Здравейти колеги,
Вчера при обратен завой дадох повечко газ при което оборотите на празен ход се качиха до 2800! След като загасих и пак запалих оборотите пак се качиха до 2800. За жалост в неделя не можах да намеря карбураторджия, но в един друг сервиз майстора ми каза, че проблема ми е в автоматичния смукач, който бил блокирал.
Та въпроса ми е: какво е нормалното положение на смукача?
В момента на моя смукач лостчето е и излязло около 2 см и не се прибира на вътре.
Тъй като имам голфа от няколко месеца и нямам много познаниеюя се обръщам към вашата помощ.
Благодаря ви предватително!



Golf 2 свръх всоки обороти.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Golf 2 свръх всоки обороти.
YavorOG написа:Здравейти колеги,
Вчера при обратен завой дадох повечко газ при което оборотите на празен ход се качиха до 2800! След като загасих и пак запалих оборотите пак се качиха до 2800. За жалост в неделя не можах да намеря карбураторджия, но в един друг сервиз майстора ми каза, че проблема ми е в автоматичния смукач, който бил блокирал.
Та въпроса ми е: какво е нормалното положение на смукача?
В момента на моя смукач лостчето е и излязло около 2 см и не се прибира на вътре.
Тъй като имам голфа от няколко месеца и нямам много познаниеюя се обръщам към вашата помощ.
Благодаря ви предватително!
Има карбураторджия който работи и в неделя


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623
Ела ще го укротя звяра
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
да ама на мен на предната 2-ка ми се случи-и е абсурд да намериш пружина,че се налагаше старата да я кривя за да захапе контра-3 часа ми костваше.vit_autosofia написа:SMEL написа:може и счупена пружина на лостовата система на клапите за подаване на газ на карбуратора.
Mного трудно може това да се случи.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
SMEL написа:това са постоянно 2800 оборота-мисля че е точно тази пружина-ако не като дойда към теб-БИРАТА от мен.
Ако е точно тази пружина колегата щеше да напише,че му пропада педала на газта.Пипнал съм доста карбуратори с различни проблеми които съм успявал да отстраня с помоща на знанията си и естественно доста практика.Проблема е друг и съм сигурен къде е,но трябва да се пипне


- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На 2е3 няма как да се "заклещи" автоматичното смукач...
много минимален е шанса, да се счупи пишляка дето е закрепен за биметалната пластина..
Или да се заклещи жилото да не може да се върне..
За 2е2 не нам.
Колегата ако не се е оправил, да пробва на ръка да върне клапата да я затвори.. да видим дали ще се върне пак...
много минимален е шанса, да се счупи пишляка дето е закрепен за биметалната пластина..
Или да се заклещи жилото да не може да се върне..
За 2е2 не нам.
Колегата ако не се е оправил, да пробва на ръка да върне клапата да я затвори.. да видим дали ще се върне пак...
Това което направи майстора в този неспециализран сервиз беше да бутне навътре едно валче (лостче) при което оборотите паднаха (каза ми, че това било смукача). В ърху това валче (лостче) което излиза от смукача има нещо като петле със жило, което си мисля, че трябва да го бута навътре. Проблема. обаче е, че това лостче не иска да влиза навътре! Аз се пробвах с отверката.. трябва яко да се бутне но пак си излиза.
Извинявайте, че така описвам нещата, но просто и идея си нямам кое как се нарича.
Извинявайте, че така описвам нещата, но просто и идея си нямам кое как се нарича.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта