ме дразнеше. Покрай свалянето на турбопътя и маркуча към турбото ( Килър ай дай да го напраим тва че полудявам) реших и аз да бодна една мега тюнинг бутилка за масло от ОМВ да се събират картерните пари , а да не оливам мотора . Да обаче нали съм ламер и бързах , студено беше , именяк разни приятели ме чакат и аз бам! един маркуч направо в тубата и прилежно навих капачката . Припалих колата - всичко мърка няма хлоп троп, зззззззз ала бала. прибрах се до нас - оправих се и излизам при което още на първото подаване на газ и влизане в бууст режим ( на 2ра до 4 000 об ) спирам на Попа и ме настига облак от масло от моторния отсек пуши яко , аз се шашкам и скачам за пожарогасителя ( който естествено е некъде в багажника под старите бутала например:):):) ) колата е с изгасен мотор и ... нищо .... викам си "попаднало е масло и хей сега ще изгори " да ама не леко пак се поолях оттам спирам ( гледам има налягане на ,маслото ( ниско ми се видя ама пак беше 2 бара на без газ почти) е ок ... обаждам се на турбодружинка-та от младост и тругвам леко към тях унил и неразбиращ , как можах да си строша турбината хей така от раз, супер шашнат. Стигам дотам и понеже бях доливал масло единодушно решихме че е в повече и понеже дупката на картера е близо до нивото на маслото може би няма оттичане от турбото и затова го плюе. релно не бях пипал нищо, нали така???


та ако решите да си правите сами картерна вентилация, особено временна и за 5 мин, направете отдушник ( още една дупка в бутилката) , иначе я запушвате и маслото се чуди откъде да избие - най лесно е през лагерите на турбото и ще бъдете съпътствани от огромни облаци и ще ви се смеят всичките приятели навръх именния ви ден :):):) единственото което ме успокои е че сам се сетих :)

та сега колата пак си е пушка, съединителя го няма!


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 09 яну 2007 2:09


ми ако беше казал още от самото начало, че си напраил вентилация ТИП тапа на картера!
веднага щях да ти кажа от де ти е маслото в ауспоха :D


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 09 яну 2007 11:38


то и аз сам се сетих :oops: ама докато си говорехме. иначе бях в пълен шаш :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта