Barboukov написа:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Това ме разбии






Barboukov написа:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
К.Одаджийски написа:От моя също, просто мерца не успя да устиска с един стоп по-малко, иначе имаше шанс за подиум.
Рос някога беше стратег номер 1 и изведе дедко до няколко титли със стратегия, сега мерцедес изостават именно в това
Честито на ледения
idiotchooo написа:К.Одаджийски написа:От моя също, просто мерца не успя да устиска с един стоп по-малко, иначе имаше шанс за подиум.
Рос някога беше стратег номер 1 и изведе дедко до няколко титли със стратегия, сега мерцедес изостават именно в това
Честито на ледения
Aз мисля, че тези келяви гуми са проблема. Той стратегиите си ги знае, ама не могат да устискат примерно, ако трябва да направят 3 обиколки повече, за стратегията, не става, щото вече гумите са дроб. Не ми допадат гумите сега, както и, че не се презарежда в бокса по време на състезание.
Barboukov написа:Той си е точно там тънкия момент.
Кими си беше с много добре балансиран автомобил и точни настройки. Запази гумите точно толкова, колкото беше необходимо. Веско, нали се чудихме защо Кими като излезе от бокса въртеше с около 0.7 по-слаби времена с новите гуми от Алонсо със старите? Ами ето... Не си даваше зор, не натискаше, пазеше и точно когато му потрябваха бързи обиколки той ги направи.
Мерцедес не съхраниха гумите. Ред Бул с болида на Фетел така и не влязоха в оптималния работен режим. Фетел натисна отначало, отвори 4 секунди за отрицателно време и гумите си заминаха заради настройките на окачването. Отново ще стане както миналия сезон. В първите няколко състезания всички ще учат гумите докато започнат да се представят добре. По време на тестовете температурите бяха ниски. Сега изведнъж на високи и наученото за сликовете не е от полза. Налагат се големи промени в настройките и начина на пилотиране. В първото състезание ледения се справи най-добре от всички, въпреки че не беше най-бърз.
Barboukov написа:Отново ще стане както миналия сезон. В първите няколко състезания всички ще учат гумите докато започнат да се представят добре.
К.Одаджийски написа:...и на който галошите са по-читави да печели.
К.Одаджийски написа:ограничени обороти на турбото май до 175000
Barboukov написа:К.Одаджийски написа:ограничени обороти на турбото май до 175000
Викам да изтрием едната нуличка, че с тия обороти ще има времена под 10 секунди за обиколка и състезанието ще мине по-бързо от рекламите на RTL
Маса с най-много неспечелени състезания
Бразилецът счупи рекорда на Жан Алези
Фелипе Маса е пилотът на Ферари с най-продължителна липса на победа в историята на отбора, според анализ на италианския Autosprint. След като спечели Гран при на Бразилия през 2008, състезанието в Мелбърн миналата седмица беше 68-ото му поредно, което бразилецът не е спечели. Така Маса отне незавидното постижение на Жан Алези, който не е печелил за Ферари от дебюта си през 1991 до 1995 (67 състезания).
31-годишния Фелипе финишира четвърти в Гран при на Австралия и след състезанието заяви, че стартът на 2013 е "10 пъти по-добър" от миналогодишния. Президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло се съгласява: "Доволен съм от представянето на Фелипе Маса в Мелбърн. Той беше много бърз в квалификацията и направи брилянтно състезание".
В класацията на Autosprint за пилоти Ферари по липса на победи са Микеле Алборето (55 състезания), Еди Ървайн (49), Клей Регацони (34), Стефан Йохансон (31), Рубенс Барикело (30), Крис Амон и Герхард Бергер (27). Разбира се, в историята на Ф1 има и по-дълго чакали за победа пилоти като Андреа де Цезарис (208), Ник Хайдфелд (183) и Мартин Брандъл (158).
Междувременно съотборникът на Маса Фернандо Алонсо в неделя ще отбележи Гран при номер 200 в кариерата си на пистата "Сепанг".
hooligan_sk написа:idiotchooo написа:К.Одаджийски написа:От моя също, просто мерца не успя да устиска с един стоп по-малко, иначе имаше шанс за подиум.
Рос някога беше стратег номер 1 и изведе дедко до няколко титли със стратегия, сега мерцедес изостават именно в това
Честито на ледения
Aз мисля, че тези келяви гуми са проблема. Той стратегиите си ги знае, ама не могат да устискат примерно, ако трябва да направят 3 обиколки повече, за стратегията, не става, щото вече гумите са дроб. Не ми допадат гумите сега, както и, че не се презарежда в бокса по време на състезание.
Идиотчо, а как на Лотуса не бяха дроб и си изпълни стратегията? Май ше дойде тънкия момент в болида, не в гумите
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта