Пълна инжекция и газова уредба

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Съб 16 сеп 2006 12:50


Ако си сьс пласмасови колектори решението е само газов-инжекцион иначе е кофти с обикновенна газова защото има вероятнос да спукаш колекторите а те не са много евтини и аз се чудих какво да слагам и реших да сложа гозов инжекцион! :roll:




Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

Мнениеот momo 1 » Съб 16 сеп 2006 13:23


И аз съм с 8V PB след 2000 об. сама прехвърля на газ мисла че станаха 3 години от както я карам на газ 11 градско извън ако имаш нерви да караш с 100км. 6.5 може да свали .
Няма гърмежи освен ако я зарежеш и да не я поглеждаш изобщо


dms1
Мнения: 43
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dms1 » Вто 19 сеп 2006 11:29


Здравейте колеги,

Карам Passat 3, 2 l., пълен инжекцион с климатик и др. екстри.
Изпарител BRC. Стандартно изпълнение. Нямам никакви забележки.
Паля обаче винаги на бензин и след това автоматично при около
2000 об. минавам на газ. Никога не ми е гърмяла. НАЙ-ВАЖНОТО Е
ИЗПРАВНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА СИСТЕМА! Кабели, свещи, дистрибуторна
капачка (ВИНАГИ ИДЕАЛНО ЧИСТА ОТВЪТРЕ, БЕЗ ПУКНАТИНИ И
ДРАСКОТИНИ).

КОЛАТА, КАТА ЖЕНАТА ТРЯБВА ДА СЕ ГЛЕЗИ АКО ИСКАШ ДА ТИ
СЛУЖИ ДОБРЕ !

Успехи.


Потребителски аватар
CARAVELLE_VR6
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
Автомобил: VW T4
Двигател: AAC 1995
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CARAVELLE_VR6 » Сря 20 сеп 2006 22:36


защо се дърпаш от газовия инжекцион - само заради цената ли???
аз карам такъв на VR6 и съм много доволен - малка разлика с бензина във вървенето, много във разхода за гориво - ако караш достатъчно на месец си залужава да инвестираш - няма гърмежи палиш си спокойно и т.н. - безгрижен си и спиш спокойно.... :да:


Потребителски аватар
ori
Мнения: 170
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ori » Вто 03 окт 2006 10:04


Колеги и моят Г3 е пълен инжекцион, но АГУ-то е обикновено. Отидох на майстор - можело да гръмне... Рецепта против гърмене - изправни тоци, но 100% гаранция нямало - пълните инжекциони с обикновена уредба гърмяли рано или късно... :? Решение - нова уредба за 1500 лева или преправяне на старата за 1000 лева :eyecrazy

Кажете колеги, особено тези които са патили - какво рискувам ако продължа да карам така? И по какво да разпозная тези "гърмежи"? И ако гръмне какво да правя в такава ситуация?


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 03 окт 2006 11:12


И аз имам газ !

Но за какви гърмежи става въпрос ???? :shock


Потребителски аватар
edition
Мнения: 72
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 15:31
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: AVF
Местоположение: Свиленград

ГАЗ-Г3

Мнениеот edition » Пет 06 окт 2006 17:12


Ами такова, като подадеш рязко газ и после върнеш газта прави "Бум"
щото нагнетява а пък неможе да го изгори и където имаш слабо място избива. Но няма чак толкова голямо страшно не бойте се!


Потребителски аватар
inter
Мнения: 141
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 1:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот inter » Съб 14 окт 2006 23:41


От година и половина съм с газова - обикновена.Около една една година я карах без клапа. Минал съм около 25000 км. Досега нито ми е гърмяла нито някакви проблеми ми е правила. Двигателя е 2.0 l - пълен инжекцион - 8V.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Газ или не

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 19 окт 2006 22:42


Абе то спокойно,ама един дебитомер и тръбата към двигателя(след дебитомера),ако са без пари-ок.Като си слагате газ имате три основни неща-1.свещи,2.кабели,3.въздушен филтър,не само като караш на газ,ама тук са си задължителни(да са перфектни),за да няма главоболия. :wink:


dminkov
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 13:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот dminkov » Чет 16 ное 2006 18:37


Да ви кажа аз имах и моноинжекция,нямах никакви проблеми на газ,сега сам с пълна инжекция 2000куб.ГТИ,ама да жи кажа сам жиждал как гърми,на приятели,ама да ви кажа моята нито веднъж за 1 год. и върви добре и на газ и на бензин е на газ малко по тромава е ама с моя мотор не се усеща толкова и разхода е максимум 10л.с душманско каране разбира се иначе е от 8,5-9л,градско 10л,адски сам доволен от тези които са я поставяли,така че са за газовата аи си е по тънко да караш на газ.


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Чет 16 ное 2006 19:46


И аз съм на газ с мотор 2Е ;) единствения проблем са гърмежите ;) то все пак си има взривен клапан ама някой път пропуска :lol: така ми отиде дебитомера :roll: има и друг начин да избегнеш гърмежите освен като сложиш газов инжекцион ;) Ще дадеш малко повече парички и ще си сложиш Lambda Control System и ще забравиш за гърмежите ( поне нема да ти гърми от бедна смес от каквото гърми повечето пъти ;) ) и разбира се идеaлна центровка , кабели , свещи , въздушен филтър :)


Потребителски аватар
WILD
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WILD » Нед 26 ное 2006 20:48


карам пълен инжекцион 1,3 /NZ-МОТОР / JETTA IIловато вакумен изпарител - затова винаги се пали на бензин /дори лятото / ,за да няма така наречените гърмежи в двигателя - които не се появяват ако първо си бил на бензин .
Иначе ми е гърмяла веднъж два пъти за 3.5год . - резултата е спукан капак на въздушен филтър - не е много сериозн но влиза въздух и дига разхода .За да не ти гърми трябва да си с електрически изпарител ......инече колата на газ вървеше както на бензин дигъл съм 160 на газ на бензин 163км. -зависи как ти е настроена газовата ,а също така газта е 104 октана така че си много гот . :idea: :P / при мен JETATA -88 г. е с метални колектори и метална тръба за охладителната система ,но при голф 3 те са пластмасови и евентуален гърмеж в двигателя ще нанесе повече поражения !!! :twisted:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта