голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
chilik4eto
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Italy

голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Мнениеот chilik4eto » Сря 20 мар 2013 16:28


тази сутрин тръгвам на работа и хоп колата не пали :eek ,вдигам капака и видях че няма никаква нафта в прозрачния маркуч преди помпата,имам една помпичка сложих я и напомпих нафта след което веднага запали от какво може дами върне нафтата в резервоара,филтъра мие само с вход и изход без клапанче на излишното гориво а с тръбичка направо назад върви,това мисе случва за първи път,от какво може дае :screwy :love.vwclub

Последна промяна от IvanMan на Сря 20 мар 2013 19:45, променено общо 1 път.
Причина: Редактирах заглавието!




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: проблем в горивната система

Мнениеот samo_pechka » Сря 20 мар 2013 17:30


Каква е колата, черна или бяла......Не се научихте ,че първо се пише каква е колата и евентуално и код на мотора :twisted


chilik4eto
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Italy

Re: проблем в горивната система

Мнениеот chilik4eto » Сря 20 мар 2013 17:48


samo_pechka написа:Каква е колата, черна или бяла......Не се научихте ,че първо се пише каква е колата и евентуално и код на мотора :twisted



извинявайте :redface ,колата е голф4 тди ахф 110 коня,да припомня че за първи пут миго прави това а и входящия маркуч на помпата бе напълно празен :screwy


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: проблем в горивната система

Мнениеот andon_ » Сря 20 мар 2013 19:41


Сменяй клапанчето на горивния филтър - онова отгоре бялото, или слагай филтър от Golf 2 и свързвай директно обратната нафта да не минава през филтъра. Сложи и един възвратен клапан от 10 лв. между филтъра и помпата и си 6! Ти си 5-тия човек, на когото давам тоя акъл и който си решил проблема по този начин. Просто си избери начин, защото може и само с клапан между сегашния ти филтър и помпата, ама не е гаранция с това количество дали ще палиш .. т.е. слагай филтър от голф 2 и клапанче между него и помпата и няма да имаш грижи ! Един от колегите .. 110afn го направи това и е супер доволен :)


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Мнениеот ventotdi » Сря 20 мар 2013 20:07


Аз съм за филтър от Голф 2 ама това с клапанчето между помпа и филтър е пълна глупост. Аз нямам никакви клапанчета и съм с филтър от Голф 2 и нямам никакъв въздух в системата ! Крайна смета ,ако решиш да си слагаш такъв клапан се слага на излишното гориво . Този клапан намаля дебита и за това не се слага на "входа " на горивото .


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Мнениеот samo_pechka » Сря 20 мар 2013 20:09


Колегата е написал с какъв е
chilik4eto написа:..филтъра мие само с вход и изход без клапанче на излишното гориво а с тръбичка направо назад върви,...

Отнякъде засмуква въздух.И се изпразва ГНП-ето .Погледни си за всеки случай как са маркучетата за излишната нафта. Отделно мисля ,че трябва да има един клапан в резервоара ( в сондата) да не връща оттам горивото , но не съм сигурен де :redface
Пък и ето ти един вариант - за проба купи такъв ( или подобен) на 8 мм щуцери http://emk-33.com/shop/product_info.php ... s_id=51227 сложи го преди гор.филтър . Трябва да има ефект :th_up Аз бях така известно време ( докато си сменя упл. на ГНП-ето)


chilik4eto
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Italy

Re: голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Мнениеот chilik4eto » Сря 20 мар 2013 23:23


ventotdi написа:Аз съм за филтър от Голф 2 ама това с клапанчето между помпа и филтър е пълна глупост. Аз нямам никакви клапанчета и съм с филтър от Голф 2 и нямам никакъв въздух в системата ! Крайна смета ,ако решиш да си слагаш такъв клапан се слага на излишното гориво . Този клапан намаля дебита и за това не се слага на "входа " на горивото .


то в началото сам писал че сам с такав филтър,купих и клапан и го монтирах на излишната нафта но нищо ,докато не видях че късите маркучета на 2 от диузите са спукани и ги замених с нови,та утре ще видя ефекта ,да добавя че мехури пак си има и с клапан и с филтър от голф2 само с вход и изход , каде да турся проблема за тея мехурчета :banghead БЛАГОДАРЯ НА ОТЗОВАЛИТЕ СЕЕ :love.vwclub


chilik4eto
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Italy

Re: голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Мнениеот chilik4eto » Сря 20 мар 2013 23:31


samo_pechka написа:Колегата е написал с какъв е
chilik4eto написа:..филтъра мие само с вход и изход без клапанче на излишното гориво а с тръбичка направо назад върви,...

Отнякъде засмуква въздух.И се изпразва ГНП-ето .Погледни си за всеки случай как са маркучетата за излишната нафта. Отделно мисля ,че трябва да има един клапан в резервоара ( в сондата) да не връща оттам горивото , но не съм сигурен де :redface
Пък и ето ти един вариант - за проба купи такъв ( или подобен) на 8 мм щуцери http://emk-33.com/shop/product_info.php ... s_id=51227 сложи го преди гор.филтър . Трябва да има ефект :th_up Аз бях така известно време ( докато си сменя упл. на ГНП-ето)

благодаря ти много колега :wink :wink , клапана който сложих е същия като този от снимката,но сам го монтирал на излишното гориво,тук в италия струва 10евро :eek но това няма значение само дасе оправи проблема но виждам че пак минават доста мехурчета,ще проверя сондата в резервоара посочена от теб :th_up пак:beer


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Мнениеот andon_ » Чет 21 мар 2013 17:45


Когато клапана е на излишната нафта ползата е никаква!!! Слага се между филтъра и помпата и НЕ НАМАЛЯ ДЕБИТА !!! Пълни глупости са, че намаля дебита. Аз съм с такъв клапан от 3 години, защото нямам горивен филтър, но това е друга тема. Идеята е, че ако е на обратната нафта той не върши нищо, така или иначе си пропуска !! :)
Трябва да е между филтъра и помпата. Колегата 100аfn ме послуша и го направи по този начин и няма никакви проблеми с въздух в системата! Можете да го питате :)


chilik4eto
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Italy

Re: голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Мнениеот chilik4eto » Чет 21 мар 2013 18:24


ок колега ще преместя клапана но,открих друго днес пробвах с шише преди и след филтъра,когато е преди филтъра има балончета :icon_lol когато е след няма абсолютно нищо май той ме ебава а е с вход и изход само,проверих и щуцера отдоло даже го замених с болт и неговата си гумичка но защо прави балони не знам даже като дам газ се овеличават :eek ,иначе филтъра е сигорно на 30хил.км дали за това прави така,сега немига връща цялата нафта щото беше от малките маркучета бяха спукани на няколко места :love.vwclub мойе ли да попитам какво ползваш на мястото на филтъра :c020 не вярвам да няма никакъв филтър :rolleyes


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Мнениеот andon_ » Чет 21 мар 2013 22:22


Нямам горивен филтър в смисъл, че нямам филтър в точния смисъл на думата. Имам филтър-утайник с метални седки и стъклено тяло, който не се сменя, а се мие на чешмата. Т.е. и на път да се задръсти на най-близката чешма миеш и продължаваш ..
По твоя въпрос, смени го тоя филтър вече. На 30000 км. е до колкото разбрах... ми той си е изпял песента :) А клапанчето правилно си решил, премести го и ще видиш осезаемо подобрение при палене :)
Само за проба, купи едно филтърче от 2 лв. за дизел и го сложи направо на мястото на тоя и виж дали ще има въздух. Даже може да покараш така 100-тина километра, няма да е проблем. Тогава ще видиш дали ще имаш проблем. Ако нямаш - директно сменяй тоя голфовия с НОВ :)


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Мнениеот ventotdi » Чет 21 мар 2013 22:24


andon_ написа:Когато клапана е на излишната нафта ползата е никаква!!! Слага се между филтъра и помпата и НЕ НАМАЛЯ ДЕБИТА !!! Пълни глупости са, че намаля дебита. Аз съм с такъв клапан от 3 години, защото нямам горивен филтър, но това е друга тема. Идеята е, че ако е на обратната нафта той не върши нищо, така или иначе си пропуска !! :)
Трябва да е между филтъра и помпата. Колегата 100аfn ме послуша и го направи по този начин и няма никакви проблеми с въздух в системата! Можете да го питате :)


Спри да говориш глупорти.Ти щом си решил да караш с клапан между филтъра и помпата в засмукващата част си е твоя инициатива но не е правилно.Горивната система е затворен кръг и само когато се наруши това се появява въздух в системата. Айди като толкова знаеш да ми покажеш една кола с заводки клапан възвратен между филтър и помпа в подкачващата част. Ама толкова много заблуждаваш ,че не е истина. Поздрави .


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Мнениеот andon_ » Чет 21 мар 2013 22:37


@ventotdi: нека да спазваме добрия тон! Мога да ти изредя поне 10 автомобила. Първия за който се сещам е Ford Escort 1.9TD(i) с Endura D или Endura DE мотора. Има едно малко клапанче на входящата нафта на 3 см. преди помпата :)
Другия е Opel Astra Isuzu мотора, има клапан (даже май електрически) на изхода на горивния филтър на 20-тина см. преди помпата.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Мнениеот ventotdi » Чет 21 мар 2013 22:39


Не ти повишавам тон но ти объркваш автора на темата.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: голф4 тди ахф 110 проблем в горивната система

Мнениеот andon_ » Чет 21 мар 2013 22:43


Не го обърквам. Идеята е, че с този клапан въздуха няма да изчезне от раз. Просто клапана ще помогне на по-доброто палене (особено сутрин) защото помпата няма да се изпразва, поради "бягането" на нафтата назад към резервоара. Т.е. ще му остава малко нафта, с която да запали безпроблемно и след това помпата да си напълни филтъра (а може и да си реши проблема, просто да пробва). А колкото до въздуха, той каза, че филтъра му е на 30000 км. смятам, че е на предела си и може да пробва да го смени.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта