


samo_pechka написа:Каква е колата, черна или бяла......Не се научихте ,че първо се пише каква е колата и евентуално и код на мотора
chilik4eto написа:..филтъра мие само с вход и изход без клапанче на излишното гориво а с тръбичка направо назад върви,...
ventotdi написа:Аз съм за филтър от Голф 2 ама това с клапанчето между помпа и филтър е пълна глупост. Аз нямам никакви клапанчета и съм с филтър от Голф 2 и нямам никакъв въздух в системата ! Крайна смета ,ако решиш да си слагаш такъв клапан се слага на излишното гориво . Този клапан намаля дебита и за това не се слага на "входа " на горивото .
samo_pechka написа:Колегата е написал с какъв еchilik4eto написа:..филтъра мие само с вход и изход без клапанче на излишното гориво а с тръбичка направо назад върви,...
Отнякъде засмуква въздух.И се изпразва ГНП-ето .Погледни си за всеки случай как са маркучетата за излишната нафта. Отделно мисля ,че трябва да има един клапан в резервоара ( в сондата) да не връща оттам горивото , но не съм сигурен де![]()
Пък и ето ти един вариант - за проба купи такъв ( или подобен) на 8 мм щуцери http://emk-33.com/shop/product_info.php ... s_id=51227 сложи го преди гор.филтър . Трябва да има ефектАз бях така известно време ( докато си сменя упл. на ГНП-ето)
andon_ написа:Когато клапана е на излишната нафта ползата е никаква!!! Слага се между филтъра и помпата и НЕ НАМАЛЯ ДЕБИТА !!! Пълни глупости са, че намаля дебита. Аз съм с такъв клапан от 3 години, защото нямам горивен филтър, но това е друга тема. Идеята е, че ако е на обратната нафта той не върши нищо, така или иначе си пропуска !! :)
Трябва да е между филтъра и помпата. Колегата 100аfn ме послуша и го направи по този начин и няма никакви проблеми с въздух в системата! Можете да го питате :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 82 госта