ходих при Цанко. ПОмпата била идеална , центровката и била както трябва, дюзите били на 150 бара и четирите. Според него от горивната система няма причина за хлопане. Наливам масло в нафтата, леко поутихна работата на мотора. От главата продължава да се чува металическия звук.
Следващия уикенд мисля да сваля повдигачите да ги изпомпя и да им направя едно хубаво прочистване със кореселин и да ги монтирам отново. Глава още не ми се сваля че ме е страх какво ще се покаже отдолу :D :D .
Обяснете по - подробно как стоят нещата с бренерите. Ако падне някой от тях какво означава, какво се прави, какво става ако се набие нов бренер на старата глава и така нататък.



1,9 тди 110 почистване и "реглаж" на дюзи ?
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,9 тди 110 почистване и "реглаж" на дюзи ?
Според мен с почистване повдигачите няма да се оправят ако им има нещо....
Е.... и аз го имам този проблем с цъкането.....
Зимата ми прескочи зъб на ангренажния ремък и от тогава двигателят ми боботи като компресор (казват крив клапан) и най вероятно и цъкането тогава е започнало...
По същото време обаче стендвах и дюзите на 220 бара....та главно се съмнявах в тях.....,но явно не е от тях щото ги стендвах 3 пъти вече от тогава, и си е все така.....
Сега съм купил нови повдигачи да видя дали ще се оправи като ги сменя.....
Е.... и аз го имам този проблем с цъкането.....
Зимата ми прескочи зъб на ангренажния ремък и от тогава двигателят ми боботи като компресор (казват крив клапан) и най вероятно и цъкането тогава е започнало...
По същото време обаче стендвах и дюзите на 220 бара....та главно се съмнявах в тях.....,но явно не е от тях щото ги стендвах 3 пъти вече от тогава, и си е все така.....
Сега съм купил нови повдигачи да видя дали ще се оправи като ги сменя.....
Re: 1,9 тди 110 почистване и "реглаж" на дюзи ?
viktoris при тебе "цъка" защото си вдигнал пилотното налягане (това на което отварят) и е съвсем нормално да звънти малко повече.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: 1,9 тди 110 почистване и "реглаж" на дюзи ?
V@lDo написа:viktoris при тебе "цъка" защото си вдигнал пилотното налягане (това на което отварят) и е съвсем нормално да звънти малко повече.
ALH и ASV са с пилотно пръскане 220бара . Не чувам да имат "цъкане" !
Re: 1,9 тди 110 почистване и "реглаж" на дюзи ?
Да, но едната е 90 коня с по-голямо буталце на помпата и по-малки дюзи, а другата е последната 110ка и е направено за екология, по-добро изгаряне най-грубо казано и нещата са сметнати да излезнат тихички от завода. А тук става дума за съвсем различно нещо и доста външни намеси, че дори и за надлъжен двигател. И цъкането в темата не е от дюзи, просто при viktoris сe получава така.
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,9 тди 110 почистване и "реглаж" на дюзи ?
И аз така мислех колега ,че е от високото налягане....но след първото стендване,което беше на около 220 бара, ги върнах пак на 190 бара и пак си цъкаше....знам ли....сега пак си ги направих на 220 бара...
А няма да е от това че са по големи разпръсквачите (0.240) т.к. тях ги сложих доста преди да стендвам дюзите първия път ,и нямаше никакво цъкане....
Много се надявам да се е повредил някой повдигач...но много скоро ще разбера като ги сменя...
А няма да е от това че са по големи разпръсквачите (0.240) т.к. тях ги сложих доста преди да стендвам дюзите първия път ,и нямаше никакво цъкане....
Много се надявам да се е повредил някой повдигач...но много скоро ще разбера като ги сменя...
Re: 1,9 тди 110 почистване и "реглаж" на дюзи ?
Става по шумен като се вдигне налягането гаранция, дано другото ти е наред.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта