проблем с температурата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
MAG
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот MAG » Пет 24 ное 2006 20:19


IvoG написа:Пич нали ти писах в тази тема или си забравил http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=31375&start=0
днес смених термостата парното е добре но температурата с едниния дат4ик вклу4ва на 70 а сдругия ми показва 4е вклу4ва на 110




Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 24 ное 2006 20:40


Сменил си датчика за перката който е на радиатора или този който е до термостата.
Този който е до термостата дава показание към таблото и компа.
Този който е нарадиатора дава показание на перката кога да вкл и изкл.


MAG
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот MAG » Пет 24 ное 2006 20:50


IvoG написа:Сменил си датчика за перката който е на радиатора или този който е до термостата.
Този който е до термостата дава показание към таблото и компа.
Този който е нарадиатора дава показание на перката кога да вкл и изкл.
този които е до термостата смених


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 24 ное 2006 21:53


MAG написа:
IvoG написа:Сменил си датчика за перката който е на радиатора или този който е до термостата.
Този който е до термостата дава показание към таблото и компа.
Този който е нарадиатора дава показание на перката кога да вкл и изкл.
този които е до термостата смених

Ами значи нещата сега изглеждат по ясни :) затова ти се е променило показанието на таблото. Според мен би трябвало всичко да е ок.
И ако беше премерил темп. в казанчето за антифриз преди твзи смени щесе да се убедиш на колко градуса реално ти стои колата.
И най накрая или пмоли някой или намери уред който мери темп на вода и замери да видиш ква ти е грешката с таблото и да знаеш веднъж за винаги :wink:
Пред ивреме смених този датчик до термостата и миседеше и на мен темп. на 70 и си включваше перката. После купих нов и ми включва на 100-105 а реално е 95 така 4е за твое лично успокоение си замери темп.


MAG
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот MAG » Пет 24 ное 2006 22:33


IvoG написа:
MAG написа:
IvoG написа:Сменил си датчика за перката който е на радиатора или този който е до термостата.
Този който е до термостата дава показание към таблото и компа.
Този който е нарадиатора дава показание на перката кога да вкл и изкл.
този които е до термостата смених

Ами значи нещата сега изглеждат по ясни :) затова ти се е променило показанието на таблото. Според мен би трябвало всичко да е ок.
И ако беше премерил темп. в казанчето за антифриз преди твзи смени щесе да се убедиш на колко градуса реално ти стои колата.
И най накрая или пмоли някой или намери уред който мери темп на вода и замери да видиш ква ти е грешката с таблото и да знаеш веднъж за винаги :wink:
Пред ивреме смених този датчик до термостата и миседеше и на мен темп. на 70 и си включваше перката. После купих нов и ми включва на 100-105 а реално е 95 така 4е за твое лично успокоение си замери темп.
зна4и цялата работа е от дат4ика благодаря ти много :)


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Съб 25 ное 2006 3:10


:да:


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 25 ное 2006 17:48


не-цялата работа ти е от уреда на таблото-който 99% не показва вярно.И кажи каква точно ти е колата-температурата я показва и на ВАГ -аз поне така си разбрах грешката на уреда на таблото-смених го и всичко си е ОК.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Съб 25 ное 2006 23:01


SMEL написа:не-цялата работа ти е от уреда на таблото-който 99% не показва вярно.И кажи каква точно ти е колата-температурата я показва и на ВАГ -аз поне така си разбрах грешката на уреда на таблото-смених го и всичко си е ОК.

Какъв е бил при теб случая. При мен беше като при него с два различни датика(този до термостата, който дава инф. на таблото) показваше различни темп и то грешни. Единия си кове на 70 и не мърда, другия ходи от 90-110.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 26 ное 2006 18:01


Не съм си играл да сменям датчици-това е излишнаманевра като просто мога да си измеря температурата на антифриза-и така разбрах че уреда за темп. на таблото показва с 15-20 градуса по малко от реалната.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Нед 26 ное 2006 19:12


SMEL написа:Не съм си играл да сменям датчици-това е излишнаманевра като просто мога да си измеря температурата на антифриза-и така разбрах че уреда за темп. на таблото показва с 15-20 градуса по малко от реалната.

Добре аз също си измерих температурата и знам че перката си включва при стандартните стойности 95 и изключва на 84. Каква е логигата при мен с два различни темп. датчика да ми даде две различни грешни стойности и да реша че грешката е в уреда. Този датчик дава инф за темп на таблото и на компа.
Ето при мен как беше като закачихме колата на стенд с двата датчика:
1. С датчика който показва винаги 70. Вкл. перка на таблото 70, но подава вярна инф. на компа -95гр
2. С датчика който мери повече. Вкл. перка на таблото 100-105 и на компа се подава същата инф от таблото 100-105. И компа работи в режим на прегряла кола!

А може и уреда на таблото да се ебава, ам не знам. По схемата проба грешка май ще се разбере.


Потребителски аватар
vrangel
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 18 ное 2006 12:45
Автомобил: vw golf3
Двигател: ABU
Местоположение: Чирпан

ЗА датчика

Мнениеот vrangel » Чет 30 ное 2006 15:26


Здравеите колеги,от няколко месеца имам проблем колата ми загрява доста става въпрос за голф3 1600кб.моно инжекция.Като казвам че загрява таблото ми показва 95 градуса перката се включва но температурата продължава да се качва и пускам парното,смених термостата-непомогна а вътре помпата върти вижда се през капачката на ражширителното казанче.Днес направих проба отворих капачката на разширителното казанче и сложих термометър датчика на перката на радиатора включи на 86 а на таблото показанието е 95така работи с отворена система около половин час и поддържаше около 90 градуса това е нормално.Въпроса ми е да не би проблема да е в капачката.Някои знае ли как точно работи.А инак датчика на радиатора включва на 95-90 бавната степен,105-100 бързата.


Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Re: ЗА датчика

Мнениеот asenkolev » Чет 30 ное 2006 16:20


vrangel написа:Здравеите колеги,от няколко месеца имам проблем колата ми загрява доста става въпрос за голф3 1600кб.моно инжекция.Като казвам че загрява таблото ми показва 95 градуса перката се включва но температурата продължава да се качва и пускам парното,смених термостата-непомогна а вътре помпата върти вижда се през капачката на ражширителното казанче.Днес направих проба отворих капачката на разширителното казанче и сложих термометър датчика на перката на радиатора включи на 86 а на таблото показанието е 95така работи с отворена система около половин час и поддържаше около 90 градуса това е нормално.Въпроса ми е да не би проблема да е в капачката.Някои знае ли как точно работи.А инак датчика на радиатора включва на 95-90 бавната степен,105-100 бързата.


Аз също съм с Г3 1.6 М АБУ. И днес установих, че перката ми се включва на 106 и изключва на 97 :mad: :mad: :mad:, май поблема е в датчика, така че 100% май има ментета в тия датчици щото го сменявах преди 7-8 месеца!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: ЗА датчика

Мнениеот radotom » Чет 30 ное 2006 16:31


asenkolev написа:Аз също съм с Г3 1.6 М АБУ.

Аммм... за АБУ-то се носят слухове (от достовени източници :) ), че работят на по-висока температура конструктивно.


Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Re: ЗА датчика

Мнениеот asenkolev » Чет 30 ное 2006 16:44


radotom написа:
asenkolev написа:Аз също съм с Г3 1.6 М АБУ.

Аммм... за АБУ-то се носят слухове (от достовени източници :) ), че работят на по-висока температура конструктивно.


Е, по-висока 95-100, ама да ми се вкючва перката на 106 първа степен и да спира на 97, кога да чакам втора степен?Само се чудя, какъв е шанса да е датчика за таблото и какъв е шанса, да е датчика на вентилатора.Мерих ме го едно и също показва и на таблото и в компютъра!На 106,2 включва перката стига до 110 после започва да пада, и на 97,2 изключва перката!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 30 ное 2006 16:45


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:08, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта