Голф 3 VR6 - трудно палене.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот aradovanov » Пон 05 ное 2012 8:36


Голф 3, vr6 1996г. ОБД2.

За да запали колата въртя 5-6 секунди на стартер като е студена и 4-5 секунди като е топла.
Винаги е едно и също времето и винаги пали от първия път.
На VAG-a не дава грешки, работи и върви нормално.

Сменени: темп датчик, ламбда сонда.
Преди и след смяната няма промяна.
Предстои смяна на свещи.

Съмнява ме че помпата/регулатора не задържат налягането в рейката, как може да се провери без манометър?
Други предложения?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот radotom » Пон 05 ное 2012 11:15


aradovanov написа:Съмнява ме че помпата/регулатора не задържат налягането в рейката, как може да се провери без манометър?

Освен да пробваш с предварително подкачване... :dontknow:
Даваш контакт, така, че да завърти помпата, без да въртиш стартер.
След 4-5 сек. връщаш ключа и пробваш да запалиш.
Ако запали веднага - диагнозата ти, вероятно, е правилна.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот pe6kata » Пон 05 ное 2012 12:01


или виждаш има ли обратно гориво, докато даваш на контакт и въртиш после


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот aradovanov » Вто 06 ное 2012 19:28


Днес сложих еднопосочен клапан на изхода от помпата - ефект минимален клонящ към нула.
Някакви други идеи?
По принцип VR6 как пали, примерно след колко въртения на стартера?


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот aradovanov » Пон 18 мар 2013 10:51


Малко помощ?
Помпата не подкачва гориво при подаване на контакт.
Из някои чужди форуми прочетох, че помпата при VR6 подкачва само когато се върти коляновия вал и било нормално.
Някой да сподели как е при него?


minev87
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 26 мар 2013 18:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот minev87 » Вто 26 мар 2013 19:26


aradovanov написа:Голф 3, vr6 1996г. ОБД2.

За да запали колата въртя 5-6 секунди на стартер като е студена и 4-5 секунди като е топла.
Винаги е едно и също времето и винаги пали от първия път.
На VAG-a не дава грешки, работи и върви нормално.

Сменени: темп датчик, ламбда сонда.
Преди и след смяната няма промяна.
Предстои смяна на свещи.

Съмнява ме че помпата/регулатора не задържат налягането в рейката, как може да се провери без манометър?
Други предложения?


Колега, и аз се радвам на VR6. Искам да ти кажа, че според мен си е нормално това палене, понеже и при мен е така и винаги е било. Също нямам грешки в компа, както и е няма значение дали е топла или студена. Моето обяснение е, че не запалва веднага единствено защото МОЖЕБИ си проверява синхронизацията на горния и долния вал. Когато види, че всичко е точно и разрешава паленето. От друга страна, обаче, моят датчик на разпределителния вал (горния вал) беше прецакан и пак си палеше така. Общо взето... Мисля, че това палене си е нормално :)


pepstroi
Мнения: 178
Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот pepstroi » Вто 26 мар 2013 22:33


имаш ли газ ? моя е с газов инжекцион и беше преебан изпаритела и мешаше горивата до де изхаби газта и след 5та секунда палеше като го оправих почна да си пали от четвърт ама тука няколко пати остава с малко бензин и гледам сега почна малко по бавно да пали


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот aradovanov » Сря 27 мар 2013 9:01


Няма газ и не е имала.
В интерес на истината, като подкача гориво ръчно (средния пръст на котвата на релето) и пак си пали по същия начин.
Явно си е нормално, но искам още мнения?


pepstroi
Мнения: 178
Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот pepstroi » Сря 27 мар 2013 9:31


с какъв акумулатор си ? забелязал сам че може да не му трее голем акумуалтор да върти но иска бързо завъртане за да запали


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот aradovanov » Сря 27 мар 2013 11:25


Имам и дизел, ще разменя акумулаторите и ще пробвам как пали.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот aradovanov » Сря 27 мар 2013 18:20


Ето клип как пали гада.
Напълно студена, престояла повече от 24 часа.
Увеличете звука, че не се чува от кога започва въртенето със стартера.
http://www.youtube.com/watch?v=WzROgC6i2qM&feature=youtu.be


pepstroi
Мнения: 178
Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот pepstroi » Сря 27 мар 2013 20:28


и мойта от седмица нещо пали така нямам си на идея иначе палеше от не повече от 2 завъртания ;)еби го кога спре да пали тогава го мисли


Потребителски аватар
topgun1
Мнения: 222
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот topgun1 » Чет 28 мар 2013 23:10


колега аз имах 3 такива двигателя и нито един не палеше така.
и забелязах че отначало стрелката на оборотомера стоеше известно време долу и после се се качи в нормални обороти за студен мотор.
а моя палеше много по бързо и стрелката подскачаше изведнъж малко над 1000 оборота и после си заставаше като твоята.
като въртиш на стартер и си сложиш съвсем леко кракът на газта сещаш ли да потъва съвсем леко?
пробвай с леко подаване на газ ако не пиши пак имам и други идеи :th_up
ако стане така ще ти обясня от какво е.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот aradovanov » Чет 28 мар 2013 23:16


Много добре си го забелязал това с оборотите.
Точно така е, първо застава около 600-700 оборота и после захапва.
Ако през това време подам газ - гасне.
Пробвал съм с подаване на газ от педала няма разлика - в първия момент не реагира на газта и ако я натисна повече гасне. Щом се нормализират оборотите - вече няма проблем.

Интересното е, че ако изгасне при второто палене няма никакъв проблем.


Потребителски аватар
TheExorcist
Мнения: 304
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
Автомобил: Golf 3 94
Двигател: ABF
Местоположение: София

Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.

Мнениеот TheExorcist » Пет 29 мар 2013 19:12


Ако Ви се стори Off коментара ми - моля изолирайте го :)

При мен ABF-а пали по същия начин, както казваш за VR-a... стои ли загасена 3-4 часа, трябват й поне 5-6-7 завъртания след което запалва, за секунда - две задържа оборотите на 1000-1100 и баааааавничко се нормализират до нормалните за ПХ обороти. След това ако ще и сто пъти да я загасиш и запалиш - тръгва от раз.
Но престои ли 2-3 часа, горе споменатата схема се повтаря.

Пп.: :beer Петък вечер е :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта