Голф 3 VR6 - трудно палене.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Голф 3 VR6 - трудно палене.
Голф 3, vr6 1996г. ОБД2.
За да запали колата въртя 5-6 секунди на стартер като е студена и 4-5 секунди като е топла.
Винаги е едно и също времето и винаги пали от първия път.
На VAG-a не дава грешки, работи и върви нормално.
Сменени: темп датчик, ламбда сонда.
Преди и след смяната няма промяна.
Предстои смяна на свещи.
Съмнява ме че помпата/регулатора не задържат налягането в рейката, как може да се провери без манометър?
Други предложения?
За да запали колата въртя 5-6 секунди на стартер като е студена и 4-5 секунди като е топла.
Винаги е едно и също времето и винаги пали от първия път.
На VAG-a не дава грешки, работи и върви нормално.
Сменени: темп датчик, ламбда сонда.
Преди и след смяната няма промяна.
Предстои смяна на свещи.
Съмнява ме че помпата/регулатора не задържат налягането в рейката, как може да се провери без манометър?
Други предложения?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
aradovanov написа:Съмнява ме че помпата/регулатора не задържат налягането в рейката, как може да се провери без манометър?
Освен да пробваш с предварително подкачване...

Даваш контакт, така, че да завърти помпата, без да въртиш стартер.
След 4-5 сек. връщаш ключа и пробваш да запалиш.
Ако запали веднага - диагнозата ти, вероятно, е правилна.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
или виждаш има ли обратно гориво, докато даваш на контакт и въртиш после
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Днес сложих еднопосочен клапан на изхода от помпата - ефект минимален клонящ към нула.
Някакви други идеи?
По принцип VR6 как пали, примерно след колко въртения на стартера?
Някакви други идеи?
По принцип VR6 как пали, примерно след колко въртения на стартера?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Малко помощ?
Помпата не подкачва гориво при подаване на контакт.
Из някои чужди форуми прочетох, че помпата при VR6 подкачва само когато се върти коляновия вал и било нормално.
Някой да сподели как е при него?
Помпата не подкачва гориво при подаване на контакт.
Из някои чужди форуми прочетох, че помпата при VR6 подкачва само когато се върти коляновия вал и било нормално.
Някой да сподели как е при него?
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
aradovanov написа:Голф 3, vr6 1996г. ОБД2.
За да запали колата въртя 5-6 секунди на стартер като е студена и 4-5 секунди като е топла.
Винаги е едно и също времето и винаги пали от първия път.
На VAG-a не дава грешки, работи и върви нормално.
Сменени: темп датчик, ламбда сонда.
Преди и след смяната няма промяна.
Предстои смяна на свещи.
Съмнява ме че помпата/регулатора не задържат налягането в рейката, как може да се провери без манометър?
Други предложения?
Колега, и аз се радвам на VR6. Искам да ти кажа, че според мен си е нормално това палене, понеже и при мен е така и винаги е било. Също нямам грешки в компа, както и е няма значение дали е топла или студена. Моето обяснение е, че не запалва веднага единствено защото МОЖЕБИ си проверява синхронизацията на горния и долния вал. Когато види, че всичко е точно и разрешава паленето. От друга страна, обаче, моят датчик на разпределителния вал (горния вал) беше прецакан и пак си палеше така. Общо взето... Мисля, че това палене си е нормално :)
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
имаш ли газ ? моя е с газов инжекцион и беше преебан изпаритела и мешаше горивата до де изхаби газта и след 5та секунда палеше като го оправих почна да си пали от четвърт ама тука няколко пати остава с малко бензин и гледам сега почна малко по бавно да пали
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Няма газ и не е имала.
В интерес на истината, като подкача гориво ръчно (средния пръст на котвата на релето) и пак си пали по същия начин.
Явно си е нормално, но искам още мнения?
В интерес на истината, като подкача гориво ръчно (средния пръст на котвата на релето) и пак си пали по същия начин.
Явно си е нормално, но искам още мнения?
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
с какъв акумулатор си ? забелязал сам че може да не му трее голем акумуалтор да върти но иска бързо завъртане за да запали
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Имам и дизел, ще разменя акумулаторите и ще пробвам как пали.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Ето клип как пали гада.
Напълно студена, престояла повече от 24 часа.
Увеличете звука, че не се чува от кога започва въртенето със стартера.
http://www.youtube.com/watch?v=WzROgC6i2qM&feature=youtu.be
Напълно студена, престояла повече от 24 часа.
Увеличете звука, че не се чува от кога започва въртенето със стартера.
http://www.youtube.com/watch?v=WzROgC6i2qM&feature=youtu.be
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
и мойта от седмица нещо пали така нямам си на идея иначе палеше от не повече от 2 завъртания ;)еби го кога спре да пали тогава го мисли
- topgun1
- Мнения: 222
- Регистриран на: Нед 25 ное 2007 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
колега аз имах 3 такива двигателя и нито един не палеше така.
и забелязах че отначало стрелката на оборотомера стоеше известно време долу и после се се качи в нормални обороти за студен мотор.
а моя палеше много по бързо и стрелката подскачаше изведнъж малко над 1000 оборота и после си заставаше като твоята.
като въртиш на стартер и си сложиш съвсем леко кракът на газта сещаш ли да потъва съвсем леко?
пробвай с леко подаване на газ ако не пиши пак имам и други идеи
ако стане така ще ти обясня от какво е.
и забелязах че отначало стрелката на оборотомера стоеше известно време долу и после се се качи в нормални обороти за студен мотор.
а моя палеше много по бързо и стрелката подскачаше изведнъж малко над 1000 оборота и после си заставаше като твоята.
като въртиш на стартер и си сложиш съвсем леко кракът на газта сещаш ли да потъва съвсем леко?
пробвай с леко подаване на газ ако не пиши пак имам и други идеи

ако стане така ще ти обясня от какво е.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Много добре си го забелязал това с оборотите.
Точно така е, първо застава около 600-700 оборота и после захапва.
Ако през това време подам газ - гасне.
Пробвал съм с подаване на газ от педала няма разлика - в първия момент не реагира на газта и ако я натисна повече гасне. Щом се нормализират оборотите - вече няма проблем.
Интересното е, че ако изгасне при второто палене няма никакъв проблем.
Точно така е, първо застава около 600-700 оборота и после захапва.
Ако през това време подам газ - гасне.
Пробвал съм с подаване на газ от педала няма разлика - в първия момент не реагира на газта и ако я натисна повече гасне. Щом се нормализират оборотите - вече няма проблем.
Интересното е, че ако изгасне при второто палене няма никакъв проблем.
- TheExorcist
- Мнения: 304
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
- Автомобил: Golf 3 94
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Ако Ви се стори Off коментара ми - моля изолирайте го :)
При мен ABF-а пали по същия начин, както казваш за VR-a... стои ли загасена 3-4 часа, трябват й поне 5-6-7 завъртания след което запалва, за секунда - две задържа оборотите на 1000-1100 и баааааавничко се нормализират до нормалните за ПХ обороти. След това ако ще и сто пъти да я загасиш и запалиш - тръгва от раз.
Но престои ли 2-3 часа, горе споменатата схема се повтаря.
Пп.:
Петък вечер е 
При мен ABF-а пали по същия начин, както казваш за VR-a... стои ли загасена 3-4 часа, трябват й поне 5-6-7 завъртания след което запалва, за секунда - две задържа оборотите на 1000-1100 и баааааавничко се нормализират до нормалните за ПХ обороти. След това ако ще и сто пъти да я загасиш и запалиш - тръгва от раз.
Но престои ли 2-3 часа, горе споменатата схема се повтаря.
Пп.:


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта