ли означава смянана окачване? бях в юнитрейд днес,за първи път (между ддругото- отснаха много доволен) и с хората си говорихме за крайно никста ами кола,че може да се вдигне с две предни пружини,купени на старо от Г3 или Пасат4, но според тях нямало да се променят показателите като километраж и пр., така ли е и според вас, защото именно тук четох,че след смяна на окачване/пружини има шанс доста неща да се повлияят негативно.
Отделно оттова,само споделям,че се оказа,че турбото нещо...(явно,че колата едва лие на 169 хил.,а сигурно на половин милион км), аз си го усещам като карам по магистралата,ускорява екстра, но след това, като стигна до обикновения път,и карама с 90,а реша да изпреваря тир е много трудно, да не кажа ... ипотяващо и побеляващо. Ако я загася колата почва да набира по нормалния си начин-бързо и лесно.та, ми препоръчаха "да прочистя сам турбото", като карам спортно из града (истина е,че аз сменям предавките про достигане на 2 000 оборота,а не на 3, както ми препоръчаха)и да я карам по - често извънградско(нещо , което не съм спрял да правя).
Вие какво бихте ме посъветвали?
Много ще ви бъда благодарен за всеки отговор, който споделите



Смяна на предни пружини
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Смяната на пружините няма да повлияе на НИЩО друго освен на височината на колата,е естестено може да окаже мааалка разлика в стабилността но като чета как караш колата това няма да е проблем:) А колкото до турбото и стила на каране вярно са ти казали- при толкова "пенсионерско" шофиране и рядко издуване по магистралата е логично по бързо да се стигне до наслояване на нагар и произтичащите от това неприятности така че почни да ускоряваш поне до 2500об/мин при превключване и от време на време ръчкай по-сериозно извън града 

- stanimir
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Stivi написа:Смяната на пружините няма да повлияе на НИЩО друго освен на височината на колата,е естестено може да окаже мааалка разлика в стабилността но като чета как караш колата това няма да е проблем:) А колкото до турбото и стила на каране вярно са ти казали- при толкова "пенсионерско" шофиране и рядко издуване по магистралата е логично по бързо да се стигне до наслояване на нагар и произтичащите от това неприятности така че почни да ускоряваш поне до 2500об/мин при превключване и от време на време ръчкай по-сериозно извън града
Хм-)Виж,аз - когато карах гума с балони и вътрешна в нея,на изкревена джанта,бях писал как пътувах по магистралата - 170км-оправдание-бързах! Лошото е,че според мен -в градско да издувам до 3 000 оборота,само да ми шуми повече, според мен се и износва и двигателя,поправете ме,ако бъркам, като освен всичко това се вдига и харча, поправете ме пак,ако бъркам.Наистина нямам идея, но си мисля,че е така.За 5 месеца навъртях 6 000 км, половината,че и повече извънградско.
Повече от тва не мога да й дам,а професията ми не е свързана със шофиране, т.е.-пътувам,когато трябва да ида от А до Б, дано издържи все пак тва турбо,защото не знам си колко скъпо било новото...
Та,да поясня-пенсионерски не карам,дори в Сф, просто сменям предавките на 2000 оборота, защото мислех,че се пести гориво и се удължава живот на двигателя.Така си мислех!?...
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Така е - родени са за "настъпване"!тръба написа:Нормалните обороти за смяна на скорости е средно-2500оборота.(както е казал колегата преди мен.)Всяка кола иска"цедка" 2-3 пъти в седмицата(не в червеното,по-малко,5000-5500оборота),за да изхвърли наслоената мизерия от горивата.Кола с турбо трябва да се "настъпва" редовно.Тя за това е създадена.


- stanimir
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тръба написа:Нормалните обороти за смяна на скорости е средно-2500оборота.(както е казал колегата преди мен.)Всяка кола иска"цедка" 2-3 пъти в седмицата(не в червеното,по-малко,5000-5500оборота),за да изхвърли наслоената мизерия от горивата.Кола с турбо трябва да се "настъпва" редовно.Тя за това е създадена.
Стига бе, хора.......знаете ли,че грам идея си нямах за това??Не че карам бавно,но никога не съм минавал 3 000 оборота,освен по магистралата, на пета, с над 150.
Добре,ще почна да я "чистя", но на коя предавка да минавам 'прочистването'? На пета или на по-ниските?
10х ви много, винаги е страшно полезно да се посещава тоя форум
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
quote]Та,да поясня-пенсионерски не карам,дори в Сф, просто сменям предавките на 2000 оборота, защото мислех,че се пести гориво и се удължава живот на двигателя.Така си мислех!?...[/quote]
Всеки се учи докато е жив
На 2000 сменям само когато е студено докато позагрее малко,иначе направо ми се струва че колата се тормози същото важи и при каране по магистрала под 2800 об/м хич не и харесва да ги потдържа
)
Всеки се учи докато е жив


- stanimir
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Всеки се учи докато е жив
На 2000 сменям само когато е студено докато позагрее малко,иначе направо ми се струва че колата се тормози същото важи и при каране по магистрала под 2800 об/м хич не и харесва да ги потдържа
)[/quote]
А , точно в тоя ред ме подсети,ащо пък аз вече механично сменям на 2 000 - ами точно тук бях чел,че преди да достигне раб.темп 90 градуса се сменя на тези обороти.Да,ама моя дебитометър или се е скапал , или не знам какво,но до 90 рядко стига градско! А аз, както казах дълги разстояния градско не карам.Та, в юнитрейд пък откриха,че датчика за нафтата е изгорял,показва температура на горивото - минус 5-6 градуса...и трябва да се смени,не знам има ли връзка,но не ми казаха нищо за дебитомера


А , точно в тоя ред ме подсети,ащо пък аз вече механично сменям на 2 000 - ами точно тук бях чел,че преди да достигне раб.темп 90 градуса се сменя на тези обороти.Да,ама моя дебитометър или се е скапал , или не знам какво,но до 90 рядко стига градско! А аз, както казах дълги разстояния градско не карам.Та, в юнитрейд пък откриха,че датчика за нафтата е изгорял,показва температура на горивото - минус 5-6 градуса...и трябва да се смени,не знам има ли връзка,но не ми казаха нищо за дебитомера
- zexer
- Мнения: 308
- Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
- Автомобил: Golf2
- Двигател: 1.3 MH
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Хора вярно че понякога трябва да цеди колата ( според мен не точно - "цедка" 2-3 пъти в седмицата).. ама 5500 оборота за дизел? Дизел си върви страхотно на 2500 .. г3 тди не съм карал, но спрямо другите ..
Моя съвет е да не слушаш такива съвети карай си нормално. Нищо им няма на дизелите при каране в обороти 1500-2500. Вярно че е с турбо и може още, но ако нямаш нужда да натискаш не виждам смисъл.

Моя съвет е да не слушаш такива съвети карай си нормално. Нищо им няма на дизелите при каране в обороти 1500-2500. Вярно че е с турбо и може още, но ако нямаш нужда да натискаш не виждам смисъл.
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
zexer написа:Хора вярно че понякога трябва да цеди колата ( според мен не точно - "цедка" 2-3 пъти в седмицата).. ама 5500 оборота за дизел? Дизел си върви страхотно на 2500 .. г3 тди не съм карал, но спрямо другите ..![]()
Моя съвет е да не слушаш такива съвети карай си нормално. Нищо им няма на дизелите при каране в обороти 1500-2500. Вярно че е с турбо и може още, но ако нямаш нужда да натискаш не виждам смисъл.
Е колегата с тези 5500об. малко се е изсилил /или просто е говорил наизуст/ понеже при мен след 4600вече съм в червеното а при 5500 сигурно ще излети ,ако не колата то поне някое бутало да види кой е тоя състезател с дизел

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта