Golf 2 свръх всоки обороти.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
YavorOG
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 2 свръх всоки обороти.

Мнениеот YavorOG » Нед 26 ное 2006 14:06


Здравейти колеги,

Вчера при обратен завой дадох повечко газ при което оборотите на празен ход се качиха до 2800! След като загасих и пак запалих оборотите пак се качиха до 2800. За жалост в неделя не можах да намеря карбураторджия, но в един друг сервиз майстора ми каза, че проблема ми е в автоматичния смукач, който бил блокирал.
Та въпроса ми е: какво е нормалното положение на смукача?
В момента на моя смукач лостчето е и излязло около 2 см и не се прибира на вътре.
Тъй като имам голфа от няколко месеца и нямам много познаниеюя се обръщам към вашата помощ.

Благодаря ви предватително!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 26 ное 2006 15:34


Абе да не би просто да е заседнало някъде жилото в бронята?
Ако е почнало да се прокъсват нишки вътре, като нищо може да е станало това


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Golf 2 свръх всоки обороти.

Мнениеот vit_autosofia » Нед 26 ное 2006 16:36


YavorOG написа:Здравейти колеги,

Вчера при обратен завой дадох повечко газ при което оборотите на празен ход се качиха до 2800! След като загасих и пак запалих оборотите пак се качиха до 2800. За жалост в неделя не можах да намеря карбураторджия, но в един друг сервиз майстора ми каза, че проблема ми е в автоматичния смукач, който бил блокирал.
Та въпроса ми е: какво е нормалното положение на смукача?
В момента на моя смукач лостчето е и излязло около 2 см и не се прибира на вътре.
Тъй като имам голфа от няколко месеца и нямам много познаниеюя се обръщам към вашата помощ.

Благодаря ви предватително!

Има карбураторджия който работи и в неделя :wink: :wink:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623
Ела ще го укротя звяра


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 26 ное 2006 17:54


може и счупена пружина на лостовата система на клапите за подаване на газ на карбуратора.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 26 ное 2006 18:03


SMEL написа:може и счупена пружина на лостовата система на клапите за подаване на газ на карбуратора.

Mного трудно може това да се случи.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 26 ное 2006 18:06


vit_autosofia написа:
SMEL написа:може и счупена пружина на лостовата система на клапите за подаване на газ на карбуратора.

Mного трудно може това да се случи.
да ама на мен на предната 2-ка ми се случи-и е абсурд да намериш пружина,че се налагаше старата да я кривя за да захапе контра-3 часа ми костваше.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 26 ное 2006 18:09


проблема е вакуумен.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 26 ное 2006 18:15


това са постоянно 2800 оборота-мисля че е точно тази пружина-ако не като дойда към теб-БИРАТА от мен.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 27 ное 2006 5:31


SMEL написа:това са постоянно 2800 оборота-мисля че е точно тази пружина-ако не като дойда към теб-БИРАТА от мен.

Ако е точно тази пружина колегата щеше да напише,че му пропада педала на газта.Пипнал съм доста карбуратори с различни проблеми които съм успявал да отстраня с помоща на знанията си и естественно доста практика.Проблема е друг и съм сигурен къде е,но трябва да се пипне :wink: :wink:


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Пон 27 ное 2006 8:03


И аз съм имал подобен проблем, при мен беше иглата за авт. смукач, смених я и заспа :) ама беше скъпа...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 27 ное 2006 13:13


На 2е3 няма как да се "заклещи" автоматичното смукач...
много минимален е шанса, да се счупи пишляка дето е закрепен за биметалната пластина..

Или да се заклещи жилото да не може да се върне..

За 2е2 не нам.

Колегата ако не се е оправил, да пробва на ръка да върне клапата да я затвори.. да видим дали ще се върне пак...


YavorOG
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот YavorOG » Пон 27 ное 2006 16:08


Това което направи майстора в този неспециализран сервиз беше да бутне навътре едно валче (лостче) при което оборотите паднаха (каза ми, че това било смукача). В ърху това валче (лостче) което излиза от смукача има нещо като петле със жило, което си мисля, че трябва да го бута навътре. Проблема. обаче е, че това лостче не иска да влиза навътре! Аз се пробвах с отверката.. трябва яко да се бутне но пак си излиза.

Извинявайте, че така описвам нещата, но просто и идея си нямам кое как се нарича.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 27 ное 2006 17:06


я кажи като за начало с какъв двигател си..?


YavorOG
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот YavorOG » Пон 27 ное 2006 17:47


Golf II 1.6
1986 г.

бензинов двигател.

Тези дни ще я занеса на карбураторджия, може и на този който работи и в неделя ;).

След като специалиста го прегледа на живо ще напиша в какво точно се е състоял проблема за информация на всички.

P.S.
Благодаря на всички за помоща!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 27 ное 2006 18:01


:wink: :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта