
Пълна инжекция и газова уредба
Здравейте колеги,
Карам Passat 3, 2 l., пълен инжекцион с климатик и др. екстри.
Изпарител BRC. Стандартно изпълнение. Нямам никакви забележки.
Паля обаче винаги на бензин и след това автоматично при около
2000 об. минавам на газ. Никога не ми е гърмяла. НАЙ-ВАЖНОТО Е
ИЗПРАВНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА СИСТЕМА! Кабели, свещи, дистрибуторна
капачка (ВИНАГИ ИДЕАЛНО ЧИСТА ОТВЪТРЕ, БЕЗ ПУКНАТИНИ И
ДРАСКОТИНИ).
КОЛАТА, КАТА ЖЕНАТА ТРЯБВА ДА СЕ ГЛЕЗИ АКО ИСКАШ ДА ТИ
СЛУЖИ ДОБРЕ !
Успехи.
Карам Passat 3, 2 l., пълен инжекцион с климатик и др. екстри.
Изпарител BRC. Стандартно изпълнение. Нямам никакви забележки.
Паля обаче винаги на бензин и след това автоматично при около
2000 об. минавам на газ. Никога не ми е гърмяла. НАЙ-ВАЖНОТО Е
ИЗПРАВНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА СИСТЕМА! Кабели, свещи, дистрибуторна
капачка (ВИНАГИ ИДЕАЛНО ЧИСТА ОТВЪТРЕ, БЕЗ ПУКНАТИНИ И
ДРАСКОТИНИ).
КОЛАТА, КАТА ЖЕНАТА ТРЯБВА ДА СЕ ГЛЕЗИ АКО ИСКАШ ДА ТИ
СЛУЖИ ДОБРЕ !
Успехи.
- CARAVELLE_VR6
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
- Автомобил: VW T4
- Двигател: AAC 1995
- Местоположение: София
- Контакти:
защо се дърпаш от газовия инжекцион - само заради цената ли???
аз карам такъв на VR6 и съм много доволен - малка разлика с бензина във вървенето, много във разхода за гориво - ако караш достатъчно на месец си залужава да инвестираш - няма гърмежи палиш си спокойно и т.н. - безгрижен си и спиш спокойно....
аз карам такъв на VR6 и съм много доволен - малка разлика с бензина във вървенето, много във разхода за гориво - ако караш достатъчно на месец си залужава да инвестираш - няма гърмежи палиш си спокойно и т.н. - безгрижен си и спиш спокойно....

Колеги и моят Г3 е пълен инжекцион, но АГУ-то е обикновено. Отидох на майстор - можело да гръмне... Рецепта против гърмене - изправни тоци, но 100% гаранция нямало - пълните инжекциони с обикновена уредба гърмяли рано или късно...
Решение - нова уредба за 1500 лева или преправяне на старата за 1000 лева
Кажете колеги, особено тези които са патили - какво рискувам ако продължа да карам така? И по какво да разпозная тези "гърмежи"? И ако гръмне какво да правя в такава ситуация?


Кажете колеги, особено тези които са патили - какво рискувам ако продължа да карам така? И по какво да разпозная тези "гърмежи"? И ако гръмне какво да правя в такава ситуация?
- edition
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 30 юни 2006 15:31
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: AVF
- Местоположение: Свиленград
ГАЗ-Г3
Ами такова, като подадеш рязко газ и после върнеш газта прави "Бум"
щото нагнетява а пък неможе да го изгори и където имаш слабо място избива. Но няма чак толкова голямо страшно не бойте се!
щото нагнетява а пък неможе да го изгори и където имаш слабо място избива. Но няма чак толкова голямо страшно не бойте се!
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Газ или не
Абе то спокойно,ама един дебитомер и тръбата към двигателя(след дебитомера),ако са без пари-ок.Като си слагате газ имате три основни неща-1.свещи,2.кабели,3.въздушен филтър,не само като караш на газ,ама тук са си задължителни(да са перфектни),за да няма главоболия. 

Да ви кажа аз имах и моноинжекция,нямах никакви проблеми на газ,сега сам с пълна инжекция 2000куб.ГТИ,ама да жи кажа сам жиждал как гърми,на приятели,ама да ви кажа моята нито веднъж за 1 год. и върви добре и на газ и на бензин е на газ малко по тромава е ама с моя мотор не се усеща толкова и разхода е максимум 10л.с душманско каране разбира се иначе е от 8,5-9л,градско 10л,адски сам доволен от тези които са я поставяли,така че са за газовата аи си е по тънко да караш на газ.
- idkedikov
- Мнения: 914
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
- Автомобил: VW Passat 3bg
- Двигател: AVF
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
И аз съм на газ с мотор 2Е
единствения проблем са гърмежите
то все пак си има взривен клапан ама някой път пропуска
така ми отиде дебитомера
има и друг начин да избегнеш гърмежите освен като сложиш газов инжекцион
Ще дадеш малко повече парички и ще си сложиш Lambda Control System и ще забравиш за гърмежите ( поне нема да ти гърми от бедна смес от каквото гърми повечето пъти
) и разбира се идеaлна центровка , кабели , свещи , въздушен филтър 







карам пълен инжекцион 1,3 /NZ-МОТОР / JETTA IIловато вакумен изпарител - затова винаги се пали на бензин /дори лятото / ,за да няма така наречените гърмежи в двигателя - които не се появяват ако първо си бил на бензин .
Иначе ми е гърмяла веднъж два пъти за 3.5год . - резултата е спукан капак на въздушен филтър - не е много сериозн но влиза въздух и дига разхода .За да не ти гърми трябва да си с електрически изпарител ......инече колата на газ вървеше както на бензин дигъл съм 160 на газ на бензин 163км. -зависи как ти е настроена газовата ,а също така газта е 104 октана така че си много гот .
/ при мен JETATA -88 г. е с метални колектори и метална тръба за охладителната система ,но при голф 3 те са пластмасови и евентуален гърмеж в двигателя ще нанесе повече поражения !!! 
Иначе ми е гърмяла веднъж два пъти за 3.5год . - резултата е спукан капак на въздушен филтър - не е много сериозн но влиза въздух и дига разхода .За да не ти гърми трябва да си с електрически изпарител ......инече колата на газ вървеше както на бензин дигъл съм 160 на газ на бензин 163км. -зависи как ти е настроена газовата ,а също така газта е 104 октана така че си много гот .



Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта