Смяна на предни пружини

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Смяна на предни пружини

Мнениеот stanimir » Нед 26 ное 2006 16:51


ли означава смянана окачване? бях в юнитрейд днес,за първи път (между ддругото- отснаха много доволен) и с хората си говорихме за крайно никста ами кола,че може да се вдигне с две предни пружини,купени на старо от Г3 или Пасат4, но според тях нямало да се променят показателите като километраж и пр., така ли е и според вас, защото именно тук четох,че след смяна на окачване/пружини има шанс доста неща да се повлияят негативно.

Отделно оттова,само споделям,че се оказа,че турбото нещо...(явно,че колата едва лие на 169 хил.,а сигурно на половин милион км), аз си го усещам като карам по магистралата,ускорява екстра, но след това, като стигна до обикновения път,и карама с 90,а реша да изпреваря тир е много трудно, да не кажа ... ипотяващо и побеляващо. Ако я загася колата почва да набира по нормалния си начин-бързо и лесно.та, ми препоръчаха "да прочистя сам турбото", като карам спортно из града (истина е,че аз сменям предавките про достигане на 2 000 оборота,а не на 3, както ми препоръчаха)и да я карам по - често извънградско(нещо , което не съм спрял да правя).
Вие какво бихте ме посъветвали?

Много ще ви бъда благодарен за всеки отговор, който споделите




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 26 ное 2006 17:48


За пружините нямаш никакъв проблем да сложиш оригинални /в смисъл не спортни или рязани/, няма да се промени нищо по колата.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 26 ное 2006 17:54


Смяната на пружините няма да повлияе на НИЩО друго освен на височината на колата,е естестено може да окаже мааалка разлика в стабилността но като чета как караш колата това няма да е проблем:) А колкото до турбото и стила на каране вярно са ти казали- при толкова "пенсионерско" шофиране и рядко издуване по магистралата е логично по бързо да се стигне до наслояване на нагар и произтичащите от това неприятности така че почни да ускоряваш поне до 2500об/мин при превключване и от време на време ръчкай по-сериозно извън града :lol:


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Нед 26 ное 2006 22:15


Stivi написа:Смяната на пружините няма да повлияе на НИЩО друго освен на височината на колата,е естестено може да окаже мааалка разлика в стабилността но като чета как караш колата това няма да е проблем:) А колкото до турбото и стила на каране вярно са ти казали- при толкова "пенсионерско" шофиране и рядко издуване по магистралата е логично по бързо да се стигне до наслояване на нагар и произтичащите от това неприятности така че почни да ускоряваш поне до 2500об/мин при превключване и от време на време ръчкай по-сериозно извън града :lol:

Хм-)Виж,аз - когато карах гума с балони и вътрешна в нея,на изкревена джанта,бях писал как пътувах по магистралата - 170км-оправдание-бързах! Лошото е,че според мен -в градско да издувам до 3 000 оборота,само да ми шуми повече, според мен се и износва и двигателя,поправете ме,ако бъркам, като освен всичко това се вдига и харча, поправете ме пак,ако бъркам.Наистина нямам идея, но си мисля,че е така.За 5 месеца навъртях 6 000 км, половината,че и повече извънградско.
Повече от тва не мога да й дам,а професията ми не е свързана със шофиране, т.е.-пътувам,когато трябва да ида от А до Б, дано издържи все пак тва турбо,защото не знам си колко скъпо било новото...
Та,да поясня-пенсионерски не карам,дори в Сф, просто сменям предавките на 2000 оборота, защото мислех,че се пести гориво и се удължава живот на двигателя.Така си мислех!?...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 27 ное 2006 1:16


колата е наи икономи4на в диапазона 2100-2800оборота,тогава и двигателя не се тормози;така 4е не я жали толкова


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 27 ное 2006 1:57


Нормалните обороти за смяна на скорости е средно-2500оборота.(както е казал колегата преди мен.)Всяка кола иска"цедка" 2-3 пъти в седмицата(не в червеното,по-малко,5000-5500оборота),за да изхвърли наслоената мизерия от горивата.Кола с турбо трябва да се "настъпва" редовно.Тя за това е създадена.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 27 ное 2006 7:25


тръба написа:Нормалните обороти за смяна на скорости е средно-2500оборота.(както е казал колегата преди мен.)Всяка кола иска"цедка" 2-3 пъти в седмицата(не в червеното,по-малко,5000-5500оборота),за да изхвърли наслоената мизерия от горивата.Кола с турбо трябва да се "настъпва" редовно.Тя за това е създадена.
Така е - родени са за "настъпване"! :bowdown Лошото е,че ги купуваме "сплескани" от настъпване! :(


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Пон 27 ное 2006 9:48


тръба написа:Нормалните обороти за смяна на скорости е средно-2500оборота.(както е казал колегата преди мен.)Всяка кола иска"цедка" 2-3 пъти в седмицата(не в червеното,по-малко,5000-5500оборота),за да изхвърли наслоената мизерия от горивата.Кола с турбо трябва да се "настъпва" редовно.Тя за това е създадена.

Стига бе, хора.......знаете ли,че грам идея си нямах за това??Не че карам бавно,но никога не съм минавал 3 000 оборота,освен по магистралата, на пета, с над 150.
Добре,ще почна да я "чистя", но на коя предавка да минавам 'прочистването'? На пета или на по-ниските?
10х ви много, винаги е страшно полезно да се посещава тоя форум


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 27 ное 2006 18:59


quote]Та,да поясня-пенсионерски не карам,дори в Сф, просто сменям предавките на 2000 оборота, защото мислех,че се пести гориво и се удължава живот на двигателя.Така си мислех!?...[/quote]

Всеки се учи докато е жив :)На 2000 сменям само когато е студено докато позагрее малко,иначе направо ми се струва че колата се тормози същото важи и при каране по магистрала под 2800 об/м хич не и харесва да ги потдържа :))


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Пон 27 ное 2006 19:08


Всеки се учи докато е жив :)На 2000 сменям само когато е студено докато позагрее малко,иначе направо ми се струва че колата се тормози същото важи и при каране по магистрала под 2800 об/м хич не и харесва да ги потдържа :))[/quote]

А , точно в тоя ред ме подсети,ащо пък аз вече механично сменям на 2 000 - ами точно тук бях чел,че преди да достигне раб.темп 90 градуса се сменя на тези обороти.Да,ама моя дебитометър или се е скапал , или не знам какво,но до 90 рядко стига градско! А аз, както казах дълги разстояния градско не карам.Та, в юнитрейд пък откриха,че датчика за нафтата е изгорял,показва температура на горивото - минус 5-6 градуса...и трябва да се смени,не знам има ли връзка,но не ми казаха нищо за дебитомера


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 27 ное 2006 19:35


Май бъркаш дебитомер с термостат.


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Пон 27 ное 2006 23:01


Менкай тоа датчик за температурата на нафтата... от него Компа на колата врътка центровката на помпата и губиш ряза на колата...


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Вто 28 ное 2006 17:46


Хора вярно че понякога трябва да цеди колата ( според мен не точно - "цедка" 2-3 пъти в седмицата).. ама 5500 оборота за дизел? Дизел си върви страхотно на 2500 .. г3 тди не съм карал, но спрямо другите .. :)
Моя съвет е да не слушаш такива съвети карай си нормално. Нищо им няма на дизелите при каране в обороти 1500-2500. Вярно че е с турбо и може още, но ако нямаш нужда да натискаш не виждам смисъл.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 28 ное 2006 18:42


zexer написа:Хора вярно че понякога трябва да цеди колата ( според мен не точно - "цедка" 2-3 пъти в седмицата).. ама 5500 оборота за дизел? Дизел си върви страхотно на 2500 .. г3 тди не съм карал, но спрямо другите .. :)
Моя съвет е да не слушаш такива съвети карай си нормално. Нищо им няма на дизелите при каране в обороти 1500-2500. Вярно че е с турбо и може още, но ако нямаш нужда да натискаш не виждам смисъл.


Е колегата с тези 5500об. малко се е изсилил /или просто е говорил наизуст/ понеже при мен след 4600вече съм в червеното а при 5500 сигурно ще излети ,ако не колата то поне някое бутало да види кой е тоя състезател с дизел :lol: Но за проба до 4000об няма проблем да се поиздуе!


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Вто 28 ное 2006 18:50


Той има впредвид на бензин просто е забравил да уточни че кара бензинка :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта