Формула 1, Сезон 2013

Всичко, свързано със състезания с автомобили, мотори и други

Кой ще спечели ГП на Бразилия

Себастиан Фетел
4
36%
Друг
7
64%
 
Общо гласове: 11
Потребителски аватар
Golf2GTISLIVEN
Мнения: 435
Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
Местоположение: Сливен

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот Golf2GTISLIVEN » Сря 20 мар 2013 12:14


Barboukov написа:

:screwy :screwy :screwy :screwy :screwy
:mhihi :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi

Това ме разбии :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi тоя Harlem Shake е лудница ! браво на Sauber :th_up :mhihi




Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот Spas » Сря 20 мар 2013 17:23


К.Одаджийски написа:От моя също, просто мерца не успя да устиска с един стоп по-малко, иначе имаше шанс за подиум.
Рос някога беше стратег номер 1 и изведе дедко до няколко титли със стратегия, сега мерцедес изостават именно в това
Честито на ледения


Aз мисля, че тези келяви гуми са проблема. Той стратегиите си ги знае, ама не могат да устискат примерно, ако трябва да направят 3 обиколки повече, за стратегията, не става, щото вече гумите са дроб. Не ми допадат гумите сега, както и, че не се презарежда в бокса по време на състезание.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот hooligan_sk » Сря 20 мар 2013 19:21


idiotchooo написа:
К.Одаджийски написа:От моя също, просто мерца не успя да устиска с един стоп по-малко, иначе имаше шанс за подиум.
Рос някога беше стратег номер 1 и изведе дедко до няколко титли със стратегия, сега мерцедес изостават именно в това
Честито на ледения


Aз мисля, че тези келяви гуми са проблема. Той стратегиите си ги знае, ама не могат да устискат примерно, ако трябва да направят 3 обиколки повече, за стратегията, не става, щото вече гумите са дроб. Не ми допадат гумите сега, както и, че не се презарежда в бокса по време на състезание.


Идиотчо, а как на Лотуса не бяха дроб и си изпълни стратегията? Май ше дойде тънкия момент в болида, не в гумите :mhihi


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот Barboukov » Сря 20 мар 2013 19:38


Той си е точно там тънкия момент.

Кими си беше с много добре балансиран автомобил и точни настройки. Запази гумите точно толкова, колкото беше необходимо. Веско, нали се чудихме защо Кими като излезе от бокса въртеше с около 0.7 по-слаби времена с новите гуми от Алонсо със старите? Ами ето... Не си даваше зор, не натискаше, пазеше и точно когато му потрябваха бързи обиколки той ги направи.
Мерцедес не съхраниха гумите. Ред Бул с болида на Фетел така и не влязоха в оптималния работен режим. Фетел натисна отначало, отвори 4 секунди за отрицателно време и гумите си заминаха заради настройките на окачването. Отново ще стане както миналия сезон. В първите няколко състезания всички ще учат гумите докато започнат да се представят добре. По време на тестовете температурите бяха ниски. Сега изведнъж на високи и наученото за сликовете не е от полза. Налагат се големи промени в настройките и начина на пилотиране. В първото състезание ледения се справи най-добре от всички, въпреки че не беше най-бърз.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот hooligan_sk » Сря 20 мар 2013 19:53


Barboukov написа:Той си е точно там тънкия момент.

Кими си беше с много добре балансиран автомобил и точни настройки. Запази гумите точно толкова, колкото беше необходимо. Веско, нали се чудихме защо Кими като излезе от бокса въртеше с около 0.7 по-слаби времена с новите гуми от Алонсо със старите? Ами ето... Не си даваше зор, не натискаше, пазеше и точно когато му потрябваха бързи обиколки той ги направи.
Мерцедес не съхраниха гумите. Ред Бул с болида на Фетел така и не влязоха в оптималния работен режим. Фетел натисна отначало, отвори 4 секунди за отрицателно време и гумите си заминаха заради настройките на окачването. Отново ще стане както миналия сезон. В първите няколко състезания всички ще учат гумите докато започнат да се представят добре. По време на тестовете температурите бяха ниски. Сега изведнъж на високи и наученото за сликовете не е от полза. Налагат се големи промени в настройките и начина на пилотиране. В първото състезание ледения се справи най-добре от всички, въпреки че не беше най-бърз.


Знам Марто... аз се опитвам да дам жокер на човек който любезно се е кръстил Идиотчо :biggrin Чак се чудя колко свободно време имам... :icon_lol


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот xploda » Сря 20 мар 2013 20:28


Barboukov написа:Отново ще стане както миналия сезон. В първите няколко състезания всички ще учат гумите докато започнат да се представят добре.


E именно де. Една трета от състезанията минава в разучаване на гумите по метода проба-грешка. На мен тва не ми харесва - изхода на кое да е състезание да зависи от едни гуми. Пълна идиотщина си е за мен. То верно, че и болида, и пилота оказват влияние върху износването на гумите, ма чак пък толкова айде не мерси. Според мен пирели не дават 100% пълна и точна информация на отборите за характеристиките на гумите. Затова всеки отбор експериментира и който улучи в даденото състезание пИчели. Пилотите не могат да се концентрират само върху карането, а трябва да внимават за още амнайсе допълнителни фактора и отива целия кеф на кино. Накрая печели не най-бързия, както би трябвало, а най-големия тЕрикат.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12111
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 20 мар 2013 20:46


Още със замразяване развитието на моторите и оставането на само един доставчик на гуми беше ясно, че ще се стигне до тук, да карат с галоши и на който галошите са по-читави да печели.
Направиха ги на цистерни с по 100+ кила гориво на старта, гумите им ограничени бройки, двигатели още по малко на брой.
Тия правила за икономии и екология съсипаха този спорт.
Сега всички се надяваме на новите двигатели да разчупят статуквото, но като се прочетат рестрикциите от ФИА, ограничени обороти на турбото май до 175000, на мотора до 15-16000, се чудя, що ли не им боднаха на всички по един двигател от тойота приус и квото излезе, амОн
П.С Егати писането на тоя 2 инчов екран спретнах мхихих


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот batVenci » Сря 20 мар 2013 21:43


Разбира се, технологичната битка от края на 90-те, между Мерцедес и повиканите от Шумахер (по спешност) инженери от Ауди, скоро няма да има. Технологичната интрига достигна връхната си точка през 2000 година с официалното включване на БМВ. Но още същата година започна да става ясно, кой ще е победител. Така след няколко сезона БМВ се отказа, без да спечели нищо съществено. Мерцедес вече не бе онзи колос от миналото. Със задкулисни приоми се създадоха нови идоли, като Рено и Браун, с цел голяма интрига. Междувременно подкрепата на немските инженери към Ферари след напускането на Шумахер, постепенно преля към австрийския отбор. Така отбора на енергийните напитки стана едноличен лидер (може би за съжаление) и за да се поддържа интригата се вкарват дори скалъпени приоми по задкулисен сценарий за... износени гуми и т.н. Все пак става въпрос за много, много милиарди...


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот Barboukov » Чет 21 мар 2013 0:47


К.Одаджийски написа:...и на който галошите са по-читави да печели.

Ами те галошите са еднакви за всички. Въпроса е кой как работи с тях или казано по друг начин - кой намира правилните настройки. В Австралия единствено Кими намери правилния баланс.
Или може би не... Дали в случая фактора пилот и добре анализирана информация не помогна да завърти по 7 тура повече от другите с един комплект твърда смес?! Той беше единствения, който не натискаше веднага, а караше с постоянно темпо, по-слабо от всички. Все пак си мисля, че Лотус в дълга серия можеше да върви много по-добри турове, от това което видяхме. Но дали това няма да е за сметка на по-бързо деградиране на сликовете?

Какво мислите?

К.Одаджийски написа:ограничени обороти на турбото май до 175000

Викам да изтрием едната нуличка, че с тия обороти ще има времена под 10 секунди за обиколка и състезанието ще мине по-бързо от рекламите на RTL :mhihi


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот xploda » Чет 21 мар 2013 2:25


Barboukov написа:
К.Одаджийски написа:ограничени обороти на турбото май до 175000

Викам да изтрием едната нуличка, че с тия обороти ще има времена под 10 секунди за обиколка и състезанието ще мине по-бързо от рекламите на RTL :mhihi


Има в предвид оборотите на турбината, не на двигателя :mhihi


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12111
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 21 мар 2013 7:05


Да, на турбото 175к, на двигателя 15к мисля че четох някъде.


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот Barboukov » Чет 21 мар 2013 9:43


:redface


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот Barboukov » Чет 21 мар 2013 15:55


Фелипе Маса е счупил рекорд на Жан Алези в ГП на Австралия. :beer :drunk :yeahaaa

Маса с най-много неспечелени състезания

Бразилецът счупи рекорда на Жан Алези


Фелипе Маса е пилотът на Ферари с най-продължителна липса на победа в историята на отбора, според анализ на италианския Autosprint. След като спечели Гран при на Бразилия през 2008, състезанието в Мелбърн миналата седмица беше 68-ото му поредно, което бразилецът не е спечели. Така Маса отне незавидното постижение на Жан Алези, който не е печелил за Ферари от дебюта си през 1991 до 1995 (67 състезания).

31-годишния Фелипе финишира четвърти в Гран при на Австралия и след състезанието заяви, че стартът на 2013 е "10 пъти по-добър" от миналогодишния. Президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло се съгласява: "Доволен съм от представянето на Фелипе Маса в Мелбърн. Той беше много бърз в квалификацията и направи брилянтно състезание".

В класацията на Autosprint за пилоти Ферари по липса на победи са Микеле Алборето (55 състезания), Еди Ървайн (49), Клей Регацони (34), Стефан Йохансон (31), Рубенс Барикело (30), Крис Амон и Герхард Бергер (27). Разбира се, в историята на Ф1 има и по-дълго чакали за победа пилоти като Андреа де Цезарис (208), Ник Хайдфелд (183) и Мартин Брандъл (158).

Междувременно съотборникът на Маса Фернандо Алонсо в неделя ще отбележи Гран при номер 200 в кариерата си на пистата "Сепанг".


Потребителски аватар
Lupender
Мнения: 769
Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Автомобил: Audi A4 B9
Двигател: EA 288
Местоположение: Благоевград

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот Lupender » Чет 21 мар 2013 16:25


Да, Ф1 май все повече заприличва на състезание с лагерни колички... Само се чудя как ли ще контролират оборотите на турбината...?! Това с орязването на бюджетите си е див популизъм, а отборните стратегии предвид ограниченията стават пълна мистификация... дори за самите отбори :mhihi
Да се надяваме поне на повече гръмнали мотори догодина, че то комай друго интересно не ни остава да видим :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2013

Мнениеот Spas » Чет 21 мар 2013 16:35


hooligan_sk написа:
idiotchooo написа:
К.Одаджийски написа:От моя също, просто мерца не успя да устиска с един стоп по-малко, иначе имаше шанс за подиум.
Рос някога беше стратег номер 1 и изведе дедко до няколко титли със стратегия, сега мерцедес изостават именно в това
Честито на ледения


Aз мисля, че тези келяви гуми са проблема. Той стратегиите си ги знае, ама не могат да устискат примерно, ако трябва да направят 3 обиколки повече, за стратегията, не става, щото вече гумите са дроб. Не ми допадат гумите сега, както и, че не се презарежда в бокса по време на състезание.


Идиотчо, а как на Лотуса не бяха дроб и си изпълни стратегията? Май ше дойде тънкия момент в болида, не в гумите :mhihi



Tи не ме разбра, ама никак! Това, че лотуса беше балансиран добре е така, но ако направи някой друг пилот една грешка, или само ако води по-оспорвана битка със някого и гумите не могат да си изкарат обиколкоте, които са им планирани. Да не говорим, че на ред-бул гумите не са били в работна температура почти през цялото състезание, което си признаха самите те. Това със гумите според мен нарочно го направиха.... и да, може би стана малко по-интересно.



Върни се в “Motorsport”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта